Zaloguj się, aby obserwować  
wojtek1312

Zetor 8011 nie odpala [elektryka]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Zefirek    0

W nowszych są montownie seryjnie, podejrzewam że w starszych też były.

Zapobiega jakimkolwiek zwarciom np. przy remoncie, bardzo dobra zabawka, zaleca się odłączanie akumulatorów na dłuższy postój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

W moim Zetorze 8011 z 76r też był ten wyłącznik, więc powinien być - dobra sprawa... A jakie parametry mają te akumulatory???

 

 

U mnie był niedawno taki przypadek, że chciałem odpalić swojego Zetora i nie chce... Trochę się zdziwiłem... Poszedłem do T-25, chcę go odpalić, a ten też odmawia posłuszeństwa... Okazało się, że w jednym i drugim ciągniku akumulator padł od tego, że się długo nie odpalało ciągnika... Próbowaliśmy je naładować, ale to nic nie dało, bo akumulatory prądu nie przyjmują... Teraz co jedynie nam pozostało to dokupić po jednym akmulatorze do ciągników... A dodam, że w T-25 akumulatory mają zaledwie 1,5 roku, a w Zetorze rok... I mimo, że są praktycznie nowe, nadają się do wyrzucenia, bo długo stały nieużywane...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek1312    10

Szkoda gadać, baterie są dobre teraz znów coś się stało i niema wo gule prądu na desce rozdzielczej. Może dziś uda mi sie coś zrobić

Też mam 18 tylko ze ja mam te wąskie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek1312    10

Tylko że u mnie prąd wogule niedochodzi do deski rozdzielczej! odpalałem go na krótko zapalił bez problemu. A na desce niemam wogule prądu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

i co było ????? (wyłącznik prądu nawalił??)


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj