Gość Profil usunięty

Luzy na osi okrągłej C 360

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Postanowiłem pogrzebać przy swojej strzale przed sezonem i wziąłem się za przednią oś, okazało się że cała oś ma luzy wiem, że można je wyeliminować nakładająć na sworzeń, podkładki. Mam jednak problem z wysunięciem tego sworznia a chciałbym to zrobić bez odkręcania misy olejowej i tu moje pytanie. Czy jest jakaś możliwość zrobienia tego bez wymiany oleju? ps. wiem zdjęcie nic nie mówi :)

post-16475-0-06722700-1424814229_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    792

Zdejmi koło pasowe z wału korbowego ,odkręć podstawę od silnika i masz wszystko na wierzchu ,godzinka rozkrecania z filtrem i chłodnicą . Maske zostaw a chłodnice wyjmij z filtrem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinOtna    0

Witam!

W moim c360 są luzy na osi przedniej z tym, że panewki są bardzo dobrym stanie, a otwory w podstawie którą przkręca się do silnika są już wybite i są jajowate. Panewki bym zostawił, wiadomo sworzeń nowy, bo stary jest w nienajlepszym stanie, ale pytanie co z tymi otworami. Moim zdaniem jedynym rozwiązaniem jest tulejowanie tych otworów, ale nie wiem już co o tym myśleć. Czy mieliście już podobny problem i jak sobie z nim poradzić? Proszę o pomoc!

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    114

sam sobie już rozwiązałes problem. napawanie i ponowne rozwiercenie. jak bierzesz nowy sworzeń to i nowe panewki jak komplet to komplet i powinno grać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kiken
      Witam sprawa dotyczy oryginalnego zaczepu nowego typu jak ten na zdjęciu w 3p konkretnie jego zamocowania. Korpus pośredni łożyska wałka WOM uniemożliwi przykręcenie w dolnej części na zdjęciu jest mniejszy okrągły który mieści się wewnątrz mocowania czy to przeróbka czy oryginał? czy takie coś jest do zdobycia? pozdrawiam
    • Przez PatrycjaFrelek
      Witam. 
      Spada mi ciśnienie w ciągniku ursus 914 z 4 na 2.8 przy 1600 obrotach 
      Czy ktoś miał podobnie ? Co może być przyczyną ?
      Z góry dziękuję 😉
    • Przez roziu20
      Witam, posiadam od nie dawno ciągnik MTZ 82 na dużej kabinie i  mam problem z dźwignią od podnośnika koło siedzenia. Poprzedni właściciel wkręcił śrubę w obudowę blaszaną dźwigni (sama dźwignia jest nie pełnej  długości  jak pozostałe dźwignie tzn jest krótka, pęknięta w połowie jej długości  bez łepka rękojeści) (pierwsza od siedzenia) czyli od podnośnika ciągle była w pozycji neutralnej jak dam ja maksymalnie do tyłu i puszczę zaraz sama wróci do śruby o którą się opiera i która uniemożliwia przestawienie tej dźwigni do przodu do kierownicy. Podnośnik dźwignia koło kierownicy podnosi trzyma (ramion puste co prawda od wczoraj jak były podniesione tak są). I tu moje pytanie co może być nie tak z tą dźwignia że jest ta śruba ? Czy regulator siłowy pod siedzeniem jest uszkodzony ? Jak to można naprawić ?
    • Przez Halex
      Podczas Orki przy przełączeniu dźwigni na pozycję żółw ciągnik staje i wydaje takie "miauczenie" ze skrzyni, ponadto przedni napęd bardzo słabo działa tylko jak ma lekko. Spotkał się ktoś z tym? Przyczyna może być mikropompka w skrzyni pośredniej ? 
    • Przez grzechu_master
      Witam,
      Od jakiegoś czasu walczę w problemem w moim Urusie 1934 (2007r). Mianowicie pod dużym obciążeniem podnośnika pojawiają się problemy z rozdzielaczem EHR Bosch. Po przełączeniu w skrajne położenie ( podnoszenie lub opuszczanie) potrafi się zaciąć. Objawia się to tym, że nie ma płynnej regulacji wysokości (na maksa podnosi i nie chce opuścić lub opuści i nie chce podnieść). Wymieniłem czujnik wysokości podnośnika ale też nie mam pewności czy on działa jak trzeba. Zachowuje się czasami jakby nie odczytywał odpowiedniego napięcia i nie przekazywał do sterownika. Dodatkowo jak już
      rozdzielacz się zatnie to jedynym rozwiązaniem jest ręczne przesunięcie suwaka w rozdzielaczu ( na cewkach są odpowiednie popychacze).
      Może ktoś z Was miał taki problem. Jeśli jest to możliwe może ktoś ma taki ciągnik i jest w stanie przesłać mi zdjęcia całej instalacji hydraulicznej przy rozdzielaczu. Proszę o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.