UrsusWadek

Wladimirec Zapowietrzony na amen

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
UrsusWadek    0

Witam otóż pewnego dnia   odkręciłem filtry paliwowe i szysciłem je nowe ale troche syfu dostały więc je złożyłem  i po odpaleniu pochodził chwile a potem kaput zgasł winą była uszczelka filtrów paliwa a teraz  nie moge odpalić a odpowietrzyć trudno  rozkręcałem sitko odstojnika paliwa  wyczysciłem i nic pomóżcie  czytałem rózne posty a niema mojego problemu :/


przyczyna była uszczelka filtrów bo paliwo ciekło i zgasł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

A pompka pewnie ci nie pompuje ręczna wykreć tloczek od pompki wlej trochę paliwa i załóż tloczek i pompuj i tak kilka razy może się ruszy ,musi pompować żeby odpowietrzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skowera_1998    12

nalej paliwa do filtrów przez śrubę która znajduje się na górze obudowy, jak nie pomoże to owiń wlew paliwa folią i wbij pistolet od sprężarki i dobijaj lekko powietrza a druga osoba niech kręci rozrusznikiem jak to nie pomoże to nic już nie pomoże :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasx21    165

no jeszcze na zaciąg można spróbować


Kupie trzeci korpus do pługa rabewerk specht

Kupie pług 3 skibowy rabewerk lub krone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Logict25    0

mówiąc szczerze nie zaciągne bo szkoda skrzyni ale po 2 to jest zapowietrzony bak i układ paliwowy  pyt sie kolegi jak odpowietrzyć to pow zeby nalac 26 litrów ropy pół baku   zacząc   pompowac pompką ręczną  potem kręcić do momentu aż poleci paliwo   zakręcic  maxx gaz   odpreznik i poszedł :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Co Ty za głupoty piszesz? Jak może być zapowietrzony bak?? Sprawdzić szczelność całego układu, poluzować rurki od wtrysków i pompować ręczną, tyle w temacie.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jak wszystko zrobisz co wyżej to popuśc rurki przy wtryskach i zakrec rozrusznikiem aż sie pojawi paliwo   oczywiscie daj pełny gaz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

oczywiście problem jest bak zapowietrzony tzn jeśli  mam 8 litrów ropy w baku i bd zasysał to d*pa   bo samo powietrze idzie i uj a tak to by już pyrkał gdybym sie nie pieprzył z  filtrami :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

No tak ale jak ma może oring w ręcznej marny to może nie pociągnąć a on już tam zaglądał wszędzie to powietrze wszędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

kolego baku nie możesz mieć zapowietrzonego co najwyżej to możesz mieć w nim za mało paliwa, dolej ropy i sprawdź czy ciągnie paliwo ze zbiornika, ja w jednym roku miałem sytuację że jakiegoś syfu ze zbiornika pociągneło i przytkało rurkę która idzie ze zbiornika do odstojnika sprawdź może masz coś przytkane

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poluzować przewód ten który idzie od pompy do wtryskow i wtedy niech jedna osoba kręci i gaz do podłogi a druga gdy wyleci powietrze (piana ) i zacznie lecieć ropa (bez szumu) to wtedy do kręcić i jak jest zapowietrzny to musi odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

ale wogóle nie idzie paliwo z baku nic nawet jesli bd wciągał to słychać powietrze a w baku znalazłem węzyk plastikowy  bo smok  rurka metalowa jest a w 2 otworze niema nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

chłopaki teraz wiem czemu paliwo nie szło teraz idzie i co dalej bo władka nigdy nie odpowietrzałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Jak pompuje to jak słychać że paliwo powrotem leci do baku to możesz palić na odpreżniku uwidzisz biały dym to wcisnij oczywiście na dodanym gazie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

na odprężniku ? jak  u mnie nigdy nie był palony na odpręznik tzn jak    kręcił to dopiero zamykałem i pyrkał a teraz to paliwo leci a jak odpowietrzyć cały układ rozebrałem  odstojnik i wyjąłem go i podłączyłem centralnie i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawloww    0

Witam Nowicjusz miałem taki sam problem z układem paliwowym t-25

Przyczyną zapowietrzania się układu paliwowego była dysza o średnicy igły, która znajduje się pośrodku filtrów paliwa na klucz 17 mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

kolego a co zrobiłeś  na 17 faktycznie   ale wogóle paliwo nie szło u cb od baku do wtrysków u mnie    ustami brałem ale nwm kupiłeś nową czy założyłeś  i coś zrobiłęś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawloww    0

Paliwo Władek zaciągnął z baku do filtrów ładnie silnik zaskoczył ale po chwili silnik zgasł odkrecilem filtry a tam filtry skurczone podszedłem do sklepu po filtry i sprzedawca powiedział czy sprawdzałem opowiedzenie filtrów to jest mała dysza odkrecilem wyczyscilem i cieszę się z jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

ty a  na środku  jak jest ta śruba  odkręciłem i w środku jest otwór ale po boku niema xD i temu nie ciągnoł jutro jade po nową i bd kręcił dopóki nie odpali ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawloww    0

Wkładka powierzyć to jest nawet prosta sprawa tylko pompka musi być sprawna jak chcesz mogę opisać jak ja robiłem i sprawdzić faworki zwrotne w pomoce paliwa

Edytowano przez Pawloww

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Witam otóż pewnego dnia   odkręciłem filtry paliwowe i szysciłem je nowe ale troche syfu dostały więc je złożyłem  i po odpaleniu pochodził chwile a potem kaput zgasł winą była uszczelka filtrów paliwa a teraz  nie moge odpalić a odpowietrzyć trudno  rozkręcałem sitko odstojnika paliwa  wyczysciłem i nic pomóżcie  czytałem rózne posty a niema mojego problemu :/

przyczyna była uszczelka filtrów bo paliwo ciekło i zgasł

Popuść z tyłu na pompie śrubę od przewodu od filtrów do pompy i przepompuj aż pójdzie paliwo i musi zagadać.Łaski nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KrzysiekGazda
      Witam!
       
      Mam do zaprezentowania autorski projekt wsporników do odciągów bocznych belek.
       
      Jako, że oryginalne ułożenie łańcuchów na krzyż, lub te blachy przykręcane do zwolnic mnie nie przekonują. Więc postanowiłem wziąć się za pracę i wykonać takie coś samemu. Poniżej kilka zdjęć i opis wykonania:
       
      Oryginalne bolce ze sklepu (Nawiercone i nagwintowane z czoła gwintownikiem M8, i wkręcona szpilka. Tak samo wywiercone i nagwintowane jest w tym toczonym przedłużeniu, dzięki czemu bolec można wykręcić i ściągnąć belkę. Tego niestety nie widać ale mam nadzieję, że zrozumiecie o co biega.) 
      W przedłużeniu jest również wywiercony otwór fi24, dzięki czemu bolec wchodzi ok. 1cm w przedłużenie. Gwarantuje to mocne podparcie.
      Z drugiej zaś strony przedłużenia, jest nagwintowany otwór M16 do przykręcenia blaszki łańcucha.
      (Niestety bez tokarki będzie ciężko)
       
      Tu ważna sprawa! Należy zrobić to w ten sposób aby blaszka obracała się na tej śrubie. Ponieważ oś obrotu łańcucha i oś obrotu belki muszą się zgrywać, w innym wypadku może dojść do zluźniania lub naciągania się łańcucha w górnym położeniu podnośnika, czego nie chcemy. 
       

       
       
       
       
      Przyspawane przedłużenie do płaskowników (gr. 10mm). Ramka według uznania. Ja zrobiłem akurat w ten sposób, ponieważ belkę wieszam na środkowym położeniu więc mam zaczepioną podporę do ostatniego otworu z dołu.
       


       
       
       
       
      Tu widać gotowy wspornik i jego otwory.
       




       
       
       
       
       
      Zakręcone do tych odlewów, i ustawione tak jak ma być.
      Dorobiłem sobie również ściągacze do odciągów (żeby nie dać zarobić miastowym hihi):
       




       
       
       
       
      A tak to wygląda na ciągniku
       



       
       
       
      I to koniec. Jeszcze zostało mi dokupić wieszaki, i zrobić nowy zaczep transportowy, a więc jeszcze usłyszycie o moim Władku
       
      Pozdrawiam serdecznie!
       
       
       
       
       
       
    • Przez KrzysiekGazda
      Witam państwa!
       
      Mam przyjemność zaprezentować wam mój nowy zaczep w ciągniku. 
      Inspirowany był zaczepem z ursusa c360. 
      Materiał zakupiony w okolicznym złomie. 
       
      Niestety poprzedni właściciel zrobił takiego ulepa:

       
       
      Na początku musiałem jakoś zapewnić łamanie i obrót.
      Więc utoczyłem i wyfrezowałem taki element:


       
      Wymiary:

       
       
      Następnie zacząłem wycinać resztę elementów. Wykorzystałem oryginalny wieszak śruby rzymskiej. Do niego przyspawany płaskownik, i dwa połączone ze sobą ceowniki 100mm. Wszystko pokazane na zdjęciach:


       
      Tak wykonałem ucho:




       
       
      Wywierciłem odpowiednie otwory, i wszystko powoli sklejam do kupy:


       
      Przymierzam:


       
       
      Przyspawane wzmocnienia boczne. Oryginalne mocowania są tak słabe, że bym je urwał przy pierwszej pracy. Więc takie wzmocnienia są konieczne. Wykonane z płaskownika 15x50mm. Na końcach są gwintowane otwory M20 które będą służyć do mocowania zaczepu do ciągnika. Oczywiście musiałem dać zastrzały w rogach. (z tego samego płaskownika)

       
       
      I tu już pomalowany podkładem i gotowy do ciężkiej pracy zaczep:





       
       
      Dziękuję za uwagę! 
      Proszę pisać opinie i uwagi dotyczące zaczepu
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    • Przez TenTaki
      Witam,
      chciałbym zamontować wspomaganie w t25a leda. Tylko chciałbym to zrobić bardzo budżetowo. Ciągnik ma słuzyć do lekkich prac typ grabienie, przetrząsanie, siew. Tylko moje pola nie należą do najrówniejszych więc kierownica strasznie odbija a lata już jej zrobiły sporo luzu.
      Pierwsze propozycje padają na wspomaganie od samochodów dostawczych. 
      Mam do zakupienia wspomaganie od lublina (kolumna 200zł pompa 100zł).
      Słyszałem że są małe i duże i problem czy mała da rade. Czy ta pompa wystarczy, czy lepiej kupic nsz 14?
      Czy to zda egzamin? Ewentualnie jakie inne wspomagania pasują do tego ciągnika. 
    • Przez quxfrix
      Tak jak w temacie mam następujący problem ze swoim władimircem: Kiedy ciągnik popracuje około godziny, dwóch wówczas czasami zdarza się, że nie można wrzucić jazdy do przodu lub do tyłu na drugiej wajsze. Jeśli zgaszę traktor wówczas da się zmienić kierunek jazdy i po odpaleniu ciągnik jedzie zgodnie z wrzuconym biegiem. Proszę o pomoc w czym może tkwić problem? Za wszelką pomoc dziękuję.
       
      Pozdrawiam
      Qux frix
    • Przez RotarT25A
      Witam panów , mam problem , po podłączeniu przełącznika zespolonego z samochodu , wchodzą w skład tego , kierunkowskazy , światła krótkie długie .Podpiąłem i grzeje mi przełącznik , lub kable , zastosował bym przekaźnik , tylko nie wiem jak się do tego zabrać , jakies rady ? . W tych sprawach jestem ciemny

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj