KRISS75

Zakup Jd 6320

Polecane posty

KRISS75    54

Koledzy co myślicie o tym jelonku?

http://olx.pl/oferta/john-deere-6320-premium-miekki-przod-nowe-opony-przod-stan-bdb-spr-CID757-ID8qzSz.html#cb78878e90

Jakieś sugestie na co zwrócić uwagę i czy według was warto się do niego przymierzyć?

Czy serwis jest w stanie sprawdzić autentyczność przebiegu?

Miałby pracować z talerzówką 3 m,pługiem 4 obrotową i agregatem uprawowo-siewnym.

 

Opis:

Brutto 119500 zł

Sprzedam bardzo dobrze utrzymanego i bardzo bogato wyposażonego John Deere 6320 z 2003 r

-Moc 105 KM

wyposażenie:
-silnik 4cyl.+TURBO+Intercooler
-miękki przód TLS
-szerokie ogumienie (oryginalne od NOWOŚCI !!)
-obciążniki o wadze 600KG
-wzmocniony maksymalnie podnośnik udzwig 4800kg
-EHR zewnętrzne sterowanie podnośnikiem
-Klimatyzacja
-lodóweczka na napoje.
-regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach
-RADIO
-Fotel Grammer
-podświetlane stopnie kabinowe(oryginał)
-skrzynia POWER QUAD 24/24 40KM/h
-podnośnik posiada regulację prędkości,wysokości,ITP
-rewers eletrohydrauliczny przy kierownicy+4 półbiegi przełączane pod obciążeniem.
-12 świateł roboczych(oryginał)
-instrukcja obsługi
-komplet zaczepów

Filtry i oleje wymienione w Lutym 2014 jest na nich zrobione 180 mtg

Ciągnik świeżo sprowadzony od 1 wł. Ww 100% sprawny -zgadzam się na wizytę autoryzowanego serwisu w celu sprawdzenia ciągnika.

Na ciągnik wystawiam pełną fakturę VAT. Cena podana jest z Vatem.
Możliwość transportu.

post-18268-0-40789600-1426018079_thumb.jpg

post-18268-0-97144800-1426018115_thumb.jpg

post-18268-0-92926500-1426018128_thumb.jpg

post-18268-0-93399700-1426018145_thumb.jpg

post-18268-0-84114900-1426018155_thumb.jpg

post-18268-0-00221700-1426018168_thumb.jpg

post-18268-0-25793700-1426018185_thumb.jpg

post-18268-0-41983300-1426018196_thumb.jpg

Edytowano przez KRISS75

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie za maly do 4 obrotowej i 3m talerzowki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Coś kolego przesadziłeś. Ten Jelonek jest zdecydowanie za mały na 4obrotową, jak talerzówką głębiej to 3metry słaba prędkość będzie. Na agregat to znowu za lekki. Wizualnie dobrze wygląda, a ile przerobione to serwis ci nie sprawdzi. Sam kupiłem używanego z Anglii pare lat temu ale miał ponad pół roku i 600mth. Jak chcesz to dam ci namiary do gościa co sprowadza fajne ciągniczki. Jeśli już 4cyl. to zdecydowanie 6430. Co prawda sporo palą ale już moc jest i z 4ką pójdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

szwagier to 6920 ciaga czworke i nierzadko steka na glinie i pod gorke....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

6330 daje radę z 4 obrotową więc ten też powinien dać radę.Jeśli się nie mylę to moc ta sama.Kolega 6310 ciąga też 4 więc czy przesadziłem?Jeśli się podepną pod kompa to nie sprawdzą historii ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ciagac moze i ciaga tylko ze ten ciagnik dostaje niezle i to NIEZLE po d*pie, o spalaniu nie wspomne....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Dobra może koledzy lubią katować ciągniki.... iść to i 80km pójdzie....... ale idzie a idzie to różnica..... Jak się tak zapierasz to powiem ci  że serwis warto wziąć o sprawdzą ci ogólny stan, jakieś tam kody które zostały wykasowane a i tak są w pamięci. Mogą sprawdzić parametry wtrysku paliwa i gdzie ciągnik pracował w gospodarstwie, ale przebiegu nie sprawdzą jeżeli nie było napraw na gwarancji. Powiem ci że jak ja szukałem to znalazłem na początku 7530 który niby był kupiony w Polsce ale handlarz odkupił go i sprzedawał. Niby miał mało mth ale już po wyglądzie wątpiłem.... serwis mi go sprawdził i się okazało że przez 3 lata rył na Ukrainie ot taka ciekawostka. Więc bez serwisu nie kupować radze bo można umoczyć kupe kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ja bym na twoim miejscu celowal gdzies w okolice 6430 lub 6530 ewentualnie jesli masz troche wiecej kasy i chcesz lekki zapas mocy to 6630....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

A jeśli go podkręcić do tych 120 km to było by jak 6430.Firma tuning 44 oferuje taką opcję ale rozejrzę się za czymś jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tak ale to sie wiaze z wiekszym spalaniem itp. a wiecej niz te 120KM nie wyzylujesz..... rozejrzyj sie za czyms ok 120km i najlepiej w 6cyl. bedzie mial lzej, i zawsze zapas mocy sie przyda a zmeczona 4 zawsze wiecej wypije niz wypoczeta 6 ;) takie moje spostrzezenia :) a potem jak zmienisz maszyny na wieksze to nie bedziesz musial ciagnika zmieniac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Apropo tuningu. Ja mam też podkręconego 7730 o 15km to jak coś dam znać co za firma mi robiła bo gdzieś z Pomorza ale dokładnie nie pamiętam. Musze fakture poszukać. Firma w której mi kręcili jest 100% pewna, ponieważ sam serwis mi polecił. Wygląda to tak że zbierają kilka zamówień i jadą w Polske w konkretny rejon z hamownią. Nie wstawiają jakiś hipów, wynalazków tylko samo oprogramowanie zmieniają bez ingerencji mechanicznej. 


