Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
waldek315

zegary w ursusie 360 3p

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zegary
waldek315    2

potrzebuję podłączenie wskaźnika ciśnienia powietrza ponieważ muszę wyjechać w dalszy kurs i muszę wiedzieć jakie jest ciśnienie powietrza jak by ktoś miał 3p to nich zrobi zdjęcia i wrzuci na forum lub na mail waldek415@op.pl

najlepiej jak najszybciej bo nie wiem kiedy ten kurs ma być dokładnie

 

widzę że temat się ostro kręci jak by ktoś miał troche czasu to nich zrobi te zdj będę bardzo wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

temat zalozyles wczoraj i juz bys chcial szybkich odpowiedzi ;) troszke cierpliwosci....

 

p.s nie pisz posta pod postem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
potrzebuję podłączenie wskaźnika ciśnienia powietrza ponieważ muszę wyjechać w dalszy kurs i muszę wiedzieć jakie jest ciśnienie powietrza jak by ktoś miał 3p to nich zrobi zdjęcia i wrzuci na forum lub na mail waldek415@op.pl

najlepiej jak najszybciej bo nie wiem kiedy ten kurs ma być dokładnie

 

widzę że temat się ostro kręci jak by ktoś miał troche czasu to nich zrobi te zdj będę bardzo wdzięczny

witam mam 3p i zegar jest podłączony na rurkę za zbiornikiem tuż przy zbiorniku obecnie mam aluminiową rurkę ale zmienię ją na tekalon stosowany w starze bo na ruce paskudnie częsie wskazówka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

zgodze sie z jktuning bo tez mam 3p i ten nanometr (jakos tak sie nazywa) jest podłączony rurka która od tego licznika schodzi w dol i jest przykrecona do czujnika który jest za butla powietrza i z tego czujnika tez wychodza kable które ida do kontrolki (czerwonej taka na srodku kokpitu) i jezeli ona swieci to slabe cisnienie. (a kolejna sprawa najwazniejsza to to) musisz zakrecic zawor olejaka zeby powietrze nie spi..........lo tylko bilo na butle i wtedy zobaczysz czy masz ciśnienie itp itd. powodzenia. bezpiecznej drogi zycze

Edytowano przez andrzej2110
ort

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mkkk
      Moja ladowarka w czasie jazdy gaśnie. Przejrzałem cały układ paliwa, nowa pompka,filtr, czujnik na pompie wtryskowej,elektryk sprawdził instalację. Pozostała mi chyba pompa wtryskowa do sprawdzenia.Czy ktoś może mi poradzić?
    • Przez radek5314
      Czy ktos moze polecic dobra chemie do mycia ciagnikow i maszyn  przed zima, cos mniej zracego niz Dimer, chodzi tu o zaschniete błoto?
    • Przez wesolyzetor
      Problem dotyczy chłodni do mleka Wsk Krosno , dzieje się to od pewnego czasu chodzi o to że agregat w chłodni raz się sam włącza prawidłowo a nieraz nie (trzeba uruchomić samemu) co to może być ?
    • Przez patryk159
      Witam bardzo serdecznie wszystkich!
      Tak jak w temacie prosze wszystkich którzy mieli lub widzieli gdzies na stronie www wszelkiego rodzaju pomoce naukowe pomocne w nauce elektroniki ciągnikowej. prosze podawac linki/pliki pdf. Z góry dziekuje:D
       
    • Przez Krol295
      Witam od okolo tygodnia w new hollandzie 8560 ford wentylator nie chcial sie zalączać po zapaleniu ciagnika gdy sie uderzylo piescia gdzies pod wentylator zaczal chodzic . Jednak wczoraj podczas pracy ciagnika wentylator stanał, najpierw chodzil jak by nie mial sily i od tamtej pory nie da sie go uruchomic a jak da to zaraz znowu przestanie. Czy da rade to naprawic czy pozostaje kupno nowego ?
×