Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
arek95    0

Witam zakupiłem 4 dni temu prase claas rollant 46 i poprzedni wlasciciel poinformowal mnie ze wczesniej dzialal mu sygnal dzwiekowy gdy bela byla juz gotowa do owiniecia itp ,a teraz zaginol....jest to moja pierwsza prasa na gospodarstwie i dlatego nie mam pojecia jaka moze byc tego przyczyna?jak to naprawic?

 

Z góry dziekuje za podpowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek95    0

Pilot jest,zdaje mi sie ze jest on do podawania sznurka itp.

Poprzedni wlasciciel mowil ze mial dzwiek itp i teraz nie dawno mu zaginol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzesmaly    688

Nie mam takiej prasy co ty ale wydaje mi sie ze ze bedzie jak u mjie w jd sygnal mam w kabinie przy smiesznym komputerku i kontrolke dodatkowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek95    0

Dokladnie tak moze byc mam pilot jakas czerwona lapmke i guzik zdaje mi sie ze jest on od podania sznurka itp....

A teraz chodzi mi jak naprawic ten dzwiek zeby byl :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    688

Naj proscie zobacz gdzie jest czujnik zalanczajacy sygnal swietlny u mnie w jd jest naprzyklad z prawej strony prasy zaraz kolo pompy
a ta kontrkolak co jest na tym smiesznym komputerku swieci sie jak belka jest gotowa

Edytowano przez grzesmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek95    0

jak wroce do domu to pogrzebie,to jest moja pierwsz prasa w zyciu i nie mam nawet zadnej instrukcji do niej dlatego tak sie z tym motam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    688

Sadze ze zrobi robote ale nie wiem jak w kiszonkach bo to walcowka i to stalo komorowa
belki moga byc slabo zbite w srodku
jesli moge zapytac jaki rok i ile dales

jeszcze jedna zaleta nie ma problemu z aparatem wiazacym

Edytowano przez grzesmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek95    0

90 rok,dale 16 tysiecy

U mnie tylko bedzie  250 belek w sezonie robic glownie sloma i z 50 siana,a kiszonki wcale ne robie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deymonnn    1

mam claasa rollant 46 - u mnie też brzęczek nie działa ale dlatego że się zużył (jak podałem mu bezpośrednio 12V to tylko cichutko brzęczał. Ja rozebrałem pilota i go wymontowałem żeby założyć innego i do dzisiaj nie założyłem :). Sprawdź czy działa żarówka w pilocie- powinna się np zapalić jak staniesz na rampie po której zjeżdża bal - jak się zapala to obstawiam na 90% brzęczek a jak się nie zapala to pewnie problem z brakiem zasilania na pilocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zolo2
      Witam.Czy ktoś orientuje się czy prasa claas variant 16 wychodziła z aparatem do siatki i szerokim podbieraczem?Albo czy ewentualnie można by z czegoś dopasować.Pozdrawiam.
    • Przez Jon1988
      Witam. W ostatnim czasie zastanawiam się nad wymianą prasy zwijającej która miała by być przeznaczona zarówno do zbioru słomy, siana jak i sianokiszonki, biorę pod uwagę maszyny nowe z dolnej półki stało komorowe unia df 1.8v eco czy sipma farma II w cenach około 60 - 70 tyś które tak naprawdę no nie zachwycają swoją pracą w porównaniu do maszyn pasowych nawet 5 - 6 letnich których na rynku wtórnym jest dużo w tej samej cenie. Zbieram około 900 - 1000 kulek 1.2 na 1.2 rocznie.
      Moje pytanie do użytkowników którzy posiadają pasówki brzmi. Czy przebieg 15 - 20 tyś bel  na prasę claas variant 360 rc, kuhn vb 2160 i podobne to jest dużo czy mało. Jakie jest zużycie w procentach takiej prasy. Czy  warto dać te 70 tyś z takim przebiegiem czy lepiej kupić nową nisko budżetową prasę.  Czego się ogólnie spodziewać. Aktualnie posiadam prasę matal fachu którą chcę wymienić bo nie chce mi słomy prasować i po przebiegu 10 tyś i wymianie w tym roku podbieraka i łańcuchów mogę stwierdzić że to mały przebieg tylko czasami trzeba coś w niej zrobić a jaki jest stan takiej pasówki która trafi na duże gospodarstwo zrobi 15-20 tyś w pięć lat i jest sprzedawana za połowę ceny nowej i co ona jest warta to po prostu nie wiem. Czekam na wasze opinie i odpowiedzi w tym temacie.  Z góry  bardzo dziękuję za informacje i pomoc :-)
       
    • Przez PiotrStaczak
      Witam nie znalazłem nigdzie podobnego tematu więc utworzyłem nowy. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jakie są różnice pomiędzy Class Variant 180 a Claas Variant 260/280. Zastanawiam się nad kupnem prasa miała by pracować z 99 konnym ciągnikiem głównie przy sianokiszonce na ok 10-20ha.
    • Przez rozal22
      Witam, w te żniwa prasą variant 280 przepracowałem 550bel nagle coś się stało i prasa zaczęła "wariować" na potencjometrze/manometrze.
      Bela raz jest zbijana a raz nie, wskaźnik szaleje na skali. Efekt jest taki że w pewnych partiach beli reki nie można włożyć(tak jak do tej pory było) a w innych całą rękę, czy ktoś się spotkał z takim problemem?
    • Przez Xeon
      Witam,
      Przy prasowaniu sianokiszonki coś pokaszaniło mi się z aparatem od siatki. Mianowicie...
      1. uruchamiam owijanie, elektromagnes załącza się prawidłowo
      2. aparat zaczyna podawać siatkę
      3. bela złapie siatkę, puszczam przycisk na pilocie i trwa owijanie.
      4. tu zaczyna się problem... bo siatka owija się bez końca (nie włącza się nóż). Zapadka która przesuwa ku górze się po malutkiej rolce zatrzymuje się ok 1 cm poniżej górnej krawędzi rolki przez co nie spada i nie uruchamia noża (mam nadzieję że wystarczająco jasno napisałem). Zauważyłem, że gdy bela ciągnie siatkę rolka gumowa od podawania siatki nie obraca się ( i tu właśnie nie wiem czy tak też było wcześniej - wydaje mi się, że siatka powinna ją napędzać aż do zwolnienia blokady noża?).
       
      Prośba o pomoc, bo prasa teraz pilnie potrzebna.
       
×