tak ale to sie wiaze z wiekszym spalaniem itp. a wiecej niz te 120KM nie wyzylujesz..... rozejrzyj sie za czyms ok 120km i najlepiej w 6cyl. bedzie mial lzej, i zawsze zapas mocy sie przyda a zmeczona 4 zawsze wiecej wypije niz wypoczeta 6 ;) takie moje spostrzezenia :) a potem jak zmienisz maszyny na wieksze to nie bedziesz musial ciagnika zmieniac

 

Kolego tuning to odwrotnie bo spalanie będzie mniejsze. Jeżeli optymalizują program to lżej idzie ciągnik i mniej pali. Jak dołożyłem 15km to przestał mi się ciągnik gotować w agregacie i zmniejszyło się spalanie o pare literków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie mowie ze nie, tylko swoja opinie wyrazilem... kolego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

4  obrotowa 4 nie równa. Lekką 4 obrotową 4x40 na lżejszych ziemiach będzie ciągną i to spokojnie. On ma 108 KM i to wd DIN do tego 600 kg na przodzie. Przebieg pewnie cofnięty a na zdjęciu pokazującym amortyzację osi widać jakie z przodu miał slicki. Tylne opony też już nie za wesołe. Jak to ciągnik od handlarza jak jest w dobrym stanie i masz nie za ciężkie ziemie to będziesz i z talerzówką 3m jeździł i z lekką 4 obrotową. Agregat uprawowo siewny na pewno nie talerzowy i jakis lżejszy siewnik do tego też powinno być ok.

PS opony wcale nie sa szerokie i ciekawe co facet do niego ma za książkę i co tam popisano.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

@hubertuss przebieg podobno autentyczny dlatego pytałem czy serwis może to potwierdzić.Co masz na myśli pisząc "a na zdjęciu pokazującym amortyzację osi widać jakie z przodu miał slicki"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

spojrz na opone na 4 zdj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Aaa  o to chodzi.Widziałem te opony przed przekładką na nowe.Poprzednie były w takim samym stanie jak tylne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Trochę cena duża jak za 12 letni sprzęt. Ja bym może poszukał coś młodszego z innej marki. Ale jak ci się podoba to go kupuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1682

Na moje oko: przednia oś, rama, tył malowane. Opony przód wymienione, wydech upalony. 8000mtg jak nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Z tym malowaniem to niekoniecznie. John Deere zawsze ma inny kolor kabiny i reszty. Tłumik fakt urwany gdzieś z końca, obciążniki z przodu krzywo skręcone i jak nic nie oryginalne bo powinny być na dwóch śrubach mocowane a jest jedna. Tył to 100% paprany w farbie bo na łączniku górnym i zaczepie farba świeża. Trochę przed chłodnicami z przodu jakiś bałagan jest. Patrzcie że osłona z przodu przy silniku nie jest równo przykręcona więc na bank grzebane....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Co dwóch to nie jeden.Nie zwróciłem na to uwagi.Muszę się jeszcze raz przyjrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

I zwróć uwagę że ten ciągnik nie ma pneumatyki....

 

A i jeszcze- temat powinien polecieć do kosza za link tymczasowy, edytuj pierwszy post, wstaw zdjęcia jako załączniki do tematu (bo ogłoszenie skończy się za parę dni i link nie będzie działał), myślę że 24h wystarczą Ci na poprawienie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R1D2    0

Po fotelu dałbym mu 8-9tys, po tłumiku 10-13tys. ( raczej nie jest urwany bo to chyba niemożliwe )Cena brutto powinna byc raczej około 100. Ten akurat tura nie widzial w życiu wg mnie. Ale za to po malowaniu sugeruje ze to zardzewiały Anglik albo Francuz bo brak pneumatyki. :) Przebieg podobno da sie sprawdzić w sterowniku ale tez są firmy co cofają...Ja bym Ci radził szukać dalej... Opony takie szerokie jak sie chwali sprzedawca to mam przy ursusie ;) ciekawe jak mechanicznie z nim... Czy rewers płynnie działa bo Połbiegi mogą juz szarpać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Rewers chodzi dobrze.Na dwóch półbiegach lekkie szarpnięcie ale to chyba da się skalibrować.(podobno)Fakt to jest francuz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Zajrzyj na stronę Fricke Mrągowo. Mają tam 6320 z TURem ale cena spora bo 190brutto z 2007 ale jak ich znam to za 170 sprzedadzą. 5800mth po dużym przeglądzie. Pewnie mają w rozliczeniu od pierwszego właściciela. Znam ich dobrze mam jednego Jelonka od nich i trochę sprzętu. Tylko targować się trzeba bo zawsze drogo sprzedają używki ale mają 100% pewne a nie jakiś złom malowany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R1D2    0

Kolego za 170 to juz można sobie kupić serie 30 + chip. albo cos innego ładnego... Ja bym nie dał w życiu tyle za 6X20. 10-15 tys więcej za lepszy stan to tak... A z turem zazwyczaj nie maja tls wiec komfort słaby...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj