Skocz do zawartości
caseaudi

jaki ciągnik wybrać o mocy 210km

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
caseaudi    0

Witam stoję przed wyborem ciągnika o mocy około 210 km. Ciągnik współpracowałby z pługiem 5 skibowym z regulacją szerokości vario, beczkowozem o pojemności 16000 l ciężką broną talerzową szer 5 m oraz zestawem uprawowo siewnym 4m na areale około 150 ha w dość trudnym pagórkowatym terenie. Wyposażenie jakie miałby by mieć to przedni tuz, amortyzowana przednia oś i kabina oraz szerokie ogumienie z przodu 600 a z tyłu 710. Najbardziej zastanawiam się nad Deuth-Fahr 6210 oraz MF 7620 co byście odradzali a co doradzali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nowy ciągnik na pagorkowaty teren i do ciężkich prac i wytrzymały(ciągnik) to polecam Case Puma 210 CVX
Mamy takiego i naprawdę polecam do pługa, siewnika, brony talerzowej itp. też mamy dość trudny teren (pagorkowaty) :)

Edytowano przez SzczepankiSzembrukTeam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

caseaudi    0

planuje zakup nowego ciągnika i raczej nie chciałbym przekładni bezstopniowej.Najbardziej chciałbym żeby wypowiedzieli się posiadacze podobnych ciągników i najbardziej interesuje mnie jakie te ciągniki mają spalanie i jak z częściami bo wiadomo, że dealer o tych najgorszych sprawach nie powie. W ogóle to po obejrzeniu MF DF nurtuje mnie jedna rzecz czy znacząco krótszy i lżejszy DF (różnica około 40 cm) będzie w stanie sobie poradzić z 5 skibowym zawieszanym pługiem pod górkę ?

 

Edytowano przez caseaudi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    35

Wazne zeby diler byl w miare blisko, nawet jesli kupujesz używany to warto miec w poblizu. Na gosp 500ha kolo mnie mieli DFa 220 km chlodzonego powietrzem to 30tys godzin mial, pozniej zmarla hydraulika i nie warto bylo naprawiac. Wiadomo ze tamten traktor z lat 80tych to nie te nowe, to moze faktycznie Case`a wez hehe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseaudi    0

hmm do dealera case mam około 35 km do MF około 38 km do DF około 70 km. Czy ma ktoś z was Case puma z przekładnią powershift jak ona się sprawuje bo szczerze mówiąc miałem wcześniej case mxm 190 z podobną skrzynią i różnie z tym traktorem bywało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseaudi    0

Wiąże się z nią pewna dopłata a w dodatku słyszałem,że właściwie jej głównym atutem jest transport a do pola wystarcza zwykła skrzynia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia bezstopniowa jest dobra w transporcie, a w polu to jest bardzo dobra. Dwa ciągniki mamy z bezstopniowa, dwa z powershift i powiem że jest o wiele lepsza bezstopniowa wygodniejsza i przyjemniejsza w pracach polowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

w roku 2011 testowałem case cvx nówka koło 300mtg.. Z racji tego że równin mam mało to skrzynia nie dawała rady..  w górach beznadzieja.. paliwożerna jednostka napędowa!

W górzystym terenie skrzynia zachowuje się tak że jak górkę ciągnik zobaczy to już zwalnia a jak się już wdrapie to musi "odpocząć" by rozpędzić się do prędkości zadanej.. Z tą samą maszyną stary zwykły DF 200KM radził sobie lepiej zużywając przy tym mniej paliwa. 

PS nie mogę powiedzieć źle o CASE, jako ciągnik jest super. 

Mogę powiedzieć że dobrze kombinujesz ze zwykłą skrzynią biegów.

Edytowano przez Ginterpol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak ty piszesz to jest jak na desce nie naciśniesz przycisku od obrotów...
I nwm czy jest tak paliwożerny, ponieważ w pługu na ciężkiej ziemi, dość duże górki to 42 l/mth( i on jest chipowany do 246 koni z 210)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseaudi    0

Mimo wszystko wolę jednak przekładnie stopniową czy to MF dyna v6 czy DF 24/24 lub ewentualnie fullpowershift czy power command z case/newholland dodatkowo wydaje mi się że zwykła przekładnia generuje mniej strat mocy (ma większa sprawność), choć oczywiście bezstopniówka nadrabia nieskończoną liczbą przełożeń i możliwością dopasowania przełożenia to jednak zostaje przy swoim . I ogólnie fajnie by było gdyby ktoś wypowiedział się na temat spalania case puma lub newholland T7.

Edytowano przez caseaudi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Zacznij dzwonić po dilerach.. przedstawiciele zaczną sami jeździć i przywozić ciągniki na testy.. Sam stwierdzisz który ci odpowiada. Tylko zwróć uwagę na jakich kapcach podstawiają konia bo wymagania piszesz że masz, od opon wiele zależy a wielu nabywców w ogóle nie zwraca na to uwagi. Przy takich oponkach polecił bym wybrać MICHELIN i jeszcze zwróć uwagę aby koło miało wysoki profil i dużą felgę, np. 710/70R42 // 600/70R30. W przyszłości założysz sobie takie coś:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pic2ek    5

caseaudi   troszkę ci się dziwię, kupujesz ciągnik dużej mocy, za duże pieniądze, a więc podzwoń po dilerach, niech poprzyjeżdzają, dadzą oferty. I oczywiście ciągnik na testy. To oni mają skakać przy tobie a nie odwrotnie! :) Jeśli faktycznie chcesz kupić nowy ciągnik to ty masz do nich podchodzić "z góry", bo to twoje ciężko zarobione pieniądze a nie ich. Oni to dostaną później premię to niech się wysilą.

Edytowano przez pic2ek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseaudi    0

hmmm też się zastanawiałem nad czymś myślę że najbardziej miarodajny byłby test u mnie na polu z moją maszyną (taką jaką miałby ten ciągnik pracować) i żeby w tych samych warunkach sprawdzić dwa ciągniki dwóch lub trzech różnych marek ale jaki dealer się na takie coś zgodzi... ? Ogólnie to jeszcze słyszałem, że DF ma jakieś kłopoty z osiami i zwolnicami czy to prawda miał ktoś jakieś problemy właśnie z tym? Lub czy mógłbyś ktoś wypowiedzieć się jak jest z dostępem do części od Mp czy to prawda że części można kupić tylko u Korbanka i że są bardzo drogie?

Edytowano przez caseaudi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseaudi    0

Myślałem także o jd ale słyszałem wiele złych opinii na temat ich spalania, i dodatkowo mają filtr cząstek stałych a z dwojga złego to ja chyba już wolę adblue.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dominik_1211
      Witam
      Zastanawiam się nad zakupem nowego ciągnika do gospodarstwa ma on głównie pracować w truskawkach ale i czasami pociągnąć pług 3 skibowy.
      Bardzo poważnie myślałem nad massyem 4707 jest on i bez DPF i bez Adblue, jedyną rzeczą która mnie w nim przeraża to jego zwrotność, która nie poraża promień zawracania po zewnętrznej to 7.7 m tym bardziej że po zwężeniu go tak aby pasował za c360 regulacja kątu skrętu została niewielka z racji tego że ciągnik posiada duże koła bo przód na R28.
      Polecicie coś innego? Najlepiej mało palącego i żeby nie było problemów z DPF-em bo lekka robota mu nie służy.
      Dowiadywałem się o zetora proxime maja nawet jakiś zamiennik oryginalny do DPF żeby gwarancji nie stracić, ale jest problem z rozstawem kół.
      Budżet 160 tys netto. Ciągnik o mocy od 75-90 km.
    • Przez ShunDevil
      Witam poszukujemy wraz z ojcem ciągnika o mocyktórej 110-140 koni.Ciągnik ma być główny w gospodarstwie.Ma być to ciągnik nowy i powinien zmieścić sie do 340 tys.
       
    • Przez Zico99
      Witam poproszę was o opinię który waszym zdaniem i dlaczego? Tylko te dwa ciągniki mnie interesują. 
    • Przez globus512
      Witam. Proszę o opinie ponieważ zastanawiamy się nad nowym ciągnikiem, właściwie bierzemy pod uwagę tylko Valtrę lub John Deera. Moc 195 do 220km 
      Jeśli John to 6195R lub 6215R na skrzyni DD lub PQ czy AQ jak ona się tam nazywa
      Jeśli Valtra to T194 lub T214 Versu na Powerschifcie
      Na Valtrę T214 na oponach 710 tył i 600 przód, nawigacja do 2cm, skrętne błotniki, 4 pary hydrauliki, przedni tuz, miękka ośka, dolny zaczep smart Tuch i kilka innych cena 433 tyś netto mi zaproponowali. 
       
      Co lepsze, mniej awaryjne, i mniej pali ? Będę wdzięczny za opinie. W gre nie wchodzi ani NH, ani Deutz biorę te 2 pod uwagę
    • Przez zielo0ony
      Witam serdecznie, 
      Przejrzałem nasze forum w poszukiwaniu opinii na temat traktorów wyższej mocy. Niestety nic sensownego nie znalazłem i w związku z tym postanowiłem założyć osobny temat. 
      Chciałbym aby każdy kto wie coś na ten temat się wypowiedział.
      Mamy do porównania Claas ARION, AXION oraz John Deere 7430 7530 lub 7720 7820.
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.