tomi800302

mtz82 woda z pod wtryskiwacza

Polecane posty

tomi800302    0

witam

dzis zauwazylem ze z pod wtryskiwacza(3 liczac od przodu ciagnika) wydostaje sie woda delikatne krople .

czy glowica by pekla czy mozliwe ze uszczelka pod glowica w tym miejscu ma kanal wodny i wydmuchalo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Nie napewno nie uszczelka tam pewnie jest taka wprasowana taka szklanka pod wtrysk moze przerdzewiała może wystarczy doraźnie zastosować ten srodek do uszczelnienia układu chłodzenia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelch    0

Szklanki da się wymienić, sam kiedyś wymieniałem w swoim MTZ tylko ja zawiozłem ją do speca od głowic. Pod szklanką znajduje się o-ring.

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.13 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelch    0

Szklanka jest wprasowana, można wymienić samemu, trzeba tylko nagwintować wewnątrz i dorobić ściągacz.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasia111140    0

szklanka siedzi lekko niejest ani wkręcona,ani wprasowana .jest zamocowana tą śrubą naokoło wtrysku z dwoma nacięciami.wykręć i wymienisz oring gumowy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelch    0

Szklanka może nie siedzi ciasno, tylko nie ma punktu zaczepienia

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelch    0

Tak, podobnie jak między tuleją a blokiem silnika.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasia111140    0

oring jest na szklance w takim wytoczonym kanaliku,coś jak oring na tulej cylindrowej.


wymień też uszczelkę miedzianą odrazy bo na nowo może puszczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelch    0

Dokładnie, tylko nie pamiętam czy kanał jest w głowicy, czy na szklance, ale to nie ma różnicy przy wymianie.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

szklanka wymontowana ciezko siedziala jutro jade po nowa.

podkladka miedziana ktora byla pod szklanka przy prubie wyjecia wpadla mi w kanal glowicy nie moge jej juz siegnac .mozna tak zostawic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

a co ci zrobi bedzie tylko podruzowac po calym układzie az wkoncu pompa wyzuci na góre chłodnicy i tyle, ile razy tak w c-360 sie robiło :D i tylko magnesem z chłodnicy wyciagało i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj