Skocz do zawartości
pawlo1525

Maska z mtz 82 ts do mtz 82

Polecane posty

pawlo1525    0

Mam mtz 82 z 1999 roku i jestem ciekawy czy bedzie pasowała maska od ts lub belarusa 820 bo bardzo mi się podoba ta maska ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    678

Jeśli masz serwomechanizm może się nie zmieścić pod ściętą maską z nowszych ruskich.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    678

Z tego co mi wiadomo to nie ma a wspomaganie jest w olej z głównego zbiornika hydrauliki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo1525    0

Co zauważyłem to serwomechanizm służy do blokowania mechanizmu różnicowego i do blokowania skrętu kół to wiec całkiem przerobie wspomaganie na orbitrol jak nie bedzie maska pasowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    678

Serwomechanizm to w pierwszej kolejności układ kierowniczy. W nowszych modelach pełni on role zbiornika i w nim jest zawór blokady a w późniejszych wywalono go całkowicie. Orbitrol czerpie olej z głównego zbiornika a zawór blokady jest pod podłoga włączany elektrycznie lub mechaniczny nogą.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo1525    0

Moim zdaniem u mnie pełni tylko funkcje zbiornika, ponieważ u mnie od kierownicy przewody idą od razu do siłownika i czerpie olej z głównego zbiornika czyli nic wspólnego nie ma wspomaganie  z serwomechanizmem tylko muszę coś zrobić z blokowaniem kół i mechanizmu różnicowego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    678

Wywal serwomechanizm i załóż taki zawór do załączania blokady.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zetorr7245
      Witam,
      Gdzie znajdują się tabliczki znamionowe w maszynie Belarus 925 ? Chce go kupić i mieć pewność, że z dokumentacją wszystko ok.
       
       
      W oglądanym pare dni temu traktorze jedna z tabliczek znajduje się z prawej strony na ramie, druga w kabinie z prawej strony, a z tyłu na zewnątrz kabiny są nity i nie wiem czy tam była tabliczka i została zdarta.
       
    • Przez krzychu652
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie WOM-u w Belarusie. Mam Belarusa 892 z 2013 r. (w sumie to jest 820 + turbina + szybsze przełożenia na skrzyni biegów) i tam jest WOM załączany mechanicznie dźwignią - której przełączenie w celu włączenia bądź wyłączenia WOM-u wymaga sporo siły. Po za tym WOM na razie sprawuje się dobrze. Nabawiłem się w tym roku trochę problemów z prawą ręką i jest mi trudno używać WOM-u (bo dźwignia ciężko chodzi), a zbliża się sezon pracy z prasą, orkanem i rozrzutnikiem obornika. Czy znacie jakieś sposoby na przerobienie tego mechanizmu, żeby lżej działał - bez zbędnych ingerencji w całą mechanikę - nie chciałbym aby powstały jakieś nowe problemy z WOM-em. Czy może możliwe jest przerobienie na włączanie hydrauliczne, bez wielu przeróbek, tak jak w modelach lepiej wyposażonych?
      Pozdrawiam.
    • Przez Cheesburger
       

      Posiadam Pronar 82a z mostem krzyzakowym Carraro.
      Czy ma ktos linka gdzie mozna kupic odpowietrzniki do niego?
       

       
      Tylko takie zeby paswały bo sa calowe, metryczne itd...
      Albo chociaz jaki tam jest gwint? Zeby dobrac cos w internecie?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.  
    • Przez Arkadiusz76
      Witam. Mam problem z układem paliwowym przy ciągniku Belarus 952.4 common rail. Konkretnie nie jest utrzymywane ciśnienie na listwie paliwowej. Czy ktoś wie czym może to być spowodowane? 
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
×