Skocz do zawartości
agrorobert

Fendt 514C dobór ogumienia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
agrorobert    52

Witam!

 

Kupiłem Fendta 514 z kołami przód 540/65 r 28 i tył 650/65 r 38 

 

Tylne nadają nie do wymiany chce kupić albo 580 albo 600 bo będą tańsze i w skibę mi ładniej wejdą tylko nie wiem jakie kupić żeby się z przodem zgadzały czy jak będę brał węższe

to muszą być na 70 a nie 65 . Proszę o pomoc!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    238

Odpowiednikiem 650/65 r38 będą takie o średnicy 183,5 cm

 czyli pasują:

520/85 r38(to samo co 20.8 r38) - zapewne te będą najtańsze

580/80 r38

620/70 R38
710/60 R38

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PATr    238

^^ ta strona nie jest reprezentatywna bo pokazuje opony tylko takie jak trelleborg ma w ofercie i np. tak jak tutaj opon 710/60 r38 nie pokazuje bo ich nie ma ale np. michelin takie opony ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    25

Myśmy mieli 600/65R38 i przód 540/65R28 i takie widziałem - taki przód i tyl 650/65 albo 600/65 bo oglądałem inne ciągniki to takie opony miały tylko pamiętaj o tym żeby kupic taki model i markę opony jak masz z przodu bo różnice są ogromne co do wysokości - te same rozmiary a wysokością i szerokością sie różnią , mialem tak w 512C to przód Michelin i duże balony tym taurus i juz balon na oponie mniejszy niż powinien byc i opona na feldze chrupała jak włączyłeś napęd . Teraz mam w 714 Vario nowe Firestone wszystkie 4 opony i jest cicho wszystko - 650/65R38 tym i 540/65R28 przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbomatiq    4

Witam.Posiadam Fendta Farmer 312.Mam na nim opony przód Trelleborg 540/65 R28 tył Michelin 650/65 R38.Jak myślicie napęd zgrywa się ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

To jeszcze raz odnowie temat jakie powinny być opony w 512

Bo mam z tyłu 600/65/R38 a przód 480/65/R28. Tył ma ok 90% a przód był łysy. I w zeszłym roku kupiłem nowe na przód w takim rozmiarze jak miałem, ale niestety coś jakby przedni napęd przestał mi działać i zaczęło przy włączonym napędzie śmierdzieć jakby paloną tarczą sprzęgłową. Domyślam się że to chyba tarczki od przedniego napędu siadły. Czy jest możliwe że mam źle opony dobrane czy to może być przypadek, że jak kupiłem nowe opony to powstały większe siły i szybciej tarcze siadły??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    78

Rozmiary są dobrze dobrane i jak przód jest nowy a tył 90% to nie powinno być problemu chyba że producent popłynął z deklarowanym rozmiarem.... Może sprzęgło dlatego siadło, bo opony na przodzie nowe i mają lepsze zaparcie no i sprzęgło dostało większego obciążenia a było już leciwe i poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

Opony z przodu mam firestona a z tyłu taurusa. Ogólnie jak włączę napęd to troszkę ciągnie ale jak już dostanie dobrego zaparcia to zaczyna śmierdzieć i przód nie chce ciągnąć. To jeszcze mam takie pytanie czy trzeba byłoby zmienić wszystkie tarczki na nowe czy można dać jakiś dystans żeby bardziej je ściskało by nie miały poślizgu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    78

Jak dasz dystans to potem sie może nie wyłaczać do końca, albo tarcze sie kończą lub nie ciagną wszystkie bo maja wyłamane niektóre wypusty albo docisk jest już słaby(może być popękany).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

Dzięki kolego za poradę. A jeszcze jedno jakbym chciał wymienić te tarcze to trzeba jakiś olej spuszczać, czy po prostu tylko odkręcić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    78

W seri 300 mam to opanowane, tylko odkręcam od tyłu przystawki dekiel i można wymieniać ale w 300 jest suche sprzęgło a w 500 mokre..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

Witam wczoraj pytałem mechanika to mówił mi że w 512 jest suche. Mówił że trzeba najpierw dwie szpilki naciągnąć a potem obudowę rozebrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×