Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
RolnikWM    3

Witam chciał bym poznać opinie ciągników Case z serii MXM czy można je poruwnywać z trwałością z serią mx ? jak tam z awaryjnością,spalaniem itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MXM to odpowiednik TMa w NH . Super seria poza 175/190 z racji pompy wtryskowej VP44 Bosch która lubi klęknąć tak jak i w 2,5TDI V6 w koncernie VAG...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szarywilk    62

średnio co 800 1000 mth, naprawa najczęściej nie jest droga bo od 3000 do 5000 zl ale upierdliwa - co więcej - ten ciągnik ma więcej wad tak samo jak pozostałe mxm-tm  - moją opinia - jak chcesz maszynę do ciężkiej, bardzo ciężkiej roboty i chętnie przeznaczysz 8-10 tys rocznie na naprawy to warto bo ceny na rynku używanych są rewelacyjne - za 70-80 tys kupisz w miarę zadbany egzemplarz - o połowę taniej jak jd czy inne tej samej mocy  - i przeznaczysz to na rózne wyskoki to będziesz zadowolony - tylko nie kupuj z myślą o bezawaryjności i suchości bo filtr odmy to głupi pomysł i cieknie po silniku  -no i wymiany  bo i pompę wtryskową i hamulcową i czujniki ciśnień w skrzyni i wom-u na pewno będziesz wymieniał, rurki od wtryskiwaczy sprzedawane tylko w kpl po 3 tysiące i inne niespodzianki.  co więcej - montaż pompy lepiej mieć przez serwis z gwarancją , albo śrubki 10.9 i na klej i kontrę od strony pompy - bo jak się wykręci i wpadnie pod rozrząd to naprawa przekroczy wartość ciągnika. Ale ze świadomością jego wad można go polecić - chociaż to trochę loteria - a na pewno niskie ceny to nie super okazja - ale po prostu rzeczywista wartość. Co do spalania - to jak jest w pełni obciążony to w miarę dobrze - ale już przy lekkich pracach masakra - z kombajnem do ziemniaków palił 2x więcej od jd 7430( ale ten ma 540 eco )więc tylko do ciężkiej roboty.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem 130 od nowego i wymieniłem tylko zestaw naprawczy pompki hamulcowej. Jak go sprzedawałem teraz miał niecałe 4100 mth i dostałem za niego dokładnie 118 tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marques    3

Użytkuję Mxm 175 od długiego czasu i faktycznie wymieniłem jakiś tam czujnik oleju w przekładni, w tamtym roku pompę hamulcową oryginał za 2200zł, z odpowietrzenia skrzyni korbowej faktycznie trochę czasami poci się olejem, wymiana węża łączącego obudowę i filtra odmy załatwia na kilkaset mtg sprawę. Latem rozszczelnił się presostat ( czujnik ciśnienia klimatyzacji ) oczywiście ulotnił się czynnik, ale szperając w necie i znajomym od klimy załatwiłem sprawę za 400zł, pompy paliwa jeszcze nie dotykałem. W case przy zaworach hydraulicznych obsługiwanych ręcznie nie mogę nic złego powiedzieć o tym ciągniku, przepracował już ponad 4000mtg. Wcześniej użytkowałem Ursusa 1634 i pewnie przez małą liczbę biegów, znacznie więcej wtedy zużywałem oleju napędowego, zauważyłem że zużycie paliwa jest najmniejsze w okolicach 1800obr/min. Ogólnie rzecz biorąc bardzo dobry ciągnik.


Silniki o ile się nie mylę to Powerstar 7,5l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Użytkuję MXM 190 od 5 lat. Ogólnie jestem zadowolony, ale zaznaczam, że jestem użytkownikiem na bardzo wysokim poziomie obsługi. Posiadanie książki serwisowej to przy tym ciągniku podstawa i też nie wystarcza. Przykłady ? Uszkodzenie pompy hamulcowej (wycieki oleju) jest spowodowane niesprawnym akumulatorem hydraulicznym. Więc jeśli wymieniasz uszkodzoną pompę hamulcową, to sprawdź akumulator hydrauliczny w obwodzie zasilania pompy. Po prostu gdy akumulator jest pusty występują skoki ciśnienia które pompę niszczą. Mój ciągnik jest stuningowany. Uważam że jest to bardzo konieczne. Ciągnik jest wtedy silny na niskich obrotach (np. orka czy siewy nie przekraczam 1700 obr) i zużycie paliwa w przeliczeniu na ha uprawy jest bardzo atrakcyjne. Inne awarie: poduszki zawieszenia kabiny, elektrozawory hydrauliki zewnętrznej padły 2 szt (koszt nowego 7 tys zł, używane z Danii 500 EUR), uszkodzony czujnik ciśnienia atmosferycznego w komputerze silnika (ciągłe kody błędów). Ja problemów z pompą wtryskową nie miałem, ale gdy mam spadki napięcia przy rozruchu silnika to pierwszy to odczuwa sterownik pompy VP. Wywala błąd i ciągnik nie odpala. Muszę wymieniać akumulator co 2 - 3 lata. Ogólnie oceniając ciągnik przy tym poziomie wyposażenia (miękka oś, skrzynia 50 km/h, i cała reszta bajerów) jest atrakcyjny pod warunkiem że jest się świadomym użytkownikiem. Nigdy jeszcze do swego ciągnika nie wzywałem serwisu, sądzę że to nie sztuka wyczytać z książki serwisowej że błąd tE4 oznacza błędne dane z czujnika ciśnienia atmosferycznego. Ksiązka i serwis proponują wymianę komputera sterowania silnika na nowy - koszt ok. 9 tys zