Skocz do zawartości

Polecane posty

filip14    2

w wirtuozie jest sporo prochlorazu (mowa o dawce 1,25) tak wiec dodatek czegokolwiek nie ma sensu. Jak chcesz zeby było silniej na podstawę to po prostu zmień środek

Jako nowicjuszowi zdradź receptę na 8q z ha przy IVa i podłożu wapiennym - opoka na głębokości ok 50cm zmianowanie jęczmień/pszeniaca :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip14    2

nie wiem po co chcesz mieszać bi 58 z wirtuozem które nadaje się na mszyce w późniejszym terminie.Generalnie można jak musisz

 

na 0,5ha chcę zastosować Wirtuoz w fazie 2 kolana :) w ubiegłym roku świetnie Wirtuoz wytrzymał/ochronił i liścia ale robactwa było w cholerę. bi58 pali sporo robactwa-optymalizuję uprawę i chcę dać Wirtuoz w fazie 2kolana i bi58.

8 q z hektara na 4 klasie to nie problem ale 8 ton to już musi być sprzyjający rok :)

 

zasuwaj z receptę przy 60zł za tonę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slawek2209    78

trzeba monitorować czy jest skrzypionka we wczesnych fazach.Wystarczy dać pyretroid a bi w późniejszej fazie na mszyce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom446    12

Czy taka mieszanka 

  • Mustang Forte 195 SE 1 l/ha + Nomad 75 WG 120 g/ha + Dassoil 0,5 l/ha będzie odpowiednia na pszenicę ozimą.Dodam że chwasty nie były zwalczane na jesień.Stosował ktoś taką mieszankę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek2209    78

Jako nowicjuszowi zdradź receptę na 8q z ha przy IVa i podłożu wapiennym - opoka na głębokości ok 50cm zmianowanie jęczmień/pszeniaca :)

na 8 q  z hektara nie potrzeba żadnej recepty.800 kg to 8 q 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrozon07    9

Jaki rok jest waszym zdaniem sprzyjający? duża suma opadów, łagodna zima czy coś jeszcze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus1998    50

 

Czy taka mieszanka 

  • Mustang Forte 195 SE 1 l/ha + Nomad 75 WG 120 g/ha + Dassoil 0,5 l/ha będzie odpowiednia na pszenicę ozimą.Dodam że chwasty nie były zwalczane na jesień.Stosował ktoś taką mieszankę?

 

W tamtym roku stosowaliśmy nomad 100g+ dassoil+ biathlon 50g+ dash i zero chwastów, ani jednoliściennych ani dwu. Dodam, że miotła była wyrośnięta- w fazie krzewienia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek912    7

bamberka mocno się krzewi sporo N I będzie dobrze

 

No właśnie tydzień temu dostała 250kg saletry ale nie wiem czy ta plantacja będzie taka jak trzeba i czy się aż tak rozkrzewi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miwigos    84

jeszcze raz co do wymarzniecia mam pytanie.   uwazacie ze pszenica zasiana pozno, ktora miala ,2-3 liscie, nie zaczela sie jeszcze krzewic , ma wieksze szanse zey ptrzetrwac/

bo moj tobak wlasnie przed krzewieniem , faza 2-3 lisci ale caly bialy  i nie wiem czy jest jakas szansa ze bedzie zyl

Moje zdanie znasz ,a reszcie chyba już nic nie wymarzło ,bo milczą ,a ja na polach widze tragedie,pszenice kiepskie albo nic z nich nie zostało,rzepaki coraz gorsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koczas    54

Ostro poleciałeś. Ja Bombonę ze swojego materiału nie badałem MTZ itp. ale zasiałem 206 kg na hektar i myślę, że to może być nawet za dużo bo jednak ziarno jarej jest trochę lżejsze i mniejsze od zimówki, szczególnie w tym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
staszek131415    2036

Norma jest od 115-160 kg w stanowiskach dobrych do 155 kg -215 stanowiska słabe


U jednego 150 kg będzie dużo u drugiego 200 mało  a jeden i drugi może uzyskać taki sam plon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogar118    62

Pszenicę jarą należy wysiewać w ilości 500 ziaren na metr. 

Ponieważ w przypadku niedoborów opadów zredukuje większość rozkrzewień i pozostanie jeden kłos z wysianego ziarniaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koczas    54

Wiadomo, że ogromne znaczenie ma masa tysiąca ziaren, jednak zdaje mi się osobiście, że po tym strasznie suchym roku większość pszenic będzie miała ją jednak mniejszą niż w poprzednich latach, gdzie jare zboża nie ucierpiały tak mocno jak w 2015 roku i w tym roku 200 kg ziarna da nam zdecydowanie większą obsadę niż w latach poprzednich(odnoszę się do zbóż z własnego materiału). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekd91    3

Tybalta chyba ze na 2 klasie to daj 160-180 na 3-4 220-240 takie moje doświadczenie, wiadomo zalezy jaki przedplon zasobność gleby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    120

jeszcze raz co do wymarzniecia mam pytanie.   uwazacie ze pszenica zasiana pozno, ktora miala ,2-3 liscie, nie zaczela sie jeszcze krzewic , ma wieksze szanse zey ptrzetrwac/

bo moj tobak wlasnie przed krzewieniem , faza 2-3 lisci ale caly bialy  i nie wiem czy jest jakas szansa ze bedzie zyl

kolego zrób test i będzie wiadomo. Bo to czy ma szanse czy nie to tylko gdybanie.

 

Jako nowicjuszowi zdradź receptę na 8q z ha przy IVa i podłożu wapiennym - opoka na głębokości ok 50cm zmianowanie jęczmień/pszeniaca :)

receptę na co? Ochrona, nawożenie czy cała agrotechnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1490    5

Witam mam inwazje takich chwastów myślę że to chaberpost-103252-0-76509700-1457882434_thumb.jpgpost-103252-0-76509700-1457882434_thumb.jpgpost-103252-0-76509700-1457882434_thumb.jpgpost-103252-0-76509700-1457882434_thumb.jpgpost-103252-0-76509700-1457882434_thumb.jpg

post-103252-0-75865300-1457882354_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kicu
      Witam was ponownie otóż mam taką sprawę do was byliśmy w sklepie pytać sie o rozdzielacz do pompy hydraulicznej w c-330 ten kolo siedzenie nie na błotniku. Okazało sie że sa 2 typy owej części czyli po regeneracji i nowy cena po regeneracji 300 zł a nowego 489 zł. I mam do was pytanie czy jest sens brania używanego ale po regeneracji czy nowego nie wiem jak jest z tymi po regeneracji ale słyszałem że długo nie pociągnie. Miał z was ktoś taki problem ?
    • Przez krystiano35
      Witam.Mam ciągnik ursus 3512 od pewnego czasu zaczą dymić dużo więcej wtryskiwacze ustawłem na 190 bar tak jak zaleca instrukcja,luz zaworowy ustawiłem 0,3 też zgodnie z instrukcją i ciągnik dalej dużo kopci wydaje mi się że przestawiła się pompa wtryskowa chciałbym zmniejszyć mu dawkę paliwa ale dokładnie niewiem gdzie i o ile tą dawkę paliwa zmniejszyć. Pomóżcie Prosze
       
      Ortografia. @quercus
    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Mam pytanie zwłaszcza do tych z Wielkopolski. Znalazłem taki ciągnik na necie ( http://olx.pl/oferta/case-ih-5150-pro-z-niemiec-penumatyka-klimatyzacja-CID757-IDekwYn.html#22f147246f ) żeby go zobaczyć muszę przejechać 500km a przy gospodarstwie mlecznym ciężko wyrwac sie na caly dzien. A wiec moze ktos zna tego handlarza był u niego wie co jest wart i czy moge sie wybrac smiało go obejrzeć. Czekam na wasze opinie co sadzicie o tym egzemplarzu. Ja jestem z Małopolski- z góry dzieki za info
    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Mam takie pytanie. Ktory z tych ciagnikow byscie wybrali. Wiem ze new holland t 4cyl a renault 6cyl. Tylko chodzi mi o awaryjnosc i mozliwosc pozniejszego odsprzedania. Opisze moja sytuacje, mam znajomego co sprowadza ciagniki czekam az przywiezie mi case, tylko jeszcze nic ciekawego nie znalazł a ma te dwa na stenie. ja musze miec ciagnik w maju na sianokiszonke(prasa NH BR560A) i dlatego pytam ktory byscie wybrali bo jak nic nie znajdzie to musze ktoregos wziasc. Pozniej bym go sprzedał jak przywiezie case i ktory mógłbym szybciej sprzedac.
      Oba ciagniki sa w bardzo dobrym stanie NH z 1998r a Renia 1995. Czekam na wasze odpowiedzi.
    • Przez Butowsky
      Witam. Kupiłem traktor Case International 574 do remontu i mam problem gdyż Traktor nie odpala. Po użyciu samostartu pali na dotyk po zgaszeniu silnika i powtórnej próbie go zapalenia ciągnik nie daje znaków życia, Nie idzie go odpalić nawet gdy silnik jest ciepły jedynie za pomocą samostartu lub plaka. Proszę o pomoc.
×