Zetek80

Pompa wspomagania nsz 16

Polecane posty

Zetek80    61

Witam. Ostatnio przy wymianie pompy wspomagania w moim MTZ pokusiłem się aby założyć nsz 16,Założyłem i ciekła,oddałem i dostałem kolejną.Drugą założyłem i na ok.10 motogodzin było okej i nie ciekła,ale po tym czasie było to samo.Moje pytanie dotyczy tego czy one z reguły tak ciekną czy po prostu trafiłem na kolejny szmelc? Co mogę z nią zrobić aby nie ciekła czy lepiej zmienić na oryginalną nsz 10 jednoczęściową nie skręcaną z 3 części. ( cieknie z połączeń między częściami) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NewBravo82    4

zetek , ja w moim mtz 82 mam 16tke od dobrych trzech lat i sucha jest od samego początku. Wymieniaj na gwarancje do skutku :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik445    6

Zetek80, są NSZ 16 lewe i prawe, może kupiłeś tą o złym kierunku...


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No właśnie. Ja co prawda zakładałem nsz-14 ale nie mam z niż problemów. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

To chyba by mu 10 godzin nie chodziła :P

Może trzeba dociągnąć te śruby od obudowy pompy.

Warto sprawdzić ciśnienie w układzie czy nie za duże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja też kilka razy montowałem NSZ 16 i nie było problemów. Reklamuj do skutku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Moja też ciekla i wynikalo to z tego że pompa jest zle obrobiona tzn.plaszczyzna pompy ktora dolega do ciagnika byla krzywa i po dokreceniu jej pojawialy sie naprezenia i ci za tym przecieki na laczeniu. Jedyny sposob to reklamacja. Sprawdz czy u ciebie tez niejest krzywa, moze to tylko moj przypadek ale znajc ruska to raczej nie tylko moj;)


Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

O widzisz Miłosz coś mi przypomniałeś.

 

W niektórych przynajmniej tych starszych silnikach gdzie był a pompa nsz-10 pompy nsz-14 i 16 nie wchodzą. Blok silnika ma nadlew który nie pozwala siąść płasko na uszczelce a dowalone na hama na bank skrzywi pokrywę. 

Sprawdź to i jeśli trzeba zeszlifuj nadlew.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetek80    61

Dzięki Panowie za radę,tak zrobię,że sprawdzę płaszczyznę,jeśli nie przyniesie efektu to dalej reklamuje. Co do śrub to dociągałem i te zewnętrzne i wewnętrzne. A ciekawostką jest to,że gdy wyczyściłem ramę z cieknącego oleju do sucha i ciągnik nie był odpalany  przez 2 dni to i tak po tym czasie był widoczny wyciekający olej. ;/ Pozdrawim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Koledzy czy jest gdzieś manualna regulacja ciśnienia na orbitrolu?pompę mam nsz10 przy aktualnej temp ok 3 stopni na plusie po uruchomieniu silnika dzwoni mi ten przewód zasilający orbitrol od pompy dotknolem go to tak drzal jakbym go przy -20 odpalil.zmienilel olej i dalej to samo.boje się ze cos puści.dodam ze orbitrol jest danfos

Edytowano przez Macin2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Z tego co wiem to nie ma. Miałem to samo na nsz-10.  Rozleciała się  z czasem, założyłem nsz 14 i cisza w zimie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Z tego co wiem to nie ma. Miałem to samo na nsz-10. Rozleciała się z czasem, założyłem nsz 14 i cisza w zimie.

 

Dzis juz mialem dosyć ze dzwonilo przy temp bliskiej 0 i zrobiłem cos nietypowego wlalem 0,2 l ON do ukl wspomagania.po chwili dzwonienie ustapilo a i jak lekko się kreci kierownicą-zobaczymy co się będzie działo na rozgrzanym oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frantz    0

Witam,

Dzisiaj podło mi wspomaganie w JUMZ, mam orbitrol i skręcanie działa.
Dobrze wnoszę, że raczej pompa padła? 

mam taką pompę jak tutaj gdzie mogę wyłączyć zasilanie od podnośnika jak poniżej

Sprzedam białoruś jumz 6kl Koszalin - Sprzedajemy.pl

 

to nie jest taka pompa? ktoś podeśle taką pompę jaką powinienem kupić

Układ hydrauliczny

będę wdzięczny za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj