UrsusWadek

Wladimirec Zapowietrzony na amen

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
UrsusWadek    0

Witam otóż pewnego dnia   odkręciłem filtry paliwowe i szysciłem je nowe ale troche syfu dostały więc je złożyłem  i po odpaleniu pochodził chwile a potem kaput zgasł winą była uszczelka filtrów paliwa a teraz  nie moge odpalić a odpowietrzyć trudno  rozkręcałem sitko odstojnika paliwa  wyczysciłem i nic pomóżcie  czytałem rózne posty a niema mojego problemu :/


przyczyna była uszczelka filtrów bo paliwo ciekło i zgasł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

A pompka pewnie ci nie pompuje ręczna wykreć tloczek od pompki wlej trochę paliwa i załóż tloczek i pompuj i tak kilka razy może się ruszy ,musi pompować żeby odpowietrzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skowera_1998    11

nalej paliwa do filtrów przez śrubę która znajduje się na górze obudowy, jak nie pomoże to owiń wlew paliwa folią i wbij pistolet od sprężarki i dobijaj lekko powietrza a druga osoba niech kręci rozrusznikiem jak to nie pomoże to nic już nie pomoże :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasx21    134

no jeszcze na zaciąg można spróbować


Kupię pług 2 skibowy obracany hydraulicznie

Kupię sortownik do ziemniaków remprodex lub samro

Sprzedam sadzarkę do ziemniaków gruse, 2 rzędową przystosowaną do sadzenia kiełkowanych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Logict25    0

mówiąc szczerze nie zaciągne bo szkoda skrzyni ale po 2 to jest zapowietrzony bak i układ paliwowy  pyt sie kolegi jak odpowietrzyć to pow zeby nalac 26 litrów ropy pół baku   zacząc   pompowac pompką ręczną  potem kręcić do momentu aż poleci paliwo   zakręcic  maxx gaz   odpreznik i poszedł :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    372

Co Ty za głupoty piszesz? Jak może być zapowietrzony bak?? Sprawdzić szczelność całego układu, poluzować rurki od wtrysków i pompować ręczną, tyle w temacie.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jak wszystko zrobisz co wyżej to popuśc rurki przy wtryskach i zakrec rozrusznikiem aż sie pojawi paliwo   oczywiscie daj pełny gaz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

oczywiście problem jest bak zapowietrzony tzn jeśli  mam 8 litrów ropy w baku i bd zasysał to d*pa   bo samo powietrze idzie i uj a tak to by już pyrkał gdybym sie nie pieprzył z  filtrami :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

No tak ale jak ma może oring w ręcznej marny to może nie pociągnąć a on już tam zaglądał wszędzie to powietrze wszędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    5

kolego baku nie możesz mieć zapowietrzonego co najwyżej to możesz mieć w nim za mało paliwa, dolej ropy i sprawdź czy ciągnie paliwo ze zbiornika, ja w jednym roku miałem sytuację że jakiegoś syfu ze zbiornika pociągneło i przytkało rurkę która idzie ze zbiornika do odstojnika sprawdź może masz coś przytkane

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poluzować przewód ten który idzie od pompy do wtryskow i wtedy niech jedna osoba kręci i gaz do podłogi a druga gdy wyleci powietrze (piana ) i zacznie lecieć ropa (bez szumu) to wtedy do kręcić i jak jest zapowietrzny to musi odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

ale wogóle nie idzie paliwo z baku nic nawet jesli bd wciągał to słychać powietrze a w baku znalazłem węzyk plastikowy  bo smok  rurka metalowa jest a w 2 otworze niema nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Jak pompuje to jak słychać że paliwo powrotem leci do baku to możesz palić na odpreżniku uwidzisz biały dym to wcisnij oczywiście na dodanym gazie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

na odprężniku ? jak  u mnie nigdy nie był palony na odpręznik tzn jak    kręcił to dopiero zamykałem i pyrkał a teraz to paliwo leci a jak odpowietrzyć cały układ rozebrałem  odstojnik i wyjąłem go i podłączyłem centralnie i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawloww    0

Witam Nowicjusz miałem taki sam problem z układem paliwowym t-25

Przyczyną zapowietrzania się układu paliwowego była dysza o średnicy igły, która znajduje się pośrodku filtrów paliwa na klucz 17 mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

kolego a co zrobiłeś  na 17 faktycznie   ale wogóle paliwo nie szło u cb od baku do wtrysków u mnie    ustami brałem ale nwm kupiłeś nową czy założyłeś  i coś zrobiłęś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawloww    0

Paliwo Władek zaciągnął z baku do filtrów ładnie silnik zaskoczył ale po chwili silnik zgasł odkrecilem filtry a tam filtry skurczone podszedłem do sklepu po filtry i sprzedawca powiedział czy sprawdzałem opowiedzenie filtrów to jest mała dysza odkrecilem wyczyscilem i cieszę się z jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

ty a  na środku  jak jest ta śruba  odkręciłem i w środku jest otwór ale po boku niema xD i temu nie ciągnoł jutro jade po nową i bd kręcił dopóki nie odpali ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawloww    0

Wkładka powierzyć to jest nawet prosta sprawa tylko pompka musi być sprawna jak chcesz mogę opisać jak ja robiłem i sprawdzić faworki zwrotne w pomoce paliwa

Edytowano przez Pawloww

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Witam otóż pewnego dnia   odkręciłem filtry paliwowe i szysciłem je nowe ale troche syfu dostały więc je złożyłem  i po odpaleniu pochodził chwile a potem kaput zgasł winą była uszczelka filtrów paliwa a teraz  nie moge odpalić a odpowietrzyć trudno  rozkręcałem sitko odstojnika paliwa  wyczysciłem i nic pomóżcie  czytałem rózne posty a niema mojego problemu :/

przyczyna była uszczelka filtrów bo paliwo ciekło i zgasł

Popuść z tyłu na pompie śrubę od przewodu od filtrów do pompy i przepompuj aż pójdzie paliwo i musi zagadać.Łaski nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arek128
      Witam!!!
       
      Mam pytanie dotyczące układu kierowniczego we władzimircu. mam luzy na 3/4 obrotu kierownicy :huh:. Jak sie jedzie po szosie to mozna sie poprostu zabic. W zaden sposób nie mozna nad nim zapanowac. Planuje przepobic układ kierowniczy tylko nie wiem dokładnie jak. Myslałem zeby wsadzic kolumnę od "szescdziesiątki". teraz moje pytania:
       
      1. czy ktoś taką kolumne ma??
      2. jakie trzeba przeróbki zrobic??
      3. czy ta kierownica od 360 jest bilzej kierowcy??
      4, czy są odczuwalne różnice po założeniu takiej kolumny??
       
      Prosze o odpowiedz
      Mile widziany kontakt z osobą która posiada taką kolumne w swoim władku
       
