Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Tak miałeś półbieg bez sprzęgła tak jak w ciężkiej seri ursusa i zetora i miałeś 20/4 biegi :D

 

Taa, i można było całymi dniami orać na tym półbiegu ? Najwyżej  chwilę i w górkę.To jest skomplikowany mechanizm planetarny i nie ma nic wspólnego z półbiegem i psuje się bez przerwy.

 

Opublikowano

tego nie wiem czy był tak samo zrobiony jak w ciężkiej serii ale był dostępny. Ja miałem zetora 8145 w domu kiedyś i sie jeździło głównie na żólwiu (był u nas naprawiony) i działało wszystko, ciągnik od 12 lat ma innego właściciela i wiem że do dzisiaj mechanizm działa i nie był naprawiany ;)

Opublikowano

żólw a  półbiegi to całkowicie inna sprawa

 

Widzę że słabo orientujesz się w kwesti wzmacniacza momentu. Zółwiem oznaczone jest wolniejsze przełożenie wzmacniacza i tak potocznie nazywane. Ja w swoim ciężkim zetorze pracuje zarówno na "zającu" jak i na wspomnianym "żółwiu" tak jak mi pasuje prędkość i od 10 lat nie miałem z nim problemu.

Opublikowano (edytowane)

Ku^wa A wzmacniacz momentu to nie polbieg?
W jednym ciągniki to żółw w innym literka A w swoim możesz opisac jako hulajnoga.....
A dalej jak chcesz się łapać za słówka to w ciagniku nie ma biegow terenowych....są pelzajace.

Edytowane przez Mikruss
Opublikowano

A o co się kłócicie ? Przecież ma reduktor polowe/szosowe  i wzmacniacz momentu , czyli właśnie półbieg. Zasada działania nie jest ważna, ważny jest skutek, czyli bez zmiany przełożenia w skrzyni biegów zmienia się uciąg ciągnika i prędkość pracy. Zmienia się oczywiście przełożenie całkowite między silnikiem a kołami, tak jak w każdym ciągniku.

Oznaczenie żółw/zając może być mylące, bo np w C-360 oznacza biegi polowe/szosowe.

Opublikowano

Chyba wiosną musiał byś zapiąć minimum 100 koni żeby to targnąć po mokrym polu na tych kołach  ;) osobiście zastanawiał bym się czy 4 tys za to dać.... 

 

Miałem identyczny 3p chodził z tym bez problemu, później ciągałem 110 km i jak było mokro to wszystko posadzisz...

 

Opublikowano

 

Tylko, że on już rok stoi i jakoś amatora na niego nie ma. Byłem go oglądać w zeszłym roku i nie jest takie cudo na jakie wygląda, silnik kopci trochę, dosyć głośno chodzi i skrzynia miała przecieki, opon praktycznie nie było, bo były zjechane a na zdjęciu tego widać nie było. Ogólnie nic specjalnego i kosztował wtedy 127 000 zł brutto więc gościu chcę się go koniecznie pozbyć skoro z ceny leci. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v