timi99

Hamulec ręczny w zetorze 5211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
timi99    0

Witam , potrzebuje pomocy w skompletowaniu części do hamulca ręcznego w zetorze 5211 ponieważ ktoś wcześniej rozkręcił go i według katalogu brakuje paru części. I tu prośba do kogoś aby zrobił zdjęcie w jaki sposób linka hamulca jest podłączona ?  Prosiłbym o zrobienie zdjęcia jak to u was jest połączone. Z góry wielkie dzięki i  POZDRO !

post-245-0-22851300-1425930768_thumb.png

post-245-0-66356900-1425930784_thumb.png

post-245-0-46958700-1425931130_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez center
      Witam Dzis chciałem przedymić mojego 7211 zapalił bez problemu jak gdyby nigdy nic, ale nie chciał ruszyć i gasłRazz no patrze co jest a tam mi hamulce zblokowało rózszałem pedałami ręcznym nic nie pomagało ciagnik stał jak przymarzniety do betonu hehe dopier wrzuciłem jedynke terenowa gazu i przewalczyło to i byo dobże u was tez tak jest czasami ?
    • Przez SzymekQQ
      Witam,
      od pewnego czasu w moim zetorku nie mam hamulców, jako ze pogoda nie najgorsza wziąłem się za robotę.
      Na pierwszy ogień poszło wyczyszczenie wszystkiego co związane jest z układem hamulcowym.
      Wyczyściłem cylinderki hamulcowe z tylnych kół, lewy był niestety cały zapieczony wiec kupiłem nowy.(oryginalnego nie dostałem wiec kupiłem o taki: http://hurtowniaroln...452327.4121.jpg)
      Prawy był w miarę ok wiec poczyściłem zakręciłem.
      Odkręciłem też pompki hamulcowe przy hamulcu nożnym, lewa pompka była wymieniana jakiś czas temu wiec była
      w nie najgorszym stanie, prawa niestety była gorsza, płyn się w niej rozlał więc kupiłem nową.
      I tu mój problem. Hamulec ręczny jest w miarę ok, nożny natomiast już nie. Odpowietrzyłem całą instalacje prawy pedał
      zaczął robić twardy, lewy tez zrobił się twardy ale nie tak jak prawy, schodzi o wiele niżej niż prawy. Odpowietrzałem kilkakrotnie lewy cylinderek
      jednak nic to nie daje nie wiem już co robić. Później zabrałem się za przód który w ogóle nie hamuje wyczyściłem ten
      tłoczek który jest sterowany pneumatycznie jednak dalej nic. Odpowietrzałem przednie hamulce jednak to nic nie daje. Może ktoś z was miał podobny problem?
      Z góry dziekuję za wszelką pomoc
    • Przez Cezary4514
      Witam. Pierwsza sprawa to sprezarka, słabo daje powietrze... mozna powiedziec ze wcale nie ma cisnienia, olej wszystko w porzatku. Rpzbierał juz ktoś? jak sie za to zabrac glowice zdjac i tloczek z pierscionkami wymienic? co tam jeszcze do wymiany jest? a cala sprezarke da sie jakos wykrecic?
       
      Druga sprawa to chamulce. Ucieka płyn ze zbiorniczka. Co wleje to ucieknie po robocie... ucieka z tyłu pod mostem tylnym. Co to moze byc? przewody? pompki to raczej nie? Jak sie do hamulcow dostac, zwolnice rozkrecac? na co szczegolnie zwrocic uwage podczas rozkrecania?
      Z góry dzieki.
    • Przez martin11944
      Witam.
      Nie działa mi hamulec ręczny. jak mam to naprawić ,linka zaciąga ten hamulec a nic nie działa . Prosze o wskazówki. z góry dziękuje.
    • Przez dragonmt852
      Witam, mam problem z zapowietrzonymi hamulcami w swoim zetorze i chciałbym się zapytać czy ta śruba jest śrubą odpowietrzającą (zdjęcie 1) i czy jest tą śrubą, która jest zaznaczona na rysunku strzałką (zdjęcie 2) i czy to tą śrubę trzeba poluzować przy odpowietrzaniu czy jakąś inną?  
       


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.