UrsusWadek

Wladimirec Zapowietrzony na amen

Polecane posty

UrsusWadek    0

Witam otóż pewnego dnia   odkręciłem filtry paliwowe i szysciłem je nowe ale troche syfu dostały więc je złożyłem  i po odpaleniu pochodził chwile a potem kaput zgasł winą była uszczelka filtrów paliwa a teraz  nie moge odpalić a odpowietrzyć trudno  rozkręcałem sitko odstojnika paliwa  wyczysciłem i nic pomóżcie  czytałem rózne posty a niema mojego problemu :/


przyczyna była uszczelka filtrów bo paliwo ciekło i zgasł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

A pompka pewnie ci nie pompuje ręczna wykreć tloczek od pompki wlej trochę paliwa i załóż tloczek i pompuj i tak kilka razy może się ruszy ,musi pompować żeby odpowietrzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skowera_1998    12

nalej paliwa do filtrów przez śrubę która znajduje się na górze obudowy, jak nie pomoże to owiń wlew paliwa folią i wbij pistolet od sprężarki i dobijaj lekko powietrza a druga osoba niech kręci rozrusznikiem jak to nie pomoże to nic już nie pomoże :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasx21    137

no jeszcze na zaciąg można spróbować


Kupię pług 2 skibowy obracany hydraulicznie

Kupię sortownik do ziemniaków remprodex lub samro

Sprzedam sadzarkę do ziemniaków gruse, 2 rzędową przystosowaną do sadzenia kiełkowanych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Logict25    0

mówiąc szczerze nie zaciągne bo szkoda skrzyni ale po 2 to jest zapowietrzony bak i układ paliwowy  pyt sie kolegi jak odpowietrzyć to pow zeby nalac 26 litrów ropy pół baku   zacząc   pompowac pompką ręczną  potem kręcić do momentu aż poleci paliwo   zakręcic  maxx gaz   odpreznik i poszedł :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    383

Co Ty za głupoty piszesz? Jak może być zapowietrzony bak?? Sprawdzić szczelność całego układu, poluzować rurki od wtrysków i pompować ręczną, tyle w temacie.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jak wszystko zrobisz co wyżej to popuśc rurki przy wtryskach i zakrec rozrusznikiem aż sie pojawi paliwo   oczywiscie daj pełny gaz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

oczywiście problem jest bak zapowietrzony tzn jeśli  mam 8 litrów ropy w baku i bd zasysał to d*pa   bo samo powietrze idzie i uj a tak to by już pyrkał gdybym sie nie pieprzył z  filtrami :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

No tak ale jak ma może oring w ręcznej marny to może nie pociągnąć a on już tam zaglądał wszędzie to powietrze wszędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    5

kolego baku nie możesz mieć zapowietrzonego co najwyżej to możesz mieć w nim za mało paliwa, dolej ropy i sprawdź czy ciągnie paliwo ze zbiornika, ja w jednym roku miałem sytuację że jakiegoś syfu ze zbiornika pociągneło i przytkało rurkę która idzie ze zbiornika do odstojnika sprawdź może masz coś przytkane

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poluzować przewód ten który idzie od pompy do wtryskow i wtedy niech jedna osoba kręci i gaz do podłogi a druga gdy wyleci powietrze (piana ) i zacznie lecieć ropa (bez szumu) to wtedy do kręcić i jak jest zapowietrzny to musi odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

ale wogóle nie idzie paliwo z baku nic nawet jesli bd wciągał to słychać powietrze a w baku znalazłem węzyk plastikowy  bo smok  rurka metalowa jest a w 2 otworze niema nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

chłopaki teraz wiem czemu paliwo nie szło teraz idzie i co dalej bo władka nigdy nie odpowietrzałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Jak pompuje to jak słychać że paliwo powrotem leci do baku to możesz palić na odpreżniku uwidzisz biały dym to wcisnij oczywiście na dodanym gazie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

na odprężniku ? jak  u mnie nigdy nie był palony na odpręznik tzn jak    kręcił to dopiero zamykałem i pyrkał a teraz to paliwo leci a jak odpowietrzyć cały układ rozebrałem  odstojnik i wyjąłem go i podłączyłem centralnie i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawloww    0

Witam Nowicjusz miałem taki sam problem z układem paliwowym t-25

Przyczyną zapowietrzania się układu paliwowego była dysza o średnicy igły, która znajduje się pośrodku filtrów paliwa na klucz 17 mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

kolego a co zrobiłeś  na 17 faktycznie   ale wogóle paliwo nie szło u cb od baku do wtrysków u mnie    ustami brałem ale nwm kupiłeś nową czy założyłeś  i coś zrobiłęś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawloww    0

Paliwo Władek zaciągnął z baku do filtrów ładnie silnik zaskoczył ale po chwili silnik zgasł odkrecilem filtry a tam filtry skurczone podszedłem do sklepu po filtry i sprzedawca powiedział czy sprawdzałem opowiedzenie filtrów to jest mała dysza odkrecilem wyczyscilem i cieszę się z jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

ty a  na środku  jak jest ta śruba  odkręciłem i w środku jest otwór ale po boku niema xD i temu nie ciągnoł jutro jade po nową i bd kręcił dopóki nie odpali ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawloww    0

Wkładka powierzyć to jest nawet prosta sprawa tylko pompka musi być sprawna jak chcesz mogę opisać jak ja robiłem i sprawdzić faworki zwrotne w pomoce paliwa

Edytowano przez Pawloww

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Witam otóż pewnego dnia   odkręciłem filtry paliwowe i szysciłem je nowe ale troche syfu dostały więc je złożyłem  i po odpaleniu pochodził chwile a potem kaput zgasł winą była uszczelka filtrów paliwa a teraz  nie moge odpalić a odpowietrzyć trudno  rozkręcałem sitko odstojnika paliwa  wyczysciłem i nic pomóżcie  czytałem rózne posty a niema mojego problemu :/

przyczyna była uszczelka filtrów bo paliwo ciekło i zgasł

Popuść z tyłu na pompie śrubę od przewodu od filtrów do pompy i przepompuj aż pójdzie paliwo i musi zagadać.Łaski nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez odyniec
      Jestem ciekawy czy do T25 dało by się założyć jakieś najmniejsze turbo a jak tak to czy by wytrzymał silnik. Mi sie zdaje że trzeba by było wymienić wał tłoki itd na jakieś mocniejsze jak wy myslicie o tym
    • Przez hubert25a2
      Witam otóż    teraz nastały takie pory ze trzeba w polu jeździć w nocy mam problem mianowicie z ładowaniem gdy odpale ciągnik na stacyjke    amperomierz zachowuje sie dobrze pokazuje wskaźnik na + a po chwili jest na 0  i gdy włączę światła   napięcie sięga -20 tak jakbym  włączał swiatła  bez odpalania i  gdy np  wjadę w dziure albo cos  z włączonymi światłami wskazówka lata czasami na + i -    i nwm co robić    i jeszcze jedno gdy na odpalonym silniku włączę  swiatła bez   włączania masy to światła   zaczynają pikać kiedy  dodam gazu zaczynają co raz  szybciej pikać a gdy stoji na   normalych stałych obrotach to swiatła działaja normalnie moze to być związane z   ładowaniem prosze o szybką odpowiedz kabel + który idzie do amperomierza został wymieniony  na nowy ,wymieniono puszke bezpieczników itp 
    • Przez Rolnikt25
      Witam czy mogę tak https://m.youtube.com/watch?v=rrIs-thoetA sprawdzić wtryskiwacze czy nic się nie poprzestawia jak tak zrobie muszę sprawdzić wtryski czy mi nie leją bo władek ciężko pali i kpci na czrno przy dodawaniu gazu jeśli ktoś zna inny domowy sposób na sprawdzenie wtrysków to proszę o pomoc
    • Przez Logict25
      Witam otóż od pewnego  dnia  gdy ciągnik jest zimny  pali ładnie wchodzi na maksymalne obroty pięknie a później jak się ora lub nawet stoi rozgrzany   tak jakby się zapowietrzał maks obrotów nie ma jakby nie miał siły co zrobić ? szukałem w internecie podobnych tematów ale nie znalazłem    powiem że wszystko było wymieniane  podkładki miedziane nawet wczoraj rozbierałem bo z jednego miejsca mi ciekło z   jednej końcówki wtrysku a teraz zero wycieków co może być tym spowodowane ? a i    gdy ciągnik na biegu się zakleszcza czy czasami na luzie to pomoże wymiana sprężyn i kulek  w  wodzikach ? dzięki za odpowiedz
    • Przez EnergyStar
      Witam serdecznie. mam wladzia z 1983r. wszystko pięknie tylko nie mam tylnej szyby. ani ramy do niej no i w zimne dni dmucha. a w suche i gorocę wali sie kurz:( moze ma ktos pomysl jak zrobic? by szyba byla otwierana. wybrać szybe czy pleksie?. jak tak to jaką i gdzie kupic? jaka zrobic rame? szyba musi sie wysoko podnosic, bo władek w moim gospodarstwie robi przy wszystkim ( mam 5ha) wiec aby nie kolidowało to z obsługą opryskiwacza i innymi maszynami wysoko podnoszącymi. Dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.