1rajdzik

Ilu z was tak naprawdę kupiło ciągnik ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Andrzej24871    12

Z tym spalaniem to sie nie przejmuj :) jest jeszcze nie dotarty jak będzie miał z 500 mtg to wtedy sprawdź ile pali .


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Moj kuzyn wybrla N111 co widac u mnie w galeri chociasz pytalem sie na forum o N92 i MFa 5455 ale wybor padl na N111 jak narazie jest z niej zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

VERJAR    2

czesc wszystkim moze ktos mi doradzi jaki ciagnik mam wybrac valtra n92 czy new holland t6010?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mejuch    0

ja jestem przekonany do new hollanda. sam posiadam t6050 i można powiedzieć jest zaje*isty. a co do valtry to ten silnik nisko obrotowy odpycha. nie wiem jak sie jeździ na takich niskich obrotach ale ja w polu trzymam mu 2100 bo na 1800 to mi sie wydaje że robota nie idzie jak należy tak sie wszystko muli a co dopiero jechać na 1300 jak w valtrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sim12    2

W temacie wybrano mtz-ta 82 lecz Kupiliśmy MTZ-ta 80 chociaż mieliśmy zamiar z przednim napędem ale tata powiedział że większy nam niepotrzebny .A jak przekonałem tatę- po prostu nie wchodziłem na ursusy i tata stracił ochotę na nie , powiedziałem mu że w cenie c360 kupimy MTZ 80 lub 82 .

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/25785-mtz-82-czy-360-3p/page__st__20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szczur    0

kupiliśmy Landini 6880 93r.

Wahaliśmy się pomiędzy bliżniaczymi MF (serie 377 365 itp) a ich tańszymi kopiami Landini (8880 7880 7550 6550 itp) ale odpowiedni temat na forum i wszystkie wątpliwości rozwiane :huh:

link do tematu:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/32893-massey-ferguson-czy-landini-okolo-90r/


Landini 6880, Zetor 5245, Mf 255, Claas Dominator 56

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piodro4444    61

My wybieraliśmy z pośród zetora,pronara i lambo,wybór padł oczywiście na zetora i nie żałujemy tego wyboru :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karat7    27

Ja zakupiłem w 2005r Zetora Proximę 61 KM,z której jestem zadowolony w 70% i w 2009r MF 5465-100%.Oba ciągniki nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    24

My dzieki AF zdecydowalismy sie ostatecznie kupić zetora mam nadzieje ze to będzie 7245 ale to dobiero wiosną :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus355    0

My po przeczytaniu opinii o deutz farh zdecydowaliśmy się zamówić deutza M600, jeszcze nie wiem czy dobry wybór bo na podwórze przyjedzie w lutym.

Edytowano przez ursus355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1759

ja dzieki af nie kupilem ciagnika[pronar] :D ,jak zaczalem szukac informacji,dowiadywac sie od uzytkownikow o jego wadach i zaletach, ktos inny sie nie zastanawial i kupil, nie wiem czy sie cieszyc czy zalowac.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu kupiliśmy pronara, ale teraz poszedł wniosek na john deera 6230. Dzięki AF dowiedziałem sie dużo na jego temat np. jaką skrzynie wybrać ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

No.. dwano temu założylem temat C-330+Tur i czy da rade?

Wiele odpowiedzi, i spór userów.. Ale dzięki niektórym Argumentom czytanych na AgroFoto.pl Mam ją dziś na podwórzu. smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    99

Ja z pomocą AF kupiłem Belarusa 820 jako pomocniczy ciągnik. Dzięki AF wybrałem już również nowa przyczepę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    822

Kupiłem MTZ-ta 82. Na wszystkie pytania które męczyły mnie przed zakupem odpowiedziało mi forum AF.

 

Macie za to duuuży plusik.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    132

Ja kupiłem fendta 412 vario i johndeera 5720 dzięki wam tylko ja nie miałem konta i tylko przeglądałem tematy i wybrałem chociaż cena ciągników mnie przerażała :blink:. Jestem zadowolony z ciągników :). Dziękuje za pomoc ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

witam

Miałem kupic nowego belarusa dzieki forum zdecydowałem sie na 952 ale zamiast ciągnika jest mieszkanie kupno jest przełożone narazie na 2 lata jeszcze tyle studiów zostało chyba ze mnie wyje... takrze narazie daje jakoś rade mega zestawem T-25 C-360 takrze nieździwcie sie jak sie pojawi temat JD vs Belarus :D


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VERJAR    2

a ja kupiłem ostatnio NH 6010 z pełnym wyposarzeniem i z bezsprzęgłową skrzynia biegów , kupiony 3 lata temu Farmtrac 70 4WD w porównaniu z NH to istny złom. jarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loniek79    0

Ja dzięki AF wpłynąłem na dealera i pośpieszył się w usunięciu awarii w Pumie. Szukałem pomocy i tu znalazłem dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nismo
      Witam zaczynam poszukiwania traktora na 25ha w tym kilka hektarów rędzin.
      Budżet jakim dysponuje to 60tys. Moc jaką powinien mieć to 90-100km. Najlepiej 4 cylindrowy silnik i jak najbardziej mechaniczny żeby był bez zbędnej elektroniki.
      Mile widziany byłby przy nim tur i pneumatyka (choć o to może być ciężko). 
      Jaki ciągnik polecilibyscie mi? 
    • Przez Ceres96
      Witam stoję przed wyborom ciągnika na gospodarstwo, który w przyszłości współpracował by z przyczepa nie za duża przyczepa zbierająca. Co l3piej wybrać 6155m czy t7.165s? Cena przmawia na korzyść niebieskiego, wykonanie pod względem stylistycznym na korzyść zielonego 
    • Przez Toktok
      Witam
      Czy kupię jakiś nowy traktorek do 60 tys z turem, przyczepką i kosiarką? Pracował będzie na ok 1h plantacji choinek w doniczkach i przy drobnych na działce. 
       
    • Przez Damianzg
      Witam, zastanawiam się nad zakupem ciągnika Fastrac Serii 21xx, dokładnie znalazłem na ogłoszeniu model 2115 oraz 2135. Interesuje mnie opinia użytkowników ciągników JCB oraz chciał bym poznać jakie te ciągniki mają spalanie w trasie. Ciągnik miał by pracować w transporcie z przyczepą 10T oraz lawetą (łącznie około 250km miesięcznie) Dodatkowo na gospodarstwie ciągnik miał by pracować z opryskiwaczem, rozsiewaczem do nawozów oraz z kosiarką i rozrzutnikiem obornika (30 ha pola ornego + 10 ha łąk, 30szt bydła opasowego) Ciągniki przykuły moją uwagę tym, że rozwijają sporo wyższą prędkość od reszty ciągników o podobnej mocy. A wiadomo, że w dzisiejszych czasach czas jest na wagę złota
      Dotychczas pracowałem na ciągniku Fortschritt zt303 z silnikiem Andoria ale pasuje w końcu wymienić go na coś lepszego i bardziej komfortowego.
    • Przez Radan
      Witam.
      Potrzebuję porady.
      Muszę kupić ciągnik w przedziale 150 - 200KM. Praca w transporcie więc raczej lekka.
      Do wyboru mam:
      DF L710 2011r
      MF 7616 D6 2014r
      Claas 840 2012r
      Nie skupiajcie się na rozbieżności mocy. Wszystkie mają po 6000 - 6500 MTH. Który byście wybrali i dlaczego? Interesuje mnie sprawa bezawaryjności. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj