Skocz do zawartości
News
majsterpan

Pronar 1025a dziwny dźwięk z tylnego mostu

Polecane posty

majsterpan    0

Panowie a ja mam taki problem kopiłem Pronara 1025a z 2005r i teraz wyjechałem na pole z kultywatorem sprawdziłem  załączanie przedniego napędu atematyczny i stały i wszystko było OK przełączyłem  na wyłączony i przejechałem na kolejne pole, podczas wjeżdżania na ple usłyszałem jakieś dziwne pukani potem ono się nasiliło przy skręcie w prawo a potem już na podwórko nawet przy jeździe na wprost. Wydaje mi się ze odgłos dochodzi z tylnego mostu ale nie jestem pewien bo samemu to ciężko sprawdzić i jeszcze czuć tak jakby coś chciało przyblokować kolo i wtedy słychać to pukniecie  

Czy ktoś może powiedzieć co jest przyczyna ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Trudno powiedzieć. Podnieś tył do góry, kręć kołami i szukaj.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    2

to tylko się wydaję że z tyłu to wał od napędu pod silnikiem tak ci stuka bo śruby ci się pourywały lub w tylnym moście ci zębatka poszła o ile mi wiadomo poucinało ci ząbki jak mojemu koledze i musisz kabinę zdejmować i tam zobaczyć ;\  lepiej żeby ci się tylko te śruby pourywały bo jak tak miałem w 82a jak z napędem z talerzówką skręcałem a talerzówka w ziemi była i duże obciążenie poszło i ucieło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MrCzesio123    2

Heh na pewno to nie wom bo co ma wom do kół ;p  najlepiej jak byś zatrudnił se jakiegoś fachowca do tego bo to ciężka praca może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majsterpan    0

Problem częściowo rozwiązany blokada tylnego mostu chciała się załączyć ktoś tam powiedział ze trzeba cofać  i ten mały pedał pociągnąć i się udało przestało pukać. Tylko ze ten pedał nie działa tak jak powinien bo po wciśnięciu nie odbija i tak jakby nie było czuć oporu podczas wciskania, a i jeszcze po zgaszeniu ciągnika tak z 5 sekund czuć jak by hamulec albo coś podobnego puszczlo nie wiem jak to wytlumaczyc.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Jak pedał blokady nie odbija to spadła sprężyna powrotna - lub pękła (pod podłogą - jak się postarasz to zobaczysz :)). Oporu podczas wciskania nie wyczujesz bo pedał blokady działa na dźwignię rozdzielacza - blokada uruchamiana hydraulicznie. Po zgaszeniu silnika powinno być przez chwilę słychać filtry odśrodkowe (kręcą się i są dwa - od silnika i skrzyni biegów) - może to ten hamulec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Razzor
      witam poszukuje sklepu / lub jeśli ktoś ma linek sterowania rozdzielaczem hydraulicznnym firmy nordhydraulic zamontowanym w belarus 820 linki montowane na sworzeń. nigdzie nie mogę znaleźć
    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie jak działa hamulec wom w mtz i jaką on pełni funkcje ?
    • Przez Wicher1337
      Witam mam pytanie który traktor wybrać Pronara 1025a czy 82tsa opowie mi ktoś o ich wadach i zaletach ciągnik będzie pracować na 10ha to troche mało ale który wybrać ???
       
       
       
       
    • Przez Ezekiel
      Dzień dobry, do wiosny chcę zakupić traktor. Modele jakie mnie interesują to mtz 82 i case international 845 xl, 844 xl. Chciałbym poznać opinie na temat tych modeli, jak jest z awaryjnością, jakie są ceny części? Czy może lepiej wybrać inny traktor w cenie do 35 tyś o mocy 80-85km?
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , drodzy koledzy i koleżanki mam problem z Pronarem 82 SA ... mianowicie ostatnio podczas wykonywania podorywki coś się zchrzaniło z silnikiem , jechałem normalnie na prawie maksymalnych obrotach i było okej aż nagle na uwrociu zdjąłem nogę z gazu i zauważyłem że silnik nie pracuję tak jak powinien i co ok. 2-5 sekund puszcza chmurę niebieskiego dymu i tak jakby na mocy stracił ponieważ podczas ruszania z dwójki drogowej na żółwiu ma problem się na pusto zebrać . Ma przepracowane 4000 mtgh i wcześniej (tak od 2400 mtgh) stopniowo coraz to bardziej zaczynał kopcić na czarno jak ruska lokomotywa bez obciążenia ( na pusto pod lekką góreczkę ) . Miał ktoś kiedyś taką przygodę ze swoim mtz`tem ?
      Dodam że na postoju na bardzo wolnych obrotach co 5 minut tak jakby na chwilę nie pracował na wszystkich garach i po chwili wydaję dźwięk jakby ciągnął 20t i szaro siwy dym 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.