Skocz do zawartości
kaczmi

Problem z Manitou MLT 627 nie podnosi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kaczmi    0

Witam wszystkich, mam taki problem z ładowarką którą ostatnio kupiłem, jeśli ładowarka stoi to nie mogę podnosić opuszczać wysuwać ramienia ;/. W biegu działa wszystko normalnie bez problemowo gdy się znowu zatrzymam to po kilku sekundach opuszczania i podnoszenia znowu to samo ładowarka zaczyna się trząść i nie idzie ani podnieść ani opuścić wie ktoś co to może być ????gdzie szukać przyczyny ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Fendt312v    0

gdy się tak stanie następnym razem to okręć trochę kierownicą a wszystko powinno zacząć działać

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczmi    0

Hee to ci heca na prawdę działa a to tak ma być, że trzeba lekko kierownicą skręcić czy coś jest nie tak i kogoś wołać ??? i jeszcze jedno pytanko niestety zauważyłem, że skubaniec opuszcza i to dosyć szybko dół ale i sam przechył wideł tak samo myślicie, że tłoki wyjechane czy może jakieś nieszczelności np węża mogą też to powodować ?? bo widzę, że trochę gdzieś coś leci ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt312v    0

w tej maszynie którą pracowałem serwis stwierdził że tak już jest i nic z tym nie robił. a co do wycieków to najlepiej dokładnie umyć maszynę i później obserwować skąd ten wyciek

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wyciek nie ma wpływu na opuszczanie ,,podejrzewam ze da sie to naprawic dosc tanio  i samopdzielnie podeslij mi nr tel swoj napisz tu to powalczymy z tym tematem a odnosnie krecenia kierownica to tez jest do ogarniecia takze podrzuc kontakt to powalczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek0979    0

Witam, kupiłem manitou 628 z 1997 roku  i mam problem.  ładowarka podnosi ramię i wywraca  ale nie zawsze jakby z przerwami trzeba ruszyć kierownicą i wtedy przez chwilę działa i staje. . Dodam że filr oleju hydraulicznego czysty. Myślałem że to sprawa kabelków przy dzojstiku ale to nie to. Może ktoś z tym się już spotkał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterr9    0

To ze akumulator wspomaga hydraulikę jak jest zapotrzebowanie na olej,zapobiega nadmiernym skokom ciśnień.Przerabiałem to samo,musiałem kręcić kierownicą non stop.Jeden z dziesięciu szpecy z którymi rozmawiałem kazał mi zacząć od akumulatora.W moim przypadku trafił w 100%,pozostali chcieli przerabiać układ.Teraz po uruchomieniu raz tylko rusze kierownica i wszystko śmiga aż miło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek0979    0

Dzięki kolego, A wiesz jak się na nim poznać czy uszkodzony? Na co patrzeć jak odkręcę? co robić? Czy muszę kupić nowy czy stary idzie zregenerować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterr9    0

Ja po odkręceniu wziąłem drut 6mm(tępy końcówka płaska)i włożyłem do środka i membrama się ugięła pod ręką.Oryginalnie tam jest 100 bar także nie powinna nawet drgnąć.Kupiłem nowy ten akumulator koszt 700 zł.,bo stary był nierozbieralny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×