Zaloguj się, aby obserwować  
rafal13113

Części zamienne złej jakości w Ursusie

Polecane posty

rafal13113    144

może mi ktoś powiedzieć czemu te części to ursusów to takie gówno za przeproszeniem ostatnio kupiliśmy widełki do skrzyni i były krzywe i miały za mały otwór a tak w ogóle to nie wybijały biegów, na nowe przednie zwrotnice łożysko nałożyłem palcami i musiałem trzymać bo spadało z osi a wałek rozrządu do czwórki turbo miał krzywki o milimetr za małe co się dzieje z tymi częściami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

Jak sie wypowiadalem w innych tematach - te nowe czesci sa robione z byle czego (tzw . plastelina ) ....jak cos wymieniac to najlepiej szukac gdzies na allegro badz w innych zrodlach - czesci produkowanych w dawnych latach, bo byly starannie robione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4

Jacyś prywaciarze jadą po kosztach i tyle.


Ursus & JD Rulezzzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bawidamek    1

to jest wlasnie prywatne rzemioslo :angry: ja ostatnio kupilem pochwe chyba tak to sie nazywa tam gdzie sa hamulece to dziury na blotniki byly zle odlane i mam troche krzywy z tego powodu :angry: :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Niektóre sklepy sprowadzają najtańsze części i takie są tego efekty, poza tym jest duża różnica w częściach produkowanych nawet przez te same zakłady. Najlepiej brać ze sobą stare i dokładnie przemierzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

Wszystkiego sie nie przemierzy. Ja kiedyś kupiłem pompkę hamulcową co nie chciała nawet płynu zaciągnąć. :rolleyes:


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
Wszystkiego sie nie przemierzy. Ja kiedyś kupiłem pompkę hamulcową co nie chciała nawet płynu zaciągnąć. ;)

no to ja miesiąc temu kupiłem pompkę hamulcową (w niebieskim kartoniku była) no i tez koło nie hamuje -teraz specjalnie trzeba jeszcze raz wymontować i jechać do agromy bo tacy.... (nie powiem kto) sprzedali bubel...


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja z czujnikiem oleju w C330 miałem taką hecę że wymieniłem jeden, i po tygodniu zaczął lecieć, wymieniłem na gwarancji i dali drugi i po 3 dniach zaczął lecieć, i tak 5 sztuk wymieniłem aż facet w składnicy doszedł do wniosku że mam za wysokie ciśnienie i mam je zmniejszyć (myślę sobie jak? chyba facet jest wczorajszy) i poprosiłem o zwrot kasy. Jakoś następnego dnia byłem w Warszawie i po drodze w Staroźrebach były wystawione maszyny na placu i podjechałem i tam kupiłem, ale zapłaciłem 2 razy tyle i jak narazie działa do dziś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz7604    238

Nie kupujcie pomp wody niebieskich w kartonowym opakowaniu z ukośnymi napisami:zetor, belarus, john deer itp. Moja ciekła przed odpaleniem ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

Najlepiej starać się kupować (w miarę możliwości) oryginalne części zetorowskie. Co do tego gdzie są produkowane to słyszałem, że nawet w tak egzotycznym kraju jakim są Chiny :rolleyes: A wiadomo jakiej wątpliwej jakości są to wyroby. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

Ja nie napisałem żeby kupować najdroższe. :rolleyes: Czasem warto pomyślec nad regeneracją zużytej cześci a nie zaraz kupować nowej w myśl zasady bo NOWA to... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor165    1

Myśmy kupili tarcze hamulcowe to jedna na wałek ze zwolnicy weszła z pomocą młotka tzn kilka razy sie ja poprzeciągało po tym wałku żeby sie dopasowała i ładnie wskoczyła przy zapinaniu zwolnicy a ta druga to w ogóle otwory nie pasowały.


Praca, pasja, zamiłowanie.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebac385    0

A my kupilismy tarcze sprzeglowom do c-385 niewie czy rok pochodzila i sie rozleciala :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

W sprawach tych niebieskich pomp wodnych to nie ma o czym rozmawiać, dziadostwo do potęgi ntej. Mało brakło a miałbym wentylator w chłodnicy. Nauczyłem się kupować oryginalne części zamienne ursusa i nie narzekam, cena trochę wyższa, ale jakość do niej adekwatna. Pojawiły się korbowody do C 360 na alledrogo za 50 zł sztuka marka no name, kto bierze na próbę? :huh:


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Ostatnio kupiłem pompe podnośnika do C330 (wzmocnioną) i po założeniu wogóle ciśnienia nie dawała, ba po zdjęciu jej można było swobodnie ją palcami przekręcić co jest niedopuszczalne, więc wysłaliśmy ją z powrotem na zasadzie reklamacji, pompa wróciła po tygodniu, (podobno naprawiona) zakładamy i... to samo co poprzednio, małe ciśnienie, więc znowu zdjeliśmy, starszy sie wku**ił i odwiózł z powrotem i powidział gościom ze sklepu, że to kupa gruzu, i mówi, że żąda nowej pompy... Mają przysłać nową, zobaczymy jak dalej sytuacja sie potoczy... :huh:


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1634    1

Jak ustawiałem wtryski do c-360 to na 10 szt. 6 było dobrych, 4 do reklamacji, mało tego jak te 4 końcówki przysłali to dalej lały i to jeszcze Warszawskie. Dwa lata temu robiłem mały remoncik przy c-4011 przy okazji wymieniłem chłodnice. Stara chodziła ok.30 lat a nowa już po roku niedomagała- sito się zrobiło na dnie lała jeszcze bardziej jak stara. Wniosek Nie kupować chłodnic KADA- mam duuuuuuuurzo reklamacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

niestety oszczędność prowadzi do takiej jakości... niedawno ojciec kupił regenerowana pompę hydrauliczną i rozdzielacz do c360, pompe wspomagania do zetora 8011. Jedynie rozdzielacz działa jak nalezy. wspomaganie nic się niepoprawiło a do c360 kupił po tygodniu nową pompę zetorowska i teraz to widać że ma chęci do pracy.

a jako ciekawostka w skrzyni c360 (1984r) niemiałem remontu od nowosci a wszystkie koła zębate są jak nówki tylko łożyska zaczynają sie sypać. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

mechanik mi mówił że kiedyś kupili nówkę blok do 360 i nie pasował bo tłoki wystawały(to już kompletny bubel) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Dużo osób pisze przy wyborze ciągnika że: "kup ursusa bo części są tanie" ;) . Tanie i gów.... ;) , a z tego tematu wynika że więcej kasy trzeba włożyć w części niż do zachodniego i jeszcze robocizna jest większa bo trzeba kilka razy podchodzić do wymiany tej samej części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

marcin87 - bluznisz oj bluźnisz ;)

Nawet oryginalna część zetora którą wstawisz do ursusa będzie tańsza niż zakup oryginalnej części do czegoś zachodniego (o porównywalnej mocy).

Poza tym niedługo pojawią sie tanie zamienniki do zachodnich ciągników a stanie się tak bo przybywa ich na polskim rynku (na razie jest mało zachodnich ciągników to i części mało schodzi)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

czesci sa tanie bo rynek tego sam chciał wiec nie miejmy pretesji do producentów bo sami tego chceliśmy, sa dostepne czesci dobrych producentów którzy robili komponenty dla ursusa i innych producentów ciagników ale ceny sa zmaczenie wyzsze. mozna dostac nawet siedzenia do 360 polskie alecena jest zaporowa gdyż impor kosztue 207 złotych w detalua poduszka siedzenia gramera sama misa kosztuje okolo 350-400 zł. wiec nie przesadzajny z tymi narzekaniami gdyż pompy wody maja pracować tylko 100 mtg. bo na tyle godzin pracy sa przygotowywane łożyka kryte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj