News
pawelek98

przeciek miedzy skrzynią a silnikiem w belarus 820, wymieniłem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawelek98    70

wymieniłem uszczelniacz na wale i dalej cieknie czyżby pęknięta misa czy co? mieliście może jakieś doświadczenia w tym temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    19

ja przerabiałem ten temat w mojim mtz 82ts  na wał simering tylko czerwony silikonowy  czarny zmieniałem po miesiącu twrdy sie zrobił druga rzecz to wałek sprzęgłowy musisz sprawdzić czy z tamtąd nie cieknie czy oleju ubywa ze skrzyni a trzecia sprawa to u mnie nad wałkiem sprzęgła jest wałek w skrzyni na nim jest chba koło pośrednie od napędu pompy hydraulicznej i z niego się siączył olej  ze skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawelek98    70

nie to na bank z silnika dziś dokładniej się przypatrzyłem to jakby przy ostatniej śrubie przy misie od skrzyni przy rej opasce

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny6910    21

w sobote robiłem u siebie coś podobnego, myślałem że poszedł uszczelniacz na wale ale okazało sie że to jednak uszczelka pomiędzy blokiem silnika a płytą do której przykręca sie skrzynię biegów, nowa uszczelka pomogła + do tego wymieniłem uszczelniacz na wale bo roboty nie wiele więcej a podtarty był, olej wysadzało na wysokości ramy po prawej stronie silnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    57

nie to na bank z silnika dziś dokładniej się przypatrzyłem to jakby przy ostatniej śrubie przy misie od skrzyni przy rej opasce

 A ile godzin na liczniku ma Twój MTZ? i który rocznik.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez patrykb2736
      Mam pytanko czy zakładając pompe nsz 40 zwiększe trochę udźwig podnośnika? Podejrzewam że moja jest już popsuta bo opuszcza I podnosi minimalnie z maszyna I nie ma tego udźwigu co od nowości, mam problem żeby podnieść talerzowke z grano z siewnikiem meprozet, brakuje mi dosłownie te 300kg udźwigu żeby swobodnie podniósł. Jeśli ktoś już wymieniał na wydajniejsza prosze o wypowiedzi. Model belarusa to 952.4
    • Przez himen
      Witam, mam problem z orbitrolem , założyłem nowy orbitrol 100, siłownik 250mm., zbiornik na olej z filtrem 3l. Problem jest taki iż ciężko się kręci kierownicą, gorzej jak na serwie. Założyłem też nowa pompę nsz10 bo stara była padnieta i to samo, ponownie założyłem nową pompę nsz16 i tak samo ciężko się kręci, mierzyłem też ciśnienie i podczas pomiaru wywaliło uszczelniacz na NSZ 16 a więc zostałem przy nsz10, dodam że układ został odpowietrzony. Moim zdaniem to problem z orbitrolem, nie daje dobrego ciśnienia na siłownik a wy co poradzicie bo mnie już to doprowadza do szału? W grudniu montowałem zestaw do mtz82 i wszystko było dobrze, co poradzicie?
    • Przez Junkers
      Witam jak w tytule, pilnie potrzebuje schematu instalacji elektrycznej do ktoregos z tych ciagnikow (Belarus 920.4, 952.4,1025.4) obojetnie ktorego bo sa takie same, nigdzie znalezc nie moge.. :\ bylbym bardzo wdzieczny.
      Chodzi o modele z aku z przodu, heblem sterowanym na guzik z kabiny, i przetwornica przed chlodnicami.
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.