News

Polecane posty

izydor6280    889

Pancerna seria, choć przy zakupie trzeba głównie patrzeć na stan skrzyni, bo po tylu latach już może prosić się o remont

co do samego modelu do transportu czy ładowacza ok. ale do cięższej pracy średnio moim skromnym zdaniem, bo moc wystarczająca aby spiąć z większymi maszynami, ale przez brak ramy i krótki ryj mogą być problemy z trakcją


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Która z renówek jest Twoim zdaniem porownywalna mocą, uciągiem z łurusem 904 z turbinką(ok 90 KM).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    1687

103-14 ma około 93KM i masę większą niż 904 z turbiną (jakies 500kg więcej) więc i siła uciągu w pracy powinna być większa.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jedną 6kę już mam to 4 cyl wystarzy. Tak sobie gdybam. Na razie łursusa nie sprzedaję, ale kto wie co będzie na wiosnę. 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    1687

To jak chcesz 4 gary z mocą i uciągiem większym niż 904, to kup fortschritta :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc017    147

Za takie pieniądze to grzech by było nie kupić do 60-tki w sam raz i jeszcze ścieżki do 10m opryskiwacza by pasowały idealnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BoJaGo    1
soltys48    8542
7 godzin temu, izydor6280 napisał:

Pancerna seria, choć przy zakupie trzeba głównie patrzeć na stan skrzyni, bo po tylu latach już może prosić się o remont

co do samego modelu do transportu czy ładowacza ok. ale do cięższej pracy średnio moim skromnym zdaniem, bo moc wystarczająca aby spiąć z większymi maszynami, ale przez brak ramy i krótki ryj mogą być problemy z trakcją

A skrzynia w xx14 nie przeszkadza w pracach polowych??

7 godzin temu, Thomas2135 napisał:

Która z renówek jest Twoim zdaniem porownywalna mocą, uciągiem z łurusem 904 z turbinką(ok 90 KM).

z serii xx14 to 9514

Edytowano przez soltys48

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    7394

Może w tym temacie ktoś mi pomoże.

Case JX70 zginęły kierunki i awaryjne. Bezpieczniki ok.

Kostka do przełącznika ma 9 wejść. 2 są pod napięciem. Następuje przekazanie prądu na kolejne wejścia odpowiednio dla postoju krótkich długich klaksonu. Dla kierunków brak reakcji. Nie wiem czy w 3 nie powinno być prądu.

Wyjąłem przerywacz brak prądu we wtyczce z 6 wsuwkami.

Czy prąd na przerywaczu pojawi się dopiero po zamknięciu obwodu przez przełącznik czy powinien być na stałe choć na jednym wejściu?

Czy wadliwy przełącznik kierunków powoduje automatyczny brak awaryjnych załączanych innym klawiszem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jak na przerywaczu masz oznaczenie 30 lub 15 to prąd powinien być w kostce na tych pinach. We wtyczce przełącznika masz 30(stały prąd na pozycyjne klakson) i 15 (prąd po przekręceniu kluczyka, np mijania, kierunkowskazy) Jak wiesz które piny są do kierunkowskazów to zmostkuj w kostce je z pinem od prądu po przekręceniu kluczyka. Będziesz wiedział czy winny jest przełącznik. Jak nie pomoże to wtedy trzeba chyba przerywacz wymienić. To tyle od amatora. 

@Sadek może coś podpowiesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    7394

Mostkowałem właśnie z plusem po odłączeniu przełącznika i uzyskałem zarówno prawe jaki lewe kierunki z tym że świeciły na stałe a nie przerywając. Dlatego wydaje mi się że  raczej na pewno uszkodził się przełącznik tylko co z przerywaczem i awaryjnymi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W golfach IV jak zdychał przełącznik awaryjnych to też kierunkowskazy znikały. Czasem kierunkowskazy i awaryjne są na oddzielnych przerywaczach, ale te nowsze komstrukcje mają raczej jeden przerywacz. Sprawdź włącznik awaryjnych. W golfie miał jakiś wbudowany przerywacz. Jak będziesz miał coś podobnego to zacznik od wymiany włącznika a jak zwykły przełącznik klawisz z pinami to zostaje Ci przerywacz lub manetka przy kierownicy. Watpię, żeby to ona się zepsuła. Obstawiam włącznik awaryjnych lub przerywacz, bo to elektroniczne bardziej awaryjne elementy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    7394

Do awaryjnych to raczej zwykły klawisz podobnie jak po sąsiedzku do blokady i napędu.

Manetkaą często bawił się syn a czasem jego kolega kłapiąc we wszystkie możliwe strony. 

Kiedyś parę lat temu res zginęły kierunki odkręciłem manetkę i powróciły. Tak jakby coś nie łączyło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wyjmij włącznik awaryjnych to przynajmniej wyeliminujesz jeden element. Co do manetki to skoro zmostkowałeś i świeciły to przerywacz powinien działać a nie zadziałał. Posprawdzaj wszystko, ja pomysłów więcej nie mam. Przerywacz jest tańszy od manetki i zacząłbym od niego jeśli pd awaryjnychasz zwykły włącznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    7394

Obejrzałem w necie jak włącznik wygląda. Jest opcja że wyrwałem jeden przewód bo ostatnio zmieniłem linkę od sprzęgła i demontowałem kokpit. Kable były mocno naciągnięte a grubością nie grzeszą.

Wielkie dzięki jutro jeszcze popatrzę

https://goo.gl/images/1EusYR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Na zwykły wygląda. Powodzenia w szukaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    7394

@Thomas2135 mistrzu jesteś wielki🤗

Rozpięła się kostka od awaryjnych. Teraz wszystko śmiga.

🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Wielkie dzięki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez yacenty
      Rozmawiamy o ciekawych ofertach używanego sprzętu rolniczego na allegro, ale również i na innych serwisach typu olx czy sprzedajemy.
      Wymieniamy się opiniami na temat ofert, jak i sprzedających.
      Kontynuujemy temat: https://www.agrofoto.pl/forum/topic/278578-znalezione-na-allegro-i-nie-tylko-2019/
    • Przez gorajkowa
      Macie u siebie takie specjalistyczne urządzenia, jakie stosowane są w warsztatach samochodowych? Podobno niektóre z nich, głównie te służące do usuwania smarów i innych brudów eksploatacyjnych, nadawałyby się nie tylko do podzespołów w aucie, ale też maszyn rolniczych. Więc byłoby bardzo przydatne - może ktoś zainwestował w taki sprzęt jak http://myjultradzwiekami.pl/myjka-cisnieniowa-kabinowa/ i opowie, jak się on sprawuje???
    • Przez Bartek933
      Witam, chciałbym się dowiedzieć czy oleje typu STOU, MOT i UTTO są ze sobą mieszalne? głównie chodzi mi o STOU i MOT. Pozdrawiam
    • Przez maxbus
      koledzy potrzebuje pomocy MF7485 wyswietlają sie błedy  52 i43  oraz error 155 niepodnosi przedniej belki jesli morzna prosic o pomoc bende bardzo wdzieczny
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj