Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
janusz14    1

witam...

mam pytanko do właścicieli ciągnika john deere 5720....a mianowicie czy założyliście to waszych jelonków radia bo ja właśnie chciałbym to zrobić....????? czy macie seryjnie zamontowane jakieś głośniki bo ja sie nie doszukałem.........proszę o pomoc... pozdrawiam....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

ja posiadam jd 5620 i mam w nim radio JVC . Gdy go kupowałem miałem dylemat czy sam zakładac instalacje i radio czy oni maja to zrobic. I po zastanowieniu wyszlo an to ze biorąć wersje advance jak ja instalacja już jest tylko trzeba było kupić radio ale sie wytargowało i jest :rolleyes: nie bylo sensu samemu montowac bo chodzilo to o 500 zł jak zdołałem sie dopatrzyc to jest tam 1 sporawy głośnik który znajduje sie po lewej strony kierowcy na podsufitce tam co jest ta kratka plastikowa. moim zdaniem jest super ładnie gra czysty dzwięk i basik ładny. POZDRAWIAM


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

ja też właśnie mam 5720 w wersji advanced.....to twierdzisz że głośnik jest?????? ja radio dopiero muszę sobie kupić bo wolałem żeby diler mi załatwił przednie obciążniki za free ...:]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

ja duuuuzo rzeczy wytargowałem i jak biezresz advance to masz juz instalacje radiowa tylko radio trza albo dokupic albo wytargowac


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    17

@JD5620 coś mi się wydaje że seria 5020 ma 2 głośniki, dziś ustawaiłem radio i są głośniki prawy i lewy;) Teraz ustawiłem ładny bas u poziomy i pkuka pięknie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

heh sorka paweł za zamieszanie tak sie skałda ze i ja dzisiaj ustawialem radio i tez zauwazylem ze tam sa 2 eh sorak pomylilem sie


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

w ogóle to ciężko jest cokolwiek wytargować.....ale mi przednie obciążniki o wartości 2000zł udało się......wg mnie nie pchaj się w 5620 bo dużo palą,,,,, ja jak narazie nie narzekam na mojego 5720 zobaczymy co pokaże przy wiosennych pracach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Powinny być 2 głośniki :) Założenie radia to pestka, masz kosteczkę wyprowadzoną - jak zdejmiesz zaślepkę to widać. 10 minut i założone :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale wersja 5620 Basic nie posiada wbudowanych głośników;/ i aby je zamontoać trzeba dach sciągać bo my dopłaciliśmy 500 zł radio + głosniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

chyba dachu nie trzeba sciagac te zaslepki chyba sie zdejmuje jakos jak dobrze pogadasz to napewno wytargujesz ale zalezy jeszcze na jakiego dealera trafisz a to że 5620- duzo pali to kolejna bzdura ja mam i nicht mi nie wmówi ze duzo pali jak sie zaleje full zbiornik to mozna jezdzic i jezdzic a ta twoja opinia jest chyab bezpodstawana miales moze doczenienie z ta seria?


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    1

Witam

W 5620 adv są dość nietypowe wnęki na głośniki - za wysokie nie wejdą i z 10cm też jest problem. Proszę napisać jakie macie dokładnie głośniki model symbol...??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

w ciagnikach 5020 sa napewno w każdym takie same i jak chcesz to mozesz kupic z samą instalacją i radio sobie sam zakładasz lub razem z radiem a co do typu to nie powiem bo go nie rozbierałem hehe moze w ksiazce z czesciami jest


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    1

Ja go już mam, czytałem na jakimś forum że są jakieś specjalne kratki po zdjęciu tych plastikowych osłon tyle tylko że ja tam nic nie widzę.

ps. jeśliby ci się chiało otworzyć to podwadź od brzega a nie od środka kabiny ;) , jeszcze sobie zamontowałem piszczka do ręcznego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

a jak tego piszczka zamontowałes i jak to wogóle wyglada zreszto ja jak zapalam ciagnik to i tak zawsze przed jazdą zerkne na kontrolki czy któras sie nie pali ale ten piszeczek to super sprawa jest


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

Czy wie ktoś jakiej wielkości są głośniki w JD serii 5020 ? i czy są takie same czy 2 różnej wielkości . bardzo bym był wdzięczny. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    1

Witam

Głośniki są takiej samej wielkości i nie są one montowane w tych plastikowych kratkach tylko za - tam chyba jest filtr powietrza dochodzącego do kabiny i obok niego jest metalowa maskownica. W tych plastikowych można założyć dodatkowo piszczki np. na silikon przykleić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

Witam a nie wiesz jakiej wielkości są te głośniki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    1

Witaj

Nie wiem - weź zdemontuj maskownice plastikową (np tą z lampką do kabiny - jak będziesz ją demontował to palcami ją chwyć od strony szyby bocznej i ciągnij do dołu) zrób fotki, a ja ci zaznacze gdzie są te maskownice(ja też je miałem ciężko dostrzec) - na nich jest od wew narysowany kształt głośnika. Jak chcesz żebym Ci pomógł i pytasz się to zrób fotki.

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

już zamontowaliśmy radio i głośniki ale tak się złożyło że nie było mię w domu i tata sam próbował i nie domyślił się gdzie mają być głośniki i zamontował 2 głośniki zamiast 2 nawiewów :) wygląda to całkiem fajnie. może zrobię fotki jak będę miał aparat sprawny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    1

Rozumiem ten ból :) tak na serio to szkoda trochę zastawiać te kratki wentylacyjne, masz klimę ? To jest advanced?...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja będę poprawiał instalacje w JD, bo ta którą mam jest kijowa. ;P Zakładam dwudrożne odseparowane głośnik. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj