_Grzesiek_5

john deere 6400 huczenie od tylu ciagnika

Polecane posty

_Grzesiek_5    6

witam, mam problem tzn nie wiem czy to problem bo użytkuje ciągnik od niedawna i słychać chuczenie od tylu ciągnika co to może być czy to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    19

Opisz dokładniej. Odgłosy słychać podczas jazdy, postoju? Załączony WOM? Dotykałeś pompy olejowej? Sprawdź od dołu czy dobrze dokręcony jest wałek pomiędzy skrzynią i silnikiem.

Edytowano przez erciak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

odgłosy słychać jest podczas zapalenia ciągnika,jak chodzi na wolnych obrotach,jak dodam gazu to na wyższych już tego nie słychać,pompy nie dotykalem a gdzie ona się znajduje? wałek co łączy silnik ze skrzynia ma luz na krzyzakach i sam wałek też ma trochę luzu, czy to może być tego wina? jak zapłaciłem ciągnik położyłam się pod niego to słyszałem szum przy tej części na łączeniu czyżby łożysko na tym walku, a chuczenie z tylu słychać z kabiny ciągnika przy otwartej szybie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    19

Zacznij od regeneracji wału i to jak najszybciej. Demontaż nie jest skomplikowany. od strony silnika jest na 4 śrubach, a od strony skrzyni  może wyjść razem z flanszą do której jest przykręcony. Najwygodniejsze dojście będziesz miał jak odchylisz kabinę, choć od dołu i po zdjęciu podłogi też można go odkręcić.

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

wału masz na myśli ten walcz Krzyżakami co łączy silnik ze skrzynia? pytam dla uprawnienia,to koło gumowe to tzn tłumik drgań? czy flansza? co to jest ta flansza? a ten wałek co wchodzi w skrzynie da się go wyjąć czy da się wymienić łożysko na nim bez internowania w skrzynie? dzięki za dotychczasowe informacje bardzo pomocne bo tak to nawet nie miałem pojęcia na ilu srubach się trzyma
flansza tzn z tym wałkiem jak rozumiem bo do niego jest przymocowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Witam

Jak tam, co tam było powodem chuczenia, bo mam ten sam problem w swoim 6300 takie same objawy tzn. głuche dudnienie na postoju przy tylnym lewym kole, jak się doda gazu to jakby się uspokajało. Podczas jazdy na wyższych biegach (5,6) i półbiegach (3,4) jak się uchyli tylną szybę to słychać grzechot a na niższych biegach normalnie. Jeśli ktoś coś na ten temat wie proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

Czeka Cię remont skrzyni, ile masz przelatane na tej skrzyni? chuczenie słychać jest na poszczególnych biegach bądz połówkach które są już bardziej złużyte, a raczej chodzi o półbiegi, są już tarczki wytarte i słychać te niepokojące dzwięki, bynajmniej ja tak wywnioskowałem, na razie nic z tym nie robiłem staram się oszczędzać półbiegi które już są bardziej zurzyte, a może już rozwiązałeś swój problem i przyczyna był inna więc warto się podzielić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case135hl    0

miałem kiedyś jd 6600 i tez mi zedzilo waliło z tylu na wolnych obrotach, tarczki do wymiany, ja wymieniłem tarczki i spokój, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Witam
Narazie nic z tym nie robilem, czekam do wiosny az się ociepli, czytalem troche na ten temat i to raczej tarczki od półbiegów. Jak tylko będzie troche cieplej zabiore sie za to i wszystko się wyjaśni.
A które tarczki wymieniles ''case135hl'', te od półbiegów, sprzegla, rewersu czy hamulca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case135hl    0

mówiąc szczerze to wyciągałem pq i rozbierałem ja po kolei i nie było już nic dobrego w środku więc wymieniałem wszystko bo było już dużo rozsypanych tarczek, wiec wszystkie wymieniłem, plus pierścienie uszczelniające, pompę od pq. Trochę mnie to kosztowało, ale się opłacało bo dobrze jeździł. A pompę miałem do wymiany bo mi tarczki hamulcowe się skończyły i poszły opiłki na pompy :(:(:( masakra w skrzyni była. Po prostu jak rozbierasz to widzisz co jest do wymiany a co nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Możesz zdradzić ile cię to kosztowało tak mniej-więcej? Bo pewnie mnie to samo czeka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

i mnie równiez to czeka, bo jeszcze nic z t nie robiłem ale przyjdzie czas że bedzie trzeba, a jakie macie cisnienie na skrzyni? szarpie na rewersie i na połbiegach czy tego jeszcze nie macie? fajnie by było jakbys napisał jaki koszt i na jaki wydatek sie przygotować

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

W moim na rewersie plynnie przechodzi nic nie szarpie, jedynie podczas przelaczania półbiegów troche szarpie ale tylko podczas redukcji, przy rozpędzaniu półbiego wchodzą gładko. Ciśnienie niestety nie wiem jakie mam na skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

jak ruszasz z rewersu bez sprzegla to tez jest wszystko płynnie? u mnie to juz koncówka skrzyni bo rewersem juz nie rusze bo by mnie z kabiny wyrwało he, nic trzeba bedzie szykowac kase i robic, pewnie z 15000 trzeba bedzie włożyć :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    19

Szarpnięcie przy ruszaniu z rewersu bez sprzęgła oznacza zużycie skrzyni? Jeżdżę już tak 1,5 tyś h. Szykować kasę na remont?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

ruszanie z rewersu powinno być płynne bez szarpnięcia, remont skrzyni raczej nie calej ale to oznaka że już cos sie dzieje, na pewno wymiana tarczek od rewersu. bardzo duzo powie o skrzyni sprawdzenie cisnienia oleju, u mnie jak byl duzy mroz i gesty olej to od razu cisnienie wirksze i nawet rewers ruszył lepiej bez szarpniecia, do 10km/h mozna jezdzic bez sprzegla na samym rewersie jak jest wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj