News
Dominikus2013

Renault Ares 620RX od czego przyciski

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam.Pytanie do Aresiaków .Obok wajchy  zmniany biegów mam drugą wajche od pewnie sterowaniem wyjściem hydrauliki A-B(np wywrot na przyczepe)tak myśle i pytanie w tej dzwigni z boku mam dwa guziczki i właśnie od czego one są?i drugie pytanie jak się zdemontuje zaślepke od złącza do komputera jest tam jakiś guzik od czego może być?jak by coś do kodowania


Witam.Pytanie do Aresiaków .Obok wajchy  zmniany biegów mam drugą wajche od pewnie sterowaniem wyjściem hydrauliki A-B(np wywrot na przyczepe)tak myśle i pytanie w tej dzwigni z boku mam dwa guziczki i właśnie od czego one są?i drugie pytanie jak się zdemontuje zaślepke od złącza do komputera jest tam jakiś guzik od czego może być?jak by coś do kodowania

 

chodzi o te zielona...od czego te małe przyciski.Mało jest aresów z tą dzwignią koło biegów.Przewaznie mają z boku

post-149407-0-81369300-1424975969_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Miałem kiedyś Aresa ale nie było tych przycisków, sądząc jednak po tym że są one na dzwigni od hydrauliki to może masz wyprowadzone węże przez elektrozawory do przodu na tuza czy coś tego typu (lub były po czym zostały tylko przyciski)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myśle ze może jakie wyjścia hydrauliczne będą te przyciski obsługiwac ale narazie nie mam jak sprawdzić ,a ciągnik swieżo na dniach zakupiony.

1 na 100 aresków ma właśnie tą dzwignie hydrauliki przy biegach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PIOTREK79    1

Sterowanie turem a guziki to na jedną albo na dwie sekcje dodatkowe np chwytak do bel i odbezpieczanie osprzętu . A guzik koło złącza też do końca nie wiem co za funkcje pełni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Mogłes zrobić lepsze zdjęcie bo ja widzę tylko jedną dzwignię. Ale skoro są dwie to ta druga jest od hydrauliki na przód i pewnie masz po prawej pod kabiną wyjścia (szybkozłącza) na przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie sterowanie turem ani tez nie ma szybkozłączy z przodu.To raczej sterowanie tylnimi wyjściami tylko zastanawiały mnie tu guziczki...


a i jeszcze miga mi kontrolka od podnośnika i zawsze do góry idzie na 100% i nie moge zmienić aby np poszło na 80% w góre zawsze na 100 idzie.Przyciski jakoś nie działają jak się wciśnie to zadnej reakcji i nie wiem czemu?ktoś wie?

post-149407-0-39288000-1425142762_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Kolego napisałem że wyjścia (na przód) są pod kabiną a nie z przodu, popatrz dobrze a najlepiej gdzie idą linki od tej dzwigni.Guziczki są po to by mogło być więcej wyjść np; 6 bo dzwignia obsługuje tylko 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyjśc z tyłu jest 6.

Pod kabiną czy na przodzie nie ma zadnych.Na dzwigni pisze A.B czyli obsługuje chyba dwa wyjścia nie działa na krzyż

i pózniej w pulpicie jest jedna dzwignia czyli by chyba tak by było ze A,B obsługuje 2 wyjścia ,te dwa guziczki kolejne 2 wyjścia i dzwignie w pulpicie (zielona)sterowania 2 wyjścia.Tak myśle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Tak obsługują hydraulikę ale czesto właśnie wykorzystywane jest to do sterowania turem  jak pisałem wcześniej . spotkałem sie z niejednym takim modelem operowanie góra dół wychylanie pierwszy guzik był do odbezpieczania osprzetu hydraulicznie a drugi do sterowania np chwytakiem do bel. były też wersje joystick-em elektrycznie sterowanymi wyjściami mątowany był w  podłokietniku np tu widac  http://otomoto.pl/claas-557-ares-A466059.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lanos1781
      Jest sobie silnik mwm w ciągniku rolniczym.
      Był odkręcany tryb,na którym są fasolki do wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu.
      Niby teoretycznie przykręcone było w takim ustawieniu jak wcześniej.
       
      Ale teraz po złożeniu wszystkiego zimny cieżko odpala,tzn dlugo trzeba krecić żeby odpalił.Jak odpali to pracuje w miare równo,jednak dodanie gazu skutkuje dużym dymieniem podczas gazowania,jak sie obroty ustabilizuja to dymienia brak.
      Wczesniej dymu przy gazowaniu bylo praktycznie zero.
      Gdy sie silnik rozgrzeje,to pali powiedzmy normalnie,dymienie sie zmniejsza.
       
      Jest tez swieca plomieniowa,tylko nie wiem czy dziala i czy ona moze miec na to wplyw.
       
      Czy przekrecenie kolnieza pompy,mimo ustawienia trybu z fasolkami tak jak byl moze miec wplyw,ze caly kat sie zmienil?
      Tzn kolo zebate nie ruszone, kolniez pompy przekrecony w prawo badz lewo.
       
      Bardzo bym prosil o pomoc.
       
      [image]http://www.fotoszok....dja-cie0172.jpg[/image]

    • Przez Patryk212
      O co chodzi z tą funkcją? Nie wiedziałem o takim czymś.
       
      W filmiku minuta 3:15
      www.technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/renault-120-54-tz-traktor-funkcjonalny-i-niedrogi,77751.html
    • Przez mieszczuchahaha
      Witam, mam problem z hydraulika i podnośnikiem, działa dopiero od 1200-1300 obrotów i ledwie pracuje. Olej w skrzyni potrafi się zagotować nawet podczas lżejszych prac polowych. Olej i filtry oryginalne claasa, pompa sprawdzana przez serwisanta z claasa na małych obrotach brak przepływu przy 2100 ma 190 bar. Twierdzi ze pompa jest dobra.


      Wszystkie odpowiedzi mogą pomóc! Jeśli ktoś ma instrukcje napraw lub katalog części w wersji PDF lub papierowej proszę o info.
    • Przez Bobas233
      Witam . Przynierzam sie do tego modelu renault . Prosze o plusy i minusy i ewentualne awarie w tym modelu ciągnika. Najlepiej posiadacze tego modelu i podobnych. Ciagnik ma rzekomo 8.5tys godzin i w stanie jest dobrym . Czekam na wypowiedzi .
    • Przez MateuszBo
      U mnie wyglada to tak.
      A przyczyna to urwany walek ataku.







×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.