Polecane posty

piotrek9145    0

Witam . problem polega na zmianie zakresu z A na   B i na odwrot . zmieniam zakres włączam bieg i słysze zgrzyt i ciagnik normalnie rusza . czym moze byc spowodowane cos takiego ? moze ktos z was mial podobny problem . pozdrawiam Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

rozumiem że zakresy AB wchodzą ok z zgrzyt jest dopiero po włączemiu biegu po zmianie zakresu?
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek9145    0

problem jest gdy przebijam zakres potem wkladam bieg np1 i slysze zgrzyt ale wszystko chodzi  ok. tak jakby nie dokonca byl przelaczony zakres .zgrzyt wystepuje tylko gdy zmieniam zakresy . biegi 1 2 3 4 wchodza bez problemu. wydaje mi sie ze moze to byc synchronizator

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Darek1986
      witam . chce kupić ciągnik mam na oku case 5130  o mocy 100 z 1993 r i mam  Massey Ferguson 3080  o mocy 105 z 1990 r którego wybrać.
       
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?

    • Przez PrzemekRol29
      Witam. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc, kupiłem Ciągnik Massey Ferguon 6180 Dynashift z 1997 roku z oponami: przód 380 mm szerokości, tył 600mm.
      Czy jest możliwość zmniejszenia szerokości z tyłu opon jak tak to na jakie, interesuje mnie szerokość między 450 - 500, czy przy tym będę musiał zmieniać felgi czy jest opcja zwężania, oraz dodatkowo czy będę musiał zmieniać coś przy oponach z przodu ? Dziękuje za pomoc.
    • Przez pawelus
      Witam . Jestem od pół roku posiadaczem massey ferguson 3080 . 1991 rok  sprowadzony z Danii . 
       
      Mam problem z odpaleniem ponieważ teraz jest zima i minusowe temperatury . Jeszcze przy minus 10 odpali ale kiedyś było -16 to dałem sobie spokój .
       
      Mój ciągnik nie ma ani świec żarowych ani płomieniowych .  Wyglada na to że fabrycznie taki wyszedł .
      Moje pytanie dotyczy tego czy można było by mu zamontować świece płomieniową ? Można prosić o jakieś wskazówki jak to jest zdrobione w waszych ciągnikach ?  W kolektorze ssacym mam zaślepkę pewnie tutaj ma być swieca wmontowana.
       
      Skąd wziąść paliwo do zasilania takiej świecy ? 
       
       
      Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.