adziu1995

ursus 902 rozrusznik czy akumulator

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adziu1995    0

Witam mam problem z ursusem . Chodzi o to ze ciągnik ciepły nie ma siły obrócić rozrusznikiem . Sprawa wygląda tak ciągnik pracuje na polu zgasze nie zapali a rano pójdę jak jest zimny i bez problemu zapali . Co jest grane ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6945    34

Zimny pali bez problemu więc ja bym jednak szukał przyczyny w silniku
raczej rozrusznik by zawsze tak samo by miał problem odpalić akumulator tez raczej nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kanako339    6

Witam sprawdź łożyska w rozruszniku wydaje misie ze są w kiepskim stanie i w momecie nagrzania elementów metalowych zachodzi zjawisko rozszerzalności cieplnej i wirnik trze minimalnie o uzwojenia stojana więc zaczyna się zwarcie w rozruszniku bo jak jest wszystko zimne to mówisz że działa dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Sprawdź rozrusznik. Miałem kiedyś tak w mtz. Jak ciepły nie odpalał. Rozrusznik nie mógł obrócić wałem. Grzebałem w zaworach i nic. Zrobiłem rozrusznik i przeszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adziu1995    0

Rozrusznik Jeet szybkoobrotowy nie wiem czy wgl się to rozbiera i naprawia :P
Rozrusznik jest szybkoobrotowy wiec Nwm czy wgl się go naprawia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kanako339    6

rozbiera się i naprawia jeśli jest z tych nowych to jest na normalnych łożyskach przynajmniej od strony przekładni jest jedno duże łożysko kulowe, jeśli było marnej jakości a tak jest zazwyczaj w czymś co jest tańsze od konkurencji to mogło nie wytrzymać daje swój przykład nie z rozrusznika ale z kosiarki rotacyjnej Polskiej zaczęła głośno pracować rozebrałem spodziewalem się łożysk FŁT a były Made in UK.. No chyba że masz rozrusznik Magnetona to i tak bez rozbiórki oceny luzów, szczotek , czy coś o coś nie trze się nie obejdzie niestety chyba że jest na gwarancji to na gwarancję dać ale z tym jak był kupiony np. przez internet to unieruchomi ciągnik na 2 -3 tyg. podejrzewam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Sprawdź szczotki  może się zawiesiły , ja tak miałem  już dwa razy  raz przy c-360 a drugi przy 16145  , śróbokrętem popukałem spróbowałem i kręcił ze dwa razy lepiej i było widać że komutator jak by to powiedzieć  no zrypany był  bo szczotki nie dolegały tylko łuk przeskakiwał i go spawało , postukaj po szczotkach  i sprawdź  jak kręci .


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DANDYS
      gdy dam przewód przerwywacza na lewą strone  działa lewy kierunkowskaz, jak na prawa  to dziala prawy, 
      o co tu chodzi ?  czyżby powinien isc jeszcze jeden kabel od przerywacza ? 
    • Przez mateuszferguson
      Panowie ! jest taka dziwna sytuacja otóż założyłem nową instalację oryginalną URSUS bo ze starej to była totalna sieczka w ciągniku. Ale do rzeczy
      Mam problem z ładowaniem, szukałem na innych forach jak elektroda no i jeden błąd zniwelowałem, ale z tym co teraz jest nie mogę sobie jakoś poradzic
      Gdy wciskam kluczyk zapala się kontrolka ładowania ,przekręcam kluczyk swiatła są pozycja mijania drogowe...
      ciągnik odpala na start normalnie bez problemu akumulatory nowe
      lecz gdy 80 jest odpalona i puszczę ją na wysokie obroty kontrolka ładowania dziadówa nie chce zgasnąć
      w czym tu jest problem?
      zaznaczam ze kupiłem nowa stacyjkę,
      mam zamontowany regulator napięcia RNA-2 JEZPOl o oznaczeniach 15 i 57
      I jeszcze jedna sprawa alternator chyba jest czeski ale nie jestem pewien oznaczen na stykach pinowych nie ma .
      Dodam schemat jak ja to podłączyłem w celu co trzeba zmienić aby to jakoś chodziło.
       

    • Przez KrzysieKmtz
      Proszę o schemat instalacji ursus 1014
    • Przez LUKGAMERPL
      Witam.
      Moje pytanie do was forumowiczów jest nastepujace.
      Czy w Ursusie 912 jest czujnik biegu jalowego? 
      Ojczulek mi powiedzial ze jest przy dzwigni zmiany biegów od 1 do 4 (zalaczam zdjęcie)
      Zapewne pytacie mnie czemu tam zagladalem. Przyczyna byla taka ze olej wyciekal spod czujnika oleju w skrzyni i spytalem sie ojca od czego jest ten czujnik a on mi powiedzial ze od biegu jalowego.
      Oczekuje odpowiedzi mniej wiecej w stylu czy to jest czujnik biegu jalowego, jak go podłączyć, jak sprawdzic czy jest sprawny.
      Chial bym abyście mogli mi udzielić odpowiedzi takiej na jaka wasza wiedza pozwala.
      Dolaczam jego zdjęcie Pozdrawiam.

    • Przez jarek555
      Witajcie! 
      W internecie znalazłem informację, że w 80tkach były stosowane dwa rodzaje zegarów ciśnienia oleju
      Mechaniczny:

      I elektryczny:

      Moje pytanie tyczy się tego drugiego, mianowicie: jaki czujnik z nim współpracuje (i jaki gwint ma) ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.