Skocz do zawartości

Prosze o pomoc przy siwiecy płomieniowej MTZ 82


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

okidoki.w poniedzialek jade po nowa swiece i paliwo jak piszecie pomiedzy pompa wtryskowa a filtrempaliwa i zobacze efekt.ta orginalna faktycznie sie zapalala na drugiej pozycji stacyjki jak rozrusznik krecil.filmiki na necie pokazuja np z c360 swiece palily przed uruchamianiem silnika

Opublikowano

Zależy jak była podłączona. Ja założyłem iskrę i skopciła mi się po roku, teraz jest taniocha za 20 zeta i nawet nie wiem czy jeszcze działa. I tak korzystam z grzałki płynu pobija wszystkie dopalacze zimowe na łeb.

Opublikowano

Rozwiązanie z Zetora praktyczne ,ile czsu grzejesz przed uruchomieniem ?Ja do tej pory używam tylko tej swiecy w orginale i odziwo po 5 latach pali od strzała ,ale zdaje sobie sprawe że wiecznie tak nie będzie

Opublikowano

W ogóle jej nie używam. Jak w zimie jest telefon to czy wyjadę od razu czy za godzinę to nie ma znaczenia. Załączam grzałę i po 40 min. średnio 40 stopni ma silnik. 

Pali jak byś go dopiero co zgasił. 

Opublikowano

jak pisalem grzalke mam zamontowana i dobrze dziala.niestety czasem musze ruszyc w teren natychmiast.posiadam takze prostownik z rozruchem.podlacze pod przewosy aliwowe i zobaczymy kto wygra mtz czy ja

 

Opublikowano

Zakupie w poniedzialek znowu z mf.Podlacze najpierw opadowo jak nic nieda to npod uklad paliwowy i wieczorem podziele sie efektem.Gosc w sklepie gadal ze ma w ursusie i opadowo pyka idealnie.

Opublikowano

kluczykiem od rozruchu. Na 1 masz podgrzewanie świecy na 2 rozruch silnika. Po kilku sekundach podgrzewania powinna robić sie czerwona spiralna kontrolka od świecy obok kluczyka. Tak jest w tych ze stara deską.

Opublikowano

E no ile razy braknie ci tego paliwa? Nawet jeśli to pompka szybko to uzupełni po rozgrzaniu świecy, można sam wężyk odpowietrzyć a można węża w pętle ułożyć i paliwo nie spłynie w ogóle. Ogólnie ten patent w ruskim przynajmniej u mnie działa ale tylko do pewnej temperatury. 

Opublikowano

Podłączenie do filtra jest jak najbardziej prawidłowe. Bo chyba w Belarusie tak samo jak w każdym innym ciągniku paliwo jest przepompowywane przez filtr pompką zasilającą. W takim układzie w chwili rozruchu zaczyna pojawiać się ciśnienie w filtrze, które min. będzie pchało paliwo do świecy. Tak to działa w MF-ach. Trochę się dziwię tylko że @zbyszekbrzuze jako mechanik okazuje zdziwienie że "jakoś to działa"  gdy powinien dokładnie wiedzieć na jakiej zasadzi to działa. Ale nie wszyscy muszą wiedzieć wszystko ;)

Opublikowano

dokladnie, w c 360 tez pod filtr sie podpinaja, bo jak tylko rozrusznik zacznie krecic silnikiem to pompka od razu robi cisnienie w filtrze i pcha paliwo do swiecy , wlasnie tak jest w mf, mozna tez i tak zrobic bez problemu w MTZ, bo oryginalnie jest opadowo, jest zbiorniczek, ale niestety on ciagle peka.

Opublikowano

U mnie w mtz przez 26 lat ten zbiornik nie pękł , świece od mf-a mam z 15 lat założoną , a ten zbiornik zlikwidowałem rok temu jak robiłem remont całego przodu. W sumie miałem do remontu mtz ts i tam ten zbiornik był walnięty , ale był inny niż mój (nowszy model). 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v