Polecane posty

byniu    0

tak oczywiśćie mfy lepsze są niż zetory bo są bardziej oszczędne

 

ciągle występują Drgania na średnich obrotach przy 1200 obr na min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Mam mf 3050 i chcę się was o kilka rzeczy zapytać:

Czy u was też on tak nisko podnosi, jak to zmienić? Nie chodzi mi wcale o to żeby skręcić wieszaki tylko żeby powiększyć zakres ruchu ramion, bo jeszcze położenie ramion w położeniu dolnym ujdzie choć mogło by być niżej ale góra to tragedia, z pługiem 3 skibowym często haczyłem o ziemię jak koło wpadło w bruzdę. Od czego można kupić zamek do drzwi, siłownik do drzwi oraz do tylnej szyby? Gdzie można kupić tą szybkę prawą dolną z przodu bo mi się rozsypała. Mógł by ktoś zrobić zdjęcie rączki szyberdachu jak ona wygląda bo u mnie nie ma a chcę dorobić. No i czy można gdzieś dokupić te mocowania do uchylania szyb w drzwiach bo mam urwane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Zobacz na ehr może jest poustawiane nie tak :) Ustaw pokrętło od wysokoći podnoszenia, poza tym mozesz mieć te ramiona założone nie na tych dziórach a mianowicie są 2 otwory dolne z miejscem na "luzy" czyli maszyna ma luz a na górne jak zapniesz to masz ścisłą kontrolę i wyżej. Jeszcze cięgło zapnij na niższy otwór to też poprawi podnoszenie.

Zamek do drzwi widziałem na allegro chyba koło 300 zł ale nie jestem pewien wiec nie bierz tego do serca, siłowniczki to w greenie czy jakimś innym sklepie dostaniesz tylko żebyś wiedizał jaki długi ma być każdy :)

Szybkę na allegro znajdziesz widziałem że jest dużo ofert to gdzieś musi być i taka.

Rączkę od szyberdachu chyba cieżko będzie dorobić , a uchwyty nie pasowały by od Zetora ? widziałem że podobne są ale nie wiem czy by pasowały


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

O to fajnie, a teraz chciałem się dowiedzieć, czy ma ktoś biegi pełzające w swoim mf? Bo ja mam a jak przełączę na nie to ciągnik stoi mimo że na wszystkich dźwigniach jest coś wbite. A i może ktoś wie dlaczego w moim mf nie mam półbiegu? Zn ogólnie co może być bo od kiedy go kupiłem to nie działa, no i jak on się włącza? Czy po wciśnięciu ma ciągnik zwolnić czy przyśpieszyć? A i czy ma ktoś obciążniki do mf na tył na koła bo chciałbym sobie dorobić bo przy ładowaczu to niekiedy ładnie rzuca, szczególnie że z przodu mam 14,9x24 a z tyłu 15,5x38 tył poszerzony ale i tak lekki i ciężko niekiedy ujechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

To kupiłeś taki ciągnik w którym tyle rzeczy jest zje... ?!!!!! to albo był za parę zł albo lubisz kupować złom i wkładać w niego kupę kasy problemy z biegami to już spory wydatek półbiegi tęż pewnie będą swoje kosztować bo napewno nie brakuje tam jakiejś śrubki tylko większa sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Czy złom, stan wizualny 9/10 opony nówki, jednej osłony brakuje na masce tej małej z prawej, skrzynia działa bez problemów, ehr też, tur na dżoj 3 sekcje udźwig koło 2t. Części jakie go niego brakuje to zaczep tylni (tworzy się na razie), szybka przednia mała (zbiła się) rączka od szyberdachu, od trzymania szyb w drzwiach i wylatany zamek w dzwiach więc nie wiem czy to tak dużo, oprócz zaczepu to myślę że resztę do kilku stów skompletuję. A cena jaką za niego dałem to było 41 tys, to jest 91 rok 7,5 tys mtg wom sprawny, hydraulika ma ciśnienie i nie cieknie, skrzynia działa bez problemów, na zimnym i rozgrzanym oleju, wspomaganie też. Hamulce sprawne. Teraz jedynie słabo pali ale już rozrusznik nowy lucas, a z przodu zamontowane 2 aku po 12 volt spięte równolegle nie pamiętam ale to są 2 takie jak ten 1 oryginalny. Pali lepiej ale świecę muszę wymienić. Więc nie nazywaj go złom okej koleś!!! A pełzających nie używam tylko są w moim zmontowane i chciałem się dowiedzieć jak działa to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Hmm no wyjdzie Cię jakieś 43-4 tyś ale i tak nieźle :)Te biegi pełzajace to masz taką kontrolkę z ludzikiem i ona świeci jak tam włączysz ? ( widziałem na allegro parę takich ciagników i myslałem że to wzmacniacz a to chyba te biegi). A oleje wymieniałeś czy wcześniej wymienili? Zaczep kupiłem za 500 z ogłoszenia i powiem szczerze ze tak dorobione jest ze bolec z góry na dół nie wejdzie bo jest troszke wiekszy - fachowo ktoś to dorabia i we co robi :)

Osłony poszukaj też znajdziesz ludzie dużo części wystawiają to i to znajdziesz :)

Ja mam 1 aku 12v 190Ah nówke a były wcześniej tak jak teraz u Cb 2 mniejsze :)

A z odpalaniem to tez paliwo ma swój wkład :) mi rok temu na naszym paliwie palił lux potem od znajomego odkupiłem i 2 tyg traktor stał bo przy -10 nie mógł zapalić... teraz mam dobre i wczoraj ( - 21) zapalił :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

No wybacz kolego i nie bulwersuj się tak bo z tego co piszesz ile mu wszystkiego brakuje i czego nie ma to świadczy o tym jak był eksploatowany i jaki stan jego jest a że wizualny 9/10 to się nie dziwię bo handlarze mają talent i zrobią 11/10 a w środku mechanicznie studnia bez dna i usterka kryje kolejna a sprzedając mówi że czujnik trzeba zmienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Ale też trzeba zauważyć że te rzeczy np. zamek szyberdachu czy te uchwyty nie przeszkadzają zbytnio w użytkowaniu :)

Co innego ten wzmacniacz i biegi pełzające to jest już poważniejszy problem ale trzeba odróznić wady małe od większych i np. nie kupie ciagnika bo nie ma naklejki na drzwiach lub że ładnie wygląda i odpicowany :)

Rację masz że naprawa tania nie jest i trzeba patrzeć co sie kupuje ale też nie przesadzać :) Z resztą teraz nasze gadanie zbędne bo ciągnik już kupił z resztą na własną odpowiedzialność i on nie my bedzie ewentualny koszt naprawy pokrywał :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6383

Ale masz taką małą dźwignię do włączania biegów pełzających po prawej stronie siedzenia przed dźwigniami hydrauliki? I linka sterująca jest podłączona do dźwigni po prawej stronie ciągnika w okolicy dekla tytnego mostu? I zdajesz sobie sprawę że w przypadku gdy ciągnik jest wyposarzony równocześnie w biegi pełzające i wzmacniacz momentu, czujnik położenia dźwigni załączania biegów pełzających w przypadku ich załączenia blokuje możliwość użycia wzmacniacza momentu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Znaczy kolega niech przełoży tą dzwignię i wtedy zobaczy czy wzmacniacz działa :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

U mnie biegi pełzające włącza się tą krótszą dźwignią od zmiany biegów, na luz i do siebie, i wzmacniacz na niech też działa, chyba że to inna skrzynia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Górny zaczep ok 750 zł nowy, używkę może znajdziesz taniej, dolny dopasowałem od Ursusa C-355, wystarczyło wywiercić dwa otwory.

Obciążników też nie ma a to dość spory koszt, ale zawsze można jakiś betonowy dorobić, więc jak z nim wszystko w porządku to warty uwagi, trochę urwać z ceny i elegancki ciągniczek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Zaczep kupiłem za 500 nówkę do swojego a obciążniki to zalewał bedę teraz jak bd robił to zdjęć parę cyknę i wstawię :) Zaczep dolny miałem na ten hak , że z kabiny odbezpieczałem cofałem i podnosiłem i gotowe ale przerobiłem na bolec bo w prasie nie pasowało :) Taki zaczep myślę że idzie gdzieś dokupić jak poszukasz moze od innych ciagników jak wyzej kolega pisze :) Koszt obciążenia orginalnego koło 2 tyś. zł za komplet pewnie wyjdzie :) Ale jak się chce to i samemu sie dorobi :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

W moim MF-ie brakowało 2 obciążników i dokupiłem tanio od gościa co sprowadza takie sprzęty, zaczepy też miał więc czasami warto zapytać u handlarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

Hej,dzięki za odpowiedzi nie dodałem że ten egzemplaż jest sprowadzony z Francji czy waszym zdaniem ma to jakieś znaczenie myślę tu o użytkowaniu w poszczególnych krajach bo tak jak z samochodami wydaje mi się że autka z Niemiec są trochę w lepszym stanie niż np.ze wspomnianej Francji.Jak wynika z waszych odpowiedzi to będę musiał dołożyc do niego na początek około 3tys a i pneumatyka by się przydała a to też nie mały wydatek :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Bardzo często handlarze ściągają obciążniki i zaczepy i sprzedają je osobno, chociaż zdarza się to coraz rzadziej.

 

No w Niemczech, to raczej na pewno ciągnik był serwisowany, ale z Niemiec to za dużo ich nie ma bo oni tam mają swoje ciągniki ( Fendy, DF ) Mój jest z Anglii i miał też dokument podbity przez serwis MF, i to był tam wpisany przebieg prawie taki jak z jakim go kupiłem.

 

U siebie pneumatykę założyłem za ok 500 zł, tak mniej więcej bo tego nie liczyłem, ale mogło by być trochę lepiej, ale już działa, i przyczepy hamują, może to trochę kiedyś poprawię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Mam elektrozawór pneumatyczny, działa dobrze, tylko że to jest na zasadzie hamuje - nie hamuje. Myślę żeby przerobić tak że dam siłownik i zawór taki jak w C-360 i siłownik podłącze do wyjścia hamulca hydraulicznego, znajomy tak zrobił i działa elegancko, i przydała by się lepsza sprężarka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

A no właśnie ja żebym miał w swoim hamulec hydrauliczny też bym tak zrobił ale nie mam próbowałem taki zawór zrobić żeby linką od pedału wciskać ale pedał hamulca za ciężko po tym chodził i wyrzuciłem tan patent . Później przyszedł pomysł żeby wstawić pompkę hydrauliczną pod pedałem w kabinie od c-360 i siłowniczek który by zawór otwierał np od hamulców z c-360 ale pompka pod pedał się nie mieści i znów porażka i dałem se spokój narazie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

To jak nie ma nawet hamulca hydraulicznego?? tj wyjścia na przyczepę??

 

W takim razie najlepszym wyjściem jest ten elektrozawór pneumatyczny, wystarczy tylko kabel od czujnika stopu i mocniejszy bezpiecznik :) On jest mały i u mnie spokojnie zmieścił się pod maską.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

No właśnie chyba mam inaczej zbudowane przy filtrze hydrauliki i nie wychodzi tam żaden przewód hydrauliczny do tyłu na wyjście jakieś,ale mogę się mylić i może miejsce na nie jest tylko nie wychodzi na tył a ja nie wiem skąd powinno dokładnie wychodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj