Polecane posty

Witam,

Mam pytanie odnośnie ciągników Deutz Fahr Agrotron M

 

Jak włączać biegi ? Ze sprzęgłem czy bez ? Którego sprzęgła używać, nożnego czy na wajsze od biegów ?

Czy na każdym biegu trzeba używać sprzęgła ? 

 

Jeśli włączy się bieg np. 1 a potem na 2,3,4,5,6 to od której połowki bieg zaczyna ? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agroszymon    0

Ja mam Agrotrona K więc biegi raczej podobnie. Ja mam cztery biegi i trzy połówki. Główne biegi dajesz ze sprzęgłem bez różnicy czy nożnym czy z wajchy. Później połówki wrzucasz bez sprzęgła. Ciągnik po odpaleniu zaczyna od najniższej połówki czyli L, no i przy włączaniu trzeciego i czwartego szosowego też zbija do L. Dlatego ja pod obciążeniem jade 1L-2L-3L-3H-3M-4L itd. Jeśli podniesiesz do 1M to przy włączeniu 2biegu też będziesz miał M a to doś duży przeskok, jak dla mnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Xyloniros    23

nożnego sprzęgła powinno się używać jak najmniej ... np. do podczepiania maszyn  :)  

 

ja uzywam sprzegla noznego tylko do zmiany biegow na "polowe"  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Żadna różnica czy się używa nożnego czy w przycisku, nie ma różnicy w "zużywaniu" się sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

teoretycznie nie ma ale.... pogadaj kiedys z kims z fabryki jak spali się sprzęgło;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Bo niby komputer nie pozwoli za długo trzymać na pół sprzęgle ? Dla mnie bzdura. W Fendach 500 i agrotronach bez powerschuttle budowa sprzęgła w skrzyni jest niemal identyczna jak w nowych a sterowanie było tylko nogą i jakoś nikomu sprzęgło się nie przypalało i wytrzymywało ogromne przebiegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

odpowiedzą ci że po to jest przycisk na dzwigni i przełacznik przy kierownicy zeby ich uzywac ;) wiem ze to dziwne tłumaczenie;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Wiadomo to wszystko dla wygody :) Ale nic się nie stanie jak sprzęgłem nożnym normalnie będzie się pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    13

Ja noznego praktycznie nie uzywam,tylko do precyzyjnego podjechania .Wygoda cie sama nauczy.hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MKrajes
      Planuję zakup głównego ciagnika w gospodarstwie. Moc znamionowa 170 km.Ciągnik głównie pracować będzie w transporcie z beczkowozami 19500l i 15700l oraz z zestawem kosiarek 3,20 przód i 3,20 tył.Dodatkowo orka i uprawa.Mam swoje 4 typy 
      Fendt 818 Vario 
      John Deere 7430 Premium
      Massey Ferguson 6490 Dyna 6
      Deutz Fahr M650
      Mam duże wątpliwości dotyczące skrzyni Vario jedni chwalą inni ganią. Może ktoś użytkuje i rzetelnie napisze jak się sprawdza w praktyce. Bardzo ciekawią mnie opinie na temat Mf i Deutza bo przebiegi używanych są dużo niższe niż  Fendta czy JD które ciężko znaleźć z przebiegiem poniżej 8tys mtg. Może ktoś z użytkowników pomoże mi rozwiać wątpliwości 
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez Marecki2922
      Witam , mam prośbę do użytkowników tego modelu lub podobnego , otóż mam w moim ciągniku dwie sekcje hydrauliki jedna jest dwustronnego działania a druga jednostronnego i chciałbym przerobić na dwustronne tylko gdzie wpiąć przewód i czy coś trzeba zaślepić 
      Będę wdzięczny za podpowiedź 
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam DF Agrofarm 140 GS i jest w nim taki znaczek ciągnika z dwoma strzałkami i symbolem % . a na dole numer,  ktoś wiec co to oznacza ? . dodaje zdjęcie w załączniku .

    • Przez JaniszChrobak
      Witam wszystkich mam takie pytanko czy deutz fhar agrostar 4.68 idzie ominąć orginalbt rozdzielacz bo chciał bym go zastąpić innym. Bo w nim są dwie sekcje a potrzebuje więcej . Może ktoś to robił? ?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.