Skocz do zawartości
News
Dominikus2013

Renault Ares 620RX od czego przyciski

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam.Pytanie do Aresiaków .Obok wajchy  zmniany biegów mam drugą wajche od pewnie sterowaniem wyjściem hydrauliki A-B(np wywrot na przyczepe)tak myśle i pytanie w tej dzwigni z boku mam dwa guziczki i właśnie od czego one są?i drugie pytanie jak się zdemontuje zaślepke od złącza do komputera jest tam jakiś guzik od czego może być?jak by coś do kodowania


Witam.Pytanie do Aresiaków .Obok wajchy  zmniany biegów mam drugą wajche od pewnie sterowaniem wyjściem hydrauliki A-B(np wywrot na przyczepe)tak myśle i pytanie w tej dzwigni z boku mam dwa guziczki i właśnie od czego one są?i drugie pytanie jak się zdemontuje zaślepke od złącza do komputera jest tam jakiś guzik od czego może być?jak by coś do kodowania

 

chodzi o te zielona...od czego te małe przyciski.Mało jest aresów z tą dzwignią koło biegów.Przewaznie mają z boku

post-149407-0-81369300-1424975969_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Miałem kiedyś Aresa ale nie było tych przycisków, sądząc jednak po tym że są one na dzwigni od hydrauliki to może masz wyprowadzone węże przez elektrozawory do przodu na tuza czy coś tego typu (lub były po czym zostały tylko przyciski)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myśle ze może jakie wyjścia hydrauliczne będą te przyciski obsługiwac ale narazie nie mam jak sprawdzić ,a ciągnik swieżo na dniach zakupiony.

1 na 100 aresków ma właśnie tą dzwignie hydrauliki przy biegach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PIOTREK79    1

Sterowanie turem a guziki to na jedną albo na dwie sekcje dodatkowe np chwytak do bel i odbezpieczanie osprzętu . A guzik koło złącza też do końca nie wiem co za funkcje pełni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Mogłes zrobić lepsze zdjęcie bo ja widzę tylko jedną dzwignię. Ale skoro są dwie to ta druga jest od hydrauliki na przód i pewnie masz po prawej pod kabiną wyjścia (szybkozłącza) na przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie sterowanie turem ani tez nie ma szybkozłączy z przodu.To raczej sterowanie tylnimi wyjściami tylko zastanawiały mnie tu guziczki...


a i jeszcze miga mi kontrolka od podnośnika i zawsze do góry idzie na 100% i nie moge zmienić aby np poszło na 80% w góre zawsze na 100 idzie.Przyciski jakoś nie działają jak się wciśnie to zadnej reakcji i nie wiem czemu?ktoś wie?

post-149407-0-39288000-1425142762_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Kolego napisałem że wyjścia (na przód) są pod kabiną a nie z przodu, popatrz dobrze a najlepiej gdzie idą linki od tej dzwigni.Guziczki są po to by mogło być więcej wyjść np; 6 bo dzwignia obsługuje tylko 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyjśc z tyłu jest 6.

Pod kabiną czy na przodzie nie ma zadnych.Na dzwigni pisze A.B czyli obsługuje chyba dwa wyjścia nie działa na krzyż

i pózniej w pulpicie jest jedna dzwignia czyli by chyba tak by było ze A,B obsługuje 2 wyjścia ,te dwa guziczki kolejne 2 wyjścia i dzwignie w pulpicie (zielona)sterowania 2 wyjścia.Tak myśle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Tak obsługują hydraulikę ale czesto właśnie wykorzystywane jest to do sterowania turem  jak pisałem wcześniej . spotkałem sie z niejednym takim modelem operowanie góra dół wychylanie pierwszy guzik był do odbezpieczania osprzetu hydraulicznie a drugi do sterowania np chwytakiem do bel. były też wersje joystick-em elektrycznie sterowanymi wyjściami mątowany był w  podłokietniku np tu widac  http://otomoto.pl/claas-557-ares-A466059.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Radzio10541
      Witam serdecznie. Kupiłem niedawno owy traktor i ostatnio zaczeła mi mrugać czerwona dioda od ehr mianowicie mrugnie ona dwa razy i przerwa i od nowa. Przestaje działać wtedy sterownik ale po odblokowaniu wszystko wraca do normy. Zauważyłem że ten błąd pojawia się tylko w górnym położeniu ramion. Gdyby ktoś z was mógłby mi pomóc bądz podesłać kody błędów byłbym wdzięczny Model ehr to tce 15. Pozdrawiam
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Filipek66-F
      Witam wszystkich...
      Kupiłem jakiś czas temu ciągnik podony w temacie i mam problem taki że słabo podnosi tzn. Do póki ciągnik jest zimny to podnosi przykładowo pług i obraca powiecmy dopuszczalnie ale w miare kiedy się coraz bardziej rozgrzewa to nie chce podnosić i o obróceniu pługa też nie ma mowy chyba że gaz do dechy i wtedy jakoś to działa, kierownicą również ciężko się kręci. Wszystko co związane z hydrauliką działa bardzo słabo. Proszę o pomoc lub może ktoś zna mechanika który podoła temu zadaniu... Z góry dzięki
    • Przez toreto
      Witam. Mam problem z renowka ostatnio otóż grzeje mi się. Fakt są upały ale czy to normalne żeby przy prasowaniu bądź lekkim, na prawde bardzo plytkim podrzucaniu scierniska agregatem podorywkowym grzal sie ? Nie katuje ciagnika, ma obciązenie wiadomo jak to przy zbijaniu beli czy pracy z agregatem ale nie dymi. Wskazówka dochodzi do czerwonego pola i zaczynają pikac kontrolki st op. Płyn w chłodnicy jest i żadnych wycieków. Termostat zaczynałby szwankowac? I pytanie jeszcze jeśli dochodzi do czerwonego to ile wtedy faktycznie stopni ma płyn?  Dopiero 90? Czy więcej?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.