Skocz do zawartości
News
Mike05193

części do siewnika hassia DU

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mike05193    0

Witam!!!!!

Poszukuję rurek wysiewających do siewnika Hassia DU, metalowe. Są też plastikowe z metalowym kielichem u góry. Nigdzie nie mogę ich dostać.Nowe są strasznie drogie a i tak prawie nigdzie nie dostępne. Gdyby ktoś wiedział gdzie mogę takie dostać, bardzo proszę o informację.

Pozdrawiam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    37

szukaj w serwisie Lemken      bo   to lemken przejął  Hassie     wiecu nich cześci dostaniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mike05193    0

Właściwie już szukałem i tam ale tak jak pisałem nowe są bardzo drogie.Może znajdzie się ktoś tu, na forum kto wie gdzie można dostać używane w dobrym stanie.

Póki co dzięki za poradę,będę czekał cierpliwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzeniek    6

Ja mam DU 300 i wszystkie rurki założyłem plastikowe od polskigo siewnika  dostępne w sprzedaży, dorobiłem na dole przy redlicach takie kołnierze z blachy aby założyć gumowe harmonijki na rurkę   i kielich  redlicy   ,  redlice tez pasują  od poznaniaka po małej przeróbce i wszystko śmiga ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mike05193    0

Krzeniek,a mógłbyś mi powiedzieć jaki znalazłeś  sposób aby u góry pasowała rurka, tam gdzie wylatuje ziarno. Nie wiem jak ona do końca wygląda. W oryginale są takie kielichy. Czy w plastkiowych rurkach też zakonczone jest kielichem? 

Wiem,że od poznaniaka rurka,nawet metalowa pasuje ale niestety trochę trzeba przerobić. W hassia kielich jest lekko pod kątem, a w poznaniaku jest prosty i znów "nie wiem" czy nie będzie łamałorurki przy kielichu.

Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    6

Plastikowe rurki od poznaniaka są robione jakby w dwóch wersjach mocowanie tam gdzie wylatuje  ziarno jest z wyższej strony rurki i z niższej strony nie pamiętam z której musi być ale z jednej pasuje lepiej, jakby nie  dało się założyć to musisz lekko podgiąć ten haczyk na  którym  trzymają się te rurki oryginalne .Rurki od poznaniaka  maja z boku donitowane mocowanie z blaszki i przekładasz tam śrubę  m6,  sieje tak już kilka lat i jest ok czasami jak owies czy mieszanka są lekkie to może się zawiesić u góry w rurce ale to rzadko się zdarza .Plastikowe  się nie zacinają i lepiej pracują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    37

uzywane   czesci do hassia sprzedaje jeszcze długosz   maszyny rolnicze  śliwnik     mozna go spotkac na allegro i tablicy   wsystarczy  zadzwonic 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kangur95
      Sprzedam siewnik rol masz identyko jak poznaniak 2.7m 6.000 do negocjacji serdecznie polecam pierwszy właściciel
    • Przez yacenty
      Witam!
      pomożcie wybrac jakis siewnik 3m taki zeby 3p sobie z nim spokojnie radzil.
      Zastanawiam sie nad używanym Amazone D7 albo D8 czym one sie różnią?
      co innego jest godne uwagi?
      na co zwrócic uwage?
       
      zamierzam przeznaczyc na siewnik jakies 10tys zl, moze byc ciut wiecej ale tylko w bardzo uzasadnionym przypadku
       
      pozdrawiam
      YacentY
    • Przez Fugeo
      Cześć
       
      Czy spotkał się ktoś może z takim siewnikiem w wersji zawieszanej? Może u kogoś w okolicy taki pracuje. Jakieś opinie na jego temat?
      Redlice wysiewające a za nimi wał gumowy lub oponowy - jak się sprawdza takie rozwiązanie?
    • Przez michal85
      Witam
      Mam problem z przekładnia, mianowice nierównomiernie pracuje... to znaczy przy kręceniu kołem wałek na wyjściu z przekładni nie obraca sie równomiernie tylko obraca sie "skokami". czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna??? Kupilem taki siewnik używany i go remontowałem przed remontem jak go sprawdzałem to obracało sie ok. potem odktęciłem pokrywe przekładni wymieniłem tylko okej (przekładnioy fuchsa) i nic więcej z samą przekładnią nie robilem. teraz go skręcam robię próbe a tu zonk...
      Z góry dziekuję za wszystkie konkretne i pomocne wypowiedzi.
    • Przez czarodziej83
      Witam uzytkownikow.
      Zakupilem siewnik Isaria 6000s na skrzyni olejowej i probuje go przygotowac na siew owsa i pszenzyta na wiosne robilem probe krecona i chcial bym porownac z kims kto ma taki siewnik i jak go ustawia na zyto pszenzyto i owies. Przy probie kreconej na pszenzycie, wyszlo mi okolo 200 kg na ha. Czyli ustawilem przekladnie na 50x19,5 razy przekrecilem korba dalo mi 2 kg x 100=200 kg czy macie podobne wyniki. Albo podpowiedzcie jak wy ustawiacie.
      Z gory dzieki za podpowiedz
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.