Skocz do zawartości
Dominikus2013

Renault Ares 620RX od czego przyciski

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam.Pytanie do Aresiaków .Obok wajchy  zmniany biegów mam drugą wajche od pewnie sterowaniem wyjściem hydrauliki A-B(np wywrot na przyczepe)tak myśle i pytanie w tej dzwigni z boku mam dwa guziczki i właśnie od czego one są?i drugie pytanie jak się zdemontuje zaślepke od złącza do komputera jest tam jakiś guzik od czego może być?jak by coś do kodowania


Witam.Pytanie do Aresiaków .Obok wajchy  zmniany biegów mam drugą wajche od pewnie sterowaniem wyjściem hydrauliki A-B(np wywrot na przyczepe)tak myśle i pytanie w tej dzwigni z boku mam dwa guziczki i właśnie od czego one są?i drugie pytanie jak się zdemontuje zaślepke od złącza do komputera jest tam jakiś guzik od czego może być?jak by coś do kodowania

 

chodzi o te zielona...od czego te małe przyciski.Mało jest aresów z tą dzwignią koło biegów.Przewaznie mają z boku

post-149407-0-81369300-1424975969_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawlo36    5

Miałem kiedyś Aresa ale nie było tych przycisków, sądząc jednak po tym że są one na dzwigni od hydrauliki to może masz wyprowadzone węże przez elektrozawory do przodu na tuza czy coś tego typu (lub były po czym zostały tylko przyciski)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myśle ze może jakie wyjścia hydrauliczne będą te przyciski obsługiwac ale narazie nie mam jak sprawdzić ,a ciągnik swieżo na dniach zakupiony.

1 na 100 aresków ma właśnie tą dzwignie hydrauliki przy biegach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


PIOTREK79    1

Sterowanie turem a guziki to na jedną albo na dwie sekcje dodatkowe np chwytak do bel i odbezpieczanie osprzętu . A guzik koło złącza też do końca nie wiem co za funkcje pełni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ptaszyna    125

Mogłes zrobić lepsze zdjęcie bo ja widzę tylko jedną dzwignię. Ale skoro są dwie to ta druga jest od hydrauliki na przód i pewnie masz po prawej pod kabiną wyjścia (szybkozłącza) na przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie sterowanie turem ani tez nie ma szybkozłączy z przodu.To raczej sterowanie tylnimi wyjściami tylko zastanawiały mnie tu guziczki...


a i jeszcze miga mi kontrolka od podnośnika i zawsze do góry idzie na 100% i nie moge zmienić aby np poszło na 80% w góre zawsze na 100 idzie.Przyciski jakoś nie działają jak się wciśnie to zadnej reakcji i nie wiem czemu?ktoś wie?

post-149407-0-39288000-1425142762_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ptaszyna    125

Kolego napisałem że wyjścia (na przód) są pod kabiną a nie z przodu, popatrz dobrze a najlepiej gdzie idą linki od tej dzwigni.Guziczki są po to by mogło być więcej wyjść np; 6 bo dzwignia obsługuje tylko 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyjśc z tyłu jest 6.

Pod kabiną czy na przodzie nie ma zadnych.Na dzwigni pisze A.B czyli obsługuje chyba dwa wyjścia nie działa na krzyż

i pózniej w pulpicie jest jedna dzwignia czyli by chyba tak by było ze A,B obsługuje 2 wyjścia ,te dwa guziczki kolejne 2 wyjścia i dzwignie w pulpicie (zielona)sterowania 2 wyjścia.Tak myśle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PIOTREK79    1

Tak obsługują hydraulikę ale czesto właśnie wykorzystywane jest to do sterowania turem  jak pisałem wcześniej . spotkałem sie z niejednym takim modelem operowanie góra dół wychylanie pierwszy guzik był do odbezpieczania osprzetu hydraulicznie a drugi do sterowania np chwytakiem do bel. były też wersje joystick-em elektrycznie sterowanymi wyjściami mątowany był w  podłokietniku np tu widac  http://otomoto.pl/claas-557-ares-A466059.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×