Skocz do zawartości
News
tomi800302

Mtz 82 nie kreci rozrusznik jak sie rozgrzeje

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomi800302    0

witam

co to moze byc noj mtz 82 z 1984r jak jest zimny to bdb kreci rozrusznik planetarny szybko obrotowy jak sie nagrzeje to ma problem z przekreceniem silnika.

Gdy odstoi z 5min to odpali. dalem juz mase dodatkowa i to samo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    363

Może to naciągnięte ale jak wygląda sprawa ładowania?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Rozrusznik do przeglądu szczególnie komutator i elektromagnes, to samo reszta instalacji, każde połączenie rozrusznik- akumulator i same aku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

stg    21

Jak byś potrzebował rozrusznik to mam porządny, kupiony kiedyś na zapas, nie jakiś chiński, tylko polski materiał. Sprzedaliśmy MTZ, a rozrusznik został. Jak byś potrzebował to pisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pWnedMTZ    10

A w silniku było coś grzebane ?? Prawdopodobnie ciasno stoi na zaworach, sprawdzić zawory i wyregulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek19    0

Witam. Apropo zaworów, to jaki powinien byc luz zaworowy dla silnika D-240?

Edytowano przez piotrek19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    494

Luz zaworowy 0,25 +/- 0.05 mm na obu .

Rozrusznik do przeglądu - mój miał to samo, było przebicie na stojanie. Jak ostygł, to kręcił, na ciepło nie chciał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    363

Równie dobrze może blokować tłok, w C-360 tak miałem. Spuchł do tego stopnia że jak go wybijałem to wyszedł razem z tuleją.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

Co do palenia to może być jeszcze zbyt wczesny zapłon, jak zgaśnie to od razu to nie odpali, a po 15 minutach odpali, miałem to u siebie, przyspieszony zapłon.

Sprawdź czy chłodnica czysta, dobrze ją wymyj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    363

Za ciasne zawory właśnie będą wpływały na słabe zapalanie ciepłego silnika.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pafeu
      Witam. W pronarze 82a z 2010 roku podczas orki na biegu polowym 3,4 oraz 5 zaczęło zgrzytać i nie można zmienić biegów na szosowe. Tylny bieg działa ale bez gazu bo inaczej zgrzyta.
    • Przez kellyq
      cześć
      Znajdzie się jakaś dobra dusza która by zmierzyła jaki jest gwint w czujniku temperatury wody w mtzcie np takim. Chodzi o tą dużą nakrętkę którą przykręca się czujnik.
       

    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie jak działa hamulec wom w mtz i jaką on pełni funkcje ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.