bbolas

Prosze o pomoc przy siwiecy płomieniowej MTZ 82

Polecane posty

saj    0

Ja zmostkowałem te dwie śrubki no nafty mi nie podaje odłożyłem świece i patrzałem czy w ogóle się spiralka nagrzewa. Nagrzewa się więc chyba ta dysza jest spierniczona..


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

Ja dzisiaj kupiłem świece od perkinsa dałem do tokarza żeby mi dorobił żeby pasowało do mtz :) jak będę miał zrobione to dodam fotki :)

 

A bym zapomniał jak mam to podłączyć mogę te kable co były od starego podłączyć??


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

Nom

 

Czekamy na fotki :) Te świece od perkinsa to też płomieniówki ?

A fotki bedą chyba w wtorek :)


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Ciekawe jak się będzie spisywać - widzisz jakieś różnice po pierwszych odpaleniach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

Ciekawe jak się będzie spisywać - widzisz jakieś różnice po pierwszych odpaleniach ?

Hm.. co by powiedzieć. Powiem tak narazie to za dużego efrktu nie ma. Bardzo mało pobiera mi nafty, i wogóle nic nie daje nie wiem czy coś jest żle zrobione czy co


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

tak myślałem do świecy paliwo powinno być doprowadzone pod ciśnieniem ,nawierć dekielek w filtrze paliwa, załóż oczko i wężykiem doprować do świecy , Ja tak mam, jakoś pali a bez świecy to nie chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

tak myślałem do świecy paliwo powinno być doprowadzone pod ciśnieniem ,nawierć dekielek w filtrze paliwa, załóż oczko i wężykiem doprować do świecy , Ja tak mam, jakoś pali a bez świecy to nie chce

aha no to bede musiał zrobić. najpierw bym musiał sobie nowe akumulatory kupic bo te już cienkie są


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

tak myślałem do świecy paliwo powinno być doprowadzone pod ciśnieniem ,nawierć dekielek w filtrze paliwa, załóż oczko i wężykiem doprować do świecy , Ja tak mam, jakoś pali a bez świecy to nie chce

a masz może jakieś zdjęcia bo chciał bym zobaczyć jak to wygląda


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

chłopaki a do tego zbirniczka zamiast nafty możan nalac beznyny??


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

mam zdjęcia może jutro puszcze

był bym wdzięczny :rolleyes:


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

zdjęcia są w odpalanie MTZ zimą post 250

 

dzięki a tu dla tych co szukać sie nie chce

Mój odnośnik


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

No wiec tak. Nie działa mi to ani tak jak ma tomek73 ani tak jak dodałem te zdjęcia. Moze mi ktoś wytłumaczyć jak działa ta świeca od MF ??


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Panowie jeśli świeca dobrze działa to nie ma takich mrozów żeby silnika MMZ nie odpalić, oczywiście muszą być dobrze naładowane akumulatory i w pełni sprawny rozrusznik który kręci z odpowiednią szybkością, co do zbiorniczka to można nalać zarówno nafty jak i ropy (benzyna nie jest wskazana w tym zbiorniczku ponieważ jest zbyt wybuchowa, można jej natomiast dodać do zbiornika z ropą max 10%benzyny w ropie napewno łatwiej odpali, wiem bo praktykuję i ciągniki palą nawet przy -25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

Panowie jeśli świeca dobrze działa to nie ma takich mrozów żeby silnika MMZ nie odpalić, oczywiście muszą być dobrze naładowane akumulatory i w pełni sprawny rozrusznik który kręci z odpowiednią szybkością, co do zbiorniczka to można nalać zarówno nafty jak i ropy (benzyna nie jest wskazana w tym zbiorniczku ponieważ jest zbyt wybuchowa, można jej natomiast dodać do zbiornika z ropą max 10%benzyny w ropie napewno łatwiej odpali, wiem bo praktykuję i ciągniki palą nawet przy -25

Ale powiedz mi na jakiej zasadzie działa ta świeca płomieniowa od MF. Ja myślałem ze pod ciśnieni zaciąga tą nafte a u mnie patrzałem ta nafta wcale nie ubywa. Wytłumacz mi działanie tej świecy od MF.


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

raz podłączyłem świeca na zewnątrz i pokazał się ogień chyba 6-7 cm, ona daje ogień paru centymetrowy tyle pamiętam, może świeca ci nie działa .W sobotę po odpaleniu za szybko wyłączyłem świece zaraz po odpaleniu to ciągnik zgasł i to samo miałem w MF255 puściłem stacyjkę ciągnik gasł, silnik był za zimny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

Mi się wydaje że ta moje nie chce sie otwierać .Hm... bo mi nafta nie ubywa.


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Moim zdaniem świeca od MF nie jest potrzebna ponieważ te oryginalne są bardzo dobre i szkoda pieniędzy na przeróbki, mój ciągnik odpala bez problemu nawet w spore mrozy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Mi się wydaje że ta moje nie chce sie otwierać .Hm... bo mi nafta nie ubywa.

Najlepiej wymontować na zewnątrz i sprawdzić. Tam jest taki ala wtryskiwacz który przy kręceniu rozrusznikiem psiuka naftą ze zbiorniczka na rozgrzany żarnik. Tak jest przy oryginalnej świecy mtz


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

JA może coś innego wykąbinuje mam pomysł .. :D


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

Wiecie wymieniłem akumulatory i calkiem inaczej jest :D


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj