Skocz do zawartości
grzesmaly

lpg czy hho do starego ursusa

Polecane posty

grzesmaly    691

Witam mysle troszke jak by tu oszczedzic na temat lpg troszke jest na forum ale nic na temat wodorowej instalacji
mam 385 i to na niej mam zamiar zrobic troszke oszczedzania co byscie poradzili co bylo by lepsze tansze i bardziej efektowne z tego co patrzylem to hho na alegro kupie okolo 700 zl i prawie zadnego problemu z zamontowaniem malo miejsca nikt nic nie widzi z lpg to juz wiecej zachodu bo zbiornik trzeba gdzies wsadzic na parownik to juz by miejsce sie znalazlo no i zrobienie sterowania
moze ktos z was ma taka instalacje w ursusie i opisze dokladnie jak to wyglada bo gaz to nie zabawka a odpowiedzi bo ja czytalem czy slyszalem to troszke zbedne panowie konkretne pytanie konkretna odpowiedz nie smiecmy forum z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andr3w    48

Jeżeli masz zamiar produkowac wodór generatorem, to na starcie sobie odpusc. Miałem instalacje  z dwoma generatorami,  w Fordzie Escorcie 1.6  D 85r.

Jak już to tylko LPG. Ale czy warto do tak starego ciągnika zakladac lpg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    691

Nie no butle mam jeszcze pelna gazu tylko opasek mi brakuje do niej parownik nowy 300/400 zl wlew i przewody ze szrotu to jakas 100 zl juz na bogato bo chodzi mi o instalacje jak w polonezie nie za bog wie ile

czyli kologo mowisz ze wodorowa to siano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

heniek36    6

jak masz bagna to proponuje założyć instalacje na torf bardzo ekonomiczne żródło energi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja mam w vanie hho może szału nie ma ale jakiś efekt jest ale tylko mam regulacje stężeniem roztworu pobiera kilkanaście amper powiedzmy że tyle co włączone światła a zamiast świateł to Ledy albo xsenon ,ja myślę że dla 0,5-1litra można spróbować ,ale wolał bym LPG chodźby dlatego że zwiększa moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    691

Nie no piachy w moich okolicach prawie gorek tez nje ma
interesuje mnie cos takiego chodz by nawet tak dla testow zrobic a przy okazji oszczedzac potem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    33

kiedys patrzylem za instalacja hho i bym szedl w tym kierunku raczej tylko taka instalacje trzeba dobrac do pojemnosci silnika i wtedy bedzie to dzialac i dawac relatywne oszczednosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Nie którzy myślą że na samym wodorze z takiej instalacji pojadą a to tylko tak dodatek ,w moim przypadku producent zalecił wodorotlenek sodu że się mniej pieni .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    691

No i panowie tylko zakoncze siewy i zabieram sie za zabawe z lpg ciekawe co z tego wyjdzie jeszcze nie wiem jak to zrobie ale zrobie hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andr3w    48

Nie którzy myślą że na samym wodorze z takiej instalacji pojadą a to tylko tak dodatek ,w moim przypadku producent zalecił wodorotlenek sodu że się mniej pieni .

 

U siebie używałem wodorotlenku potasu. Ale na dobrą sprawe Soda oczyszczona wcale nie działa dużo gorzej. Jakby w dobry sposób rozwiązac chłodzenie celi to można uzyskac bardzo dużą produkcę wodoru ale niestety im mniej blach neutralnych pomiędzy elektrodami tym większy pobór prądu, większa temperatura no i wiecej wodoru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez andrzej_ka
      Dzień dobry,
      chciałbym zrobić maskę (tylko przód) która jest taka sama lub bardzo podobna do tej którą Ursus 1234 ma fabrycznie.
      Mam blachy oraz giętarkę ale niestety do tego wszystkiego brakuje mi jej wymiarów. Mam prośbę, czy ktoś z was kto posiada taki model mógłby mi dostarczyć potrzebne informacje które zaznaczyłem na obrazku oraz dosłał kilka dodatkowych zdjęć z bliska oraz jak jest otworzona.
      Z góry bardzo dziękuje. Miłego!

    • Przez bartekcuber
      witam 4 lata temu zrobiłem remont c3603p wymieniłem wał korbowody głowice panewki pompę olejową tłoki tuleje pierścienie bo nie było ciśnienia oleju po remoncie było ok co roku miał mniejsze a nie dawno znów się zapaliła kontrolka od oleju na rozgrzanym silniku mechanik rozebrał stwierdził że wszystko ok jest podłożył tylko podkładkę pod zawór pompy oleju ale to nic nie dało proszę o pomoc co mu dolega
    • Przez jedrus2020
      Tak jak w tytule. Uszkodzeniu uległa jedna z łapek 1 stopnia (od jazdy).Pytanie czy można ją wymienić bez rozpoławiania ciągnika przez okienko rewizyjne.
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.