robertsiwek15

Nawóz wapniowy z mikroelemntami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Rosomak

Witam otóż dzisiaj spotkałem się z ogłoszeniem takie nawozu ? 

Coś ktoś może powiedzieć o takim czymś. Czy faktycznie dobry będzie na łąkę ?

A może na żyto ? 

Bardzo niska cena tego więc sam wątpie w rezultaty tego nawozu ? 

http://www.turek.net.pl/ogloszenia/726672471-nawoz-wapniowy-z-mikroelementami


Właśnie dowiedziałem się dlaczego taka niska cena :) 

Ponieważ na hektar żyta wysiewa się około 500kg tego nawozu czyli praktycznie wyjdzie do samo co bym kupił saletrzak .

a co by było lepsze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    27

ciekawy skład hehe......... lepiej pole zwapnować a na wiosne mikroelementy dać dolistnie przynajmniej roślina przyjmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Czyt Ty odróżniasz działanie nawozu azotowego od wapniowo- magnezowego ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

petro11    27

Nawóz wapniowy szkoda kasy a i radze próby glebowe porobić bo często bywa że magnez jest w sporych ilościach i zatruwa roślinki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus-5314    69

witam. zakupiłem granulat wapnowy z mikroelementami, 90% wapna. i mam takie pytanie czy stosowane pogłównie da efekty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariki1234    0

Wapno to wapno i nikt tam nie dodaje żadnych mikroelementów :) bzdury tylko po to by  sprzedać coś kilka razy drożej niż w rzeczywistości. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    27

w każdym nawozie fosforowo-potasowym są mikro w małych ilościach ale tego nie podają więc tylko próby glebowe robić i dawać co trzeba a nie to co wciskają aby zarobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kmkamil
      Witam wszystkich forumowiczów. Żniwa zakończone więc trzeba powoli myśleć o orce. Mam posiekaną słomę. Co zastosować na rozkład tej słomy. Z tego co się dowiedziałem to można stosować mocznik. Ile go trzeba na hektar i w ilu litrach wody go rozpuścić. Po jakim czasie po zastosowaniu można rozpocząć orke. 
      Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość
    • Przez trawek13
      Witam mam pewien problem rozwiozłem obornik na ok 6ha tego samego dnia pojechałęm z checią zaorania go zaorałem moze z 1ha i w pewnym momencie zaczeło cos tłuc w skrzyni okazało sie ze jeden wałek sie rozleciał gdy złozyłem skrzynie biegów był juz adwent a jak wiadomo w adwecie sie w polu nie robi i chce go teraz przyorac po swietach 
      Moje pytanie brzmi: Co mogło uciec tego obornika dodam ze na jakichs 4 ha rosnie dosc gesta gorczyca która troche mróz pokrecił a na pozostałych 2 ha nie ma nic tylko lezy rozwieziony obornik  gdyz przed wozeniem obornika randapowałem bo było troszeczkę chwastu 
      Słyszałem ze azot moze sie zamienic w amoniak i uciec w powietrze prawda to a co z fosforem i potasem
      Prosze o odpowiedz 
    • Przez hesus37
      Witam nie wiem czy było już na forum, ale chciałbym rozpocząć temat dotyczący melasy buraczanej jako nawozu dolistnego. Może ma ktoś doświadczenie w tyn temacie?
    • Przez tomek15h
      Prosze o opinie na ten temat ,tych którzy stosują tą forme nawożenia.
    • Przez grzesio31
      stosowal ktos z Was kompost z pieczarek zamiast obornika? znajomy przeprowadzal badania i wyszlo ze ww kompost ma 0.44 N, 0.25 P2o5 oraz 0.29 K2O. daje tego 20 ton/ha i wychodzi, ze po takiej dawce mamy odpowiednio 88 kg czystego N, 50 kg P oraz 58 kg K na 1 ha
      czy ktos moze wypowiedziec sie na ten temat?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.