Seba092000

Tylne błotniki Ursus 912/914

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Seba092000    7

Witam mam pytanie kto mi odpowie bo widze przynajmniej dwa rodzaje błotników tylnych. Czy te krótkie to są jakieś orginały czy to jakaś przeróbka czy od jakiegoś innego traktora? Z góry dzięki za odpowiedzi :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

912/914 oryginalnie miało tylko krótkie błotniki, czyli takie jak tutaj:

 914.jpg

 

Długie były w starszej generacji ciągników (tzw modernizacja A) czyli 902/904 itp: 

1002.jpg

 

 

Jeżeli ktoś Ci oferuje 912/914 z długimi błotnikami to to jest składak, nie wiadomo do końca z czego złożony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IGL    32

@kris14 no chyba nie, kolega ma 912 w oryginale z 90r od nowości i ma długie błotniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

romek6340    203

To nie wyglądało tak, że w 91x krótkie były z kabiną z grubym dachem a długie z tą zwykłą?


Przetrząsaczo-zgrabiarka - kupię

Kuhn Haybob 360; GRS 25 lub podobne. Kontakt priv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IGL    32

Nie, z grubym dachem też mają długie błotniki, tak jak wspomniałem kolega takiego ma, krótkie nie szły czasem na eksport?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seba092000    7

A czy nie można by tych długich przerobić jakoś na te krótsze? Bo te krótsze m i się bardziej podobają :D

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1088

krótkie od początku produkcji szły na eksport, i bez względu na modernizacje... ;)

a na kraj szły z długimi , aż do momentu kiedy w latach 90 ursus zaczął malować na czerwono swoje ciężkie ciągniki i już od tego czasu były krótkie. tak można by +/- określić co i jak ;)

 

krótkie da rade przerobic... ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas007    2

A czy jeżeli mam długie a czas je wymienić już to będą krótkie pasować?? Czy mocowania są takie same? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawlus224
      Mam takie pytanie do uzytkowników cięzkich ursusów (ciężkich zetorow rownież) mianowicie zblizaja się chlodne dni , wiec podłaczylem orginalna nagrzewnice czy jak to się fachowo nazywa w mojej 385 , ale okazalo się ze jest uszkodzona (cieknie) a że slyszalem gdzieś że w tych ciagnikach jest ona malo wydajna i słabo grzeje (co nie wiem czy jest prawdą bo to pierwsza zima 385 u mnie) więc zastanawiam sie czy nie zamontowac jakiejś innej np. od samochodu FIAT 125P lub syrena 104 czy bedzie ona lepszym rozwiazaniem ?
       
      czekam na wasze opinie i rozwiazania jakie macie w swoich ciagnikach .
       
       
      P.S. pozdrawiam AGROFOTOWICZÓW I AGROFOTOWICZKI
    • Przez szyszka
      prosze o pomoc w celu dobrania farby na pomalowanie ciagnika , chodzi o ten zolty orginalny jkolor :lol:
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez Krol295
      Witam chciałbym się was poradzic jaki kupic licznik motogodzin do 912 w jednej mam firmy KOR ale przeklamuje czy tylko ta sztuka taka jest czy kazdy z tej firmy? Jakie macie w swoich ursusach i jaki polecacie, i które są polskie?
    • Przez karuś
      Parę lat temu ukręciła mi się linka w przekładni licznika. Kupiłem nową linkę i przekładnie licznika. Założyłem mając nadzieję, że wszystko będzie działać, a tu niestety nie działa. Linka się nie urywa, tylko ten wałek od przekładni licznika. Problem dotyczy Ursusa 912.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.