      PS. Przepraszam za to ze napisałem tak byle jak ale sie spiesze
       
      Pozdrawiam
    • Przez odyniec
      Jestem ciekawy czy do T25 dało by się założyć jakieś najmniejsze turbo a jak tak to czy by wytrzymał silnik. Mi sie zdaje że trzeba by było wymienić wał tłoki itd na jakieś mocniejsze jak wy myslicie o tym
    • Przez wlatcakomaruf
      Witam, chciałbym podzielić się z wami etapami budowy wyciągarki leśnej na własny użytek do ciągnika Wladimirec T-25. Ostatnimi czasy dużo czasu spędziliśmy w lesie na wyrobie drewna na zimę. Większość czasu było to obczesywanie i wynoszenie lub ręczne wyciąganie drewna do najbliższej ścieżki, drogi. Kosztowało to nas na prawdę sporo wysiłku a i tak z niektórych części lasu drewno nie zostało wyrobione, ponieważ ręcznie nie było sensu tak daleko ciągać a ciągnikiem nie było dojazdu. Dodam, że drewno nie miało wielkich średnic, jakieś 15cm, sporadycznie 20-25. Z młodnika wyciągaliśmy na drogę, tam robiliśmy stosy, a dalej ciągnikiem na pompie (miałem specjalnie przygotowaną do tego belkę, do której zaczepiałem łańcuchy http://www.agrofoto....mi-na-lancuchy/ ), krótko zapięte drewno niestety waliło po kołach. Postanowiliśmy na następną taką robotę zbudować wyciągarkę.
      Pierwsze co- wycieczka na złomowisko: https://plus.google....152468745215753 Taką wciągareczkę udało się nam zakupić. Nie jest to przekładnia ślimakowa, ale na własne potrzeby wystarczająca w zupełności. Musiałem tylko przerobić napęd z koła pasowego na WOM, od znajomego dostałem kawałek wałka https://plus.google....152468745215753 , który wyrównałem i dorobiłem do niego tulejkę https://plus.google....152468745215753 , za pomocą której założyłem WOM na wał od napędu wciągarki https://plus.google....152468745215753 . Wałek został ułożyskowany łożyskiem samonastawnym.
      Później przyszła kolej na konstrukcję całej ramy, na której miała być zamontowana wciągarka https://plus.google....152468745215753 . Tutaj także zostały wykorzystane ceowniki ze złomu. Musiałem trochę pokombinować, ponieważ nie chciałem aby podnoszenie, czy też opuszczanie uniemożliwiły pracę wałka odbioru mocy. Musiałem po prostu optymalnie dopasować wysokość wałka wciągarki do zakresu ruchu ramion podnośnika.
      Następnie przyszła kolej na "wymyślenie" rolki na linę, początkowo miały być 2 poziomo i 2 pionowo, ostatecznie wytoczyłem rolkę na linę https://plus.google....468745215753��i zamocowana została na tulei ruchomej, oba sworznie fi 20mm https://plus.google....152468745215753 .
      Później doszedł zaczep, wzmocnienia, osłona operatora, uchwyt na breszkę, łańcuchy.. https://plus.google....152468745215753
      Mając na uwadze cały czas, że jest to przekładnia zębata a nie ślimakowa byłem pewien, że lina sama będzie się lekko rozwijać, niestety po wstępnym nawinięciu liny okazało się, że człowiek nie ma na tyle siły i ochoty, żeby szarpać się z rozwijaniem. Przerobiliśmy więc połączenie wpustowe bębna liny z kołem zębatym na połączenie za pomocą kłów. https://plus.google....152468745215753 Gdy lina nie jest naprężona, kliny bardzo łatwo można wyjąć czy też włożyć.
      Biorąc pod uwagę, że ramiona Władka nie są zbyt masywne, nie nastawiam się na mygłowanie, a ewentualne delikatne dopchanie, poprawienie kłód.
      Całość jest jeszcze nieskończona, będzie z tyłu płyta, krata osłony zostanie wyłożona siatką, zaczep dostanie sworzeń z kulą, całość planuję pomalować na kolor pomarańczowy farbą chlorokauczukową.
      Teraz trochę danych:
      - szerokość ok 55cm;
      - długość ok 70cm
      - przełożenie 18,5:1 co daje przy prędkości wałka 540/min daje mi prędkość zwijania liny ok 10,2m/min ~ 17cm/sek a przy obrotach silnika nieco ponad 1000 i prędkości WOMu ok 340/min uzyskam 6,7m/min ~ 11cm/sek
      - wagi nie znam, ale jak skończę to zważę całość.
      PS nie wiem czy zdjęcia będą działać więc podaję link:
      https://plus.google....152468745215753
      Pozdrawiam i oczekuję licznych wypowiedzi.
      25.11.2013r.
      Dzisiaj ukończyłem budowę wyciągarki, zakupiłem farbę, ale z malowaniem poczekam chyba do wiosny.
      Pozdrawiam.
    • Przez hubert25a2
      Otóż mam taki probem z T-25a2 ostatnio miałem jechac nim po drzewo wsiadam jak zwykle przekręcam kluczyk słysze stuk w rozruszniku rozrusznik magnetona wkurzyłem sie , i założyłem stary rozrusznik oryginalny , próbowałem z kluczyka ale nic tak jakby był odłączony sprawdzałem wszystkie kable dobrze idą więc założyłem oryginalny rozrusznik na krótko go chciałem odpalić kręcił kręcił , gdy wcisnołem szport nic sie niedziało i od nowa pare razy i nic i mam problem z działaniem stacyjki prosze o jak najszybszą odpowiedz :) :) :) :D
    • Przez konrad1529
      Witam,
      posiadam wladimirca od nowości tj. od 1989.Ostatnio zauważyłem, że stracił na mocy oraz, że grzeje sie przy niezbyt ciężkich pracach (nawet sama jazda na pusto przy dystansie 13 km sprawila że sie zagrzał).
      Związku z tym jestem ciekawy czy wymiana samych pierścieni coś pomoże? a jeśli nie to jakie części powinienem wymienić i jak rozpoznać czy dane części są oryginalnie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.