tomi800302

Mtz 82 nie kreci rozrusznik jak sie rozgrzeje

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomi800302    0

witam

co to moze byc noj mtz 82 z 1984r jak jest zimny to bdb kreci rozrusznik planetarny szybko obrotowy jak sie nagrzeje to ma problem z przekreceniem silnika.

Gdy odstoi z 5min to odpali. dalem juz mase dodatkowa i to samo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Może to naciągnięte ale jak wygląda sprawa ładowania?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Rozrusznik do przeglądu szczególnie komutator i elektromagnes, to samo reszta instalacji, każde połączenie rozrusznik- akumulator i same aku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

Jak byś potrzebował rozrusznik to mam porządny, kupiony kiedyś na zapas, nie jakiś chiński, tylko polski materiał. Sprzedaliśmy MTZ, a rozrusznik został. Jak byś potrzebował to pisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pWnedMTZ    68

A w silniku było coś grzebane ?? Prawdopodobnie ciasno stoi na zaworach, sprawdzić zawory i wyregulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek19    5

Witam. Apropo zaworów, to jaki powinien byc luz zaworowy dla silnika D-240?

Edytowano przez piotrek19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9235

Luz zaworowy 0,25 +/- 0.05 mm na obu .

Rozrusznik do przeglądu - mój miał to samo, było przebicie na stojanie. Jak ostygł, to kręcił, na ciepło nie chciał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Równie dobrze może blokować tłok, w C-360 tak miałem. Spuchł do tego stopnia że jak go wybijałem to wyszedł razem z tuleją.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

dzis po 30min z plugiem 3 skibowym zagotowala sie woda moze to byc wina ciasnych zaworow?termostat sprawny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Co do palenia to może być jeszcze zbyt wczesny zapłon, jak zgaśnie to od razu to nie odpali, a po 15 minutach odpali, miałem to u siebie, przyspieszony zapłon.

Sprawdź czy chłodnica czysta, dobrze ją wymyj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Za ciasne zawory właśnie będą wpływały na słabe zapalanie ciepłego silnika.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj