News
Kulik

Wyskakujące biegi polowe i szosowe mtz 952.3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kulik    2

Witam, potrzebuje pomocy <_<  pod obciążeniem wyskakują(wyrzuca)biegi szosowe i polowe :( co może być z tym jak się zabrać za to ? od razu powiem że skrzynia miała remont kilka miesięcy temu wymiana łożyska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

luzy kur.. ciągnik ma 2tyś godz a już 3 tys wsadziłem w skrzynie ;[ pewnie by trzeba było zdjąć pokrywę z dzwignią zmiany biegów i tam czegoś szukać ? prosiłbym kogoś o dokładniejsze wskazówki jak to po sprawdzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kulik    2

odkręciłem pokrywę z dzwignią biegów i stwierdziłem że chyba są wyrobione wodziki więc wymieniłem na nowe,ale nic to nie dało :( i teraz co dalej z góry nie było widać widełek które są na tym wałku widełek jak je zobaczyć myślałem żeby może odkręcić przystawkę od przedniego napędu i może tam coś by się zobaczyło co wy na to??? podejrzewam że może serwis który naprawiał wcześniej mi skrzynię coś schrzanili bo przed remontem nigdy biegów mi nie wyrzucało <_< pomimo że łożyska już nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    308

Takiego mojego znajomego juz nie dobrego Johny po 3,5 tyś silnik klękł bo sie zawór urwał także widzisz no a co do skrzyni nie ma bada coś jest ie tak tam nie ma prawa wyskakiwać ten zakres albo źle złożone cos albo nadmierny luz gdzieś jest, chociaż stawiam na luz bo będzie jak w przypadku 9 biegu jeśli rozkręci sie atak że wyskakuje weź kogoś kto sie zna i to obejrzy bo tak to my ci wiele nie doradzimy  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

tak ogólnie to zajmuje się nim "cudowny"serwis co nie może dojść do tego dlaczego wyskakuja,wczesniej nie wybijało szybkich/wolnych ale jak wymienili ten oryginalny wałek bo go poniszczyło jak łozysko się rozleciało, to problemy się dopiero zaczęły prawdopodobnie to wina wałka pośredniego bo on jest gładki nie ma czegoś takiego jak to co zaznaczyłem na zdjęciu tzw zgrubień,i nie można takiego samego dostać jak mój ten stary:( a czy ktoś kto jest dobrze obeznany w skrzyniach mtz wie czy w starych mtz82 takie zgrubienia są ?? i czy muszą być?? bo jest różnych wałków i gładkich i z jednej tylko strony klina takie zgrubienie ......na produkowali tych wałków nie wiadomo do czego rózne a takiego co mój org nie mozna znaleść :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyfuzorr    0

  witam  !!  u  mnie  biegi   samoczynnie  wyskakiwały     ponieważ   był   rozkrecony   tzw   atak  ,   nakretka  mocujaca  poprostu  sie   odkreciła    i   wpadła   w  olejowa  czeluść .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    376

Panowie, przymierzam się w następnym tygodniu do naprawy wyskakującej "9" w MTZcie. Czy dobrze myślę, że rozjeżdżając ciągnik między skrzynią a mostem będę mógł to naprawić? Mając na myśli że jest to rozkręcona nakrętka.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez krzysiokal
      Witam posiadam jumza z 85r lecz zapomniałem jakie ma on biegi i przełożenia (szybkie, wolne). Wytarły mi sie te naklejki Wiem ze w prawo i do góry to wsteczny a w dół to 1 chyba. Jeśli ktoś mógłby mi rozpisać jaki bieg gdzie wbijać lub obrazek oraz przełożenia ( I, II). To będe mu bardzo wdzięczny
    • Przez himen
      Witam, mam problem z orbitrolem , założyłem nowy orbitrol 100, siłownik 250mm., zbiornik na olej z filtrem 3l. Problem jest taki iż ciężko się kręci kierownicą, gorzej jak na serwie. Założyłem też nowa pompę nsz10 bo stara była padnieta i to samo, ponownie założyłem nową pompę nsz16 i tak samo ciężko się kręci, mierzyłem też ciśnienie i podczas pomiaru wywaliło uszczelniacz na NSZ 16 a więc zostałem przy nsz10, dodam że układ został odpowietrzony. Moim zdaniem to problem z orbitrolem, nie daje dobrego ciśnienia na siłownik a wy co poradzicie bo mnie już to doprowadza do szału? W grudniu montowałem zestaw do mtz82 i wszystko było dobrze, co poradzicie?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Apiszon
      Witam.
       
      jak w temacie - najpierw pojawiły się problemy z podnoszeniem w monobloku;
       
      po wymianie filtra i oleju niby było ok ale po dwóch dniach pracy cały olej z hydrauliki znalazł się w skrzyni przekładniowej;
       
      czy to wina pompy czy też monoblok ma jakieś połączenie ze skrzynką przekładniową i tam przecieka?

      ciągnik to oczywiście belarus 920
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.