ursusikc330m

Mocznik dolistnie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Mocznik

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

• Podobna zawartość

• Przez Zetor53400
      Niedawno dowiedziałem się o istnieniu żyta jarego odmiana bojko .pytałem się wielu z was w inny temacie co zasiać wiosną , w moich planach był owies ale mi odradzaliście . ziemia to 6 klasa ,w listopadzie mógłbym pognoić pomiotem kurzym . Czy miał ktoś do czynienia z czymś takim , jak tak to napiszcie wszystko o nim

pozdrawiam Zetor53400
    • Przez przemo93pl
      cześć mam pytanie jestem zielony w uprawie hybryd a chce zasiać troche żyta hybrydowego jeśli ktoś sieje takie niech się podzieli doświadczeniem onim ziemie którą bym przeznaczył po tąm uprawe to 4 i 5 przedplon to łubin wąskolistny zeus ?
    • Przez Kamkow1
      Witam. Jestem młodym początkującym rolnikiem więc potrzebuję kilku porad odnośnie żyta. 

Mianowicie posialem żyto Serafino które w tamtym roku było brane z centrali.  
      Przedsiewnie dałem 120 kg/h Tarnogranu. Lecz chciałbym się dowiedzieć jaki nawóz oraz w jakiej ilości polecacie na wiosnę  aby plon był w okolicach 6t/h. Oraz jakie środki stosować. 
    • Przez Bartoszek1994
      Witam,
      W tym roku planuję po raz pierwszy zasiać żyto ozime z wyką ozimą z przeznaczeniem na kiszonkę. Do doświadczonych użytkowników w tym temacie mam kilka pytań. Czy istnieją specjalne odmiany żyta na kiszonkę? W jakiej proporcji siać żyto z wyką aby uzyskać wartościową paszę dla bydła?
    • Przez bartus16
      koledzy pomozcie bo cos nie tak jest z moim z żytem <_< bo zaczyna żołknoc i to co raz gesciej pojawiaja sie zżolkniete listki co to moze oznaczac???????????? :rolleyes:

Ważne informacje