pawlox

Renault 95.14 1986r. Problem z hamulcem

Polecane posty

pawlox    0

Witam

Mam problem z hamulcem w prawym kole.Jak jest on zmontowany?Są tarcze czy szczęki hamulcowe?

Jak mam to rozebrać ? 

Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    75

Ale jaki masz problem dokladnie bo najczęśćiej w renault i fendt się zapowietrzają pompki ? napiszesz co się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Masz umieszczone 4 klocki na tarczy hamulcowej na jednym kole, zdejmujesz dekielki z góry i z dołu i wyciągasz klocki, 2 klocki są od góry i 2 od dołu umieszczone są one w szczękach.

Edytowano przez Renault85-15TX

Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlox    0

Ale jaki masz problem dokladnie bo najczęśćiej w renault i fendt się zapowietrzają pompki ? napiszesz co się dzieje

Płyn odpowietrznikiem podaje,a koło nie hamuje(prawe,tylne).

A wiecie jaka może być przyczyna,że koło się blokuje.??

To znaczy,że jak hamuję to koło blokuje a nie odbija hamulec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlox    0

Leci w podłogę

 

I czasami wyskakuje mi revers na wstecznym.Co mogę zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Blokowanie koła to nie cofanie się płynu przez pompki do zbiorniczka.

Lub zapieczone cylinderki nie cofają się.

 

Z rewersem możliwe że przydała by się regulacja.

Najlepiej zdjąć podłogę i pokrywę skrzyni i zobaczyć jak wygląda praca rewersu czy w obydwie strony tak samo widełki przesuwają tuleję sprzęgającą. I w tedy w razie potrzeby regulować. Najpierw sprawdzić jak wyglądają widełki czy nie mają za dużego luzu w tulei sprzęgającej. Jeśli jest, wyjąć widełki i naprawić by miały minimalny luz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlox    0

Wymieniłem pompowtryski na nowe i nadal mi ciężko pali.Jakby paliło na 2 tłoki i po czasie wchodzi na obroty i silnik pracuje normalnie.

Czy jest możliwe,że za słabe ciśnienie daje pompa paliwowa lub czy może schodzić paliwo?

Dziękuje za odpowiedź.

Edytowano przez pawlox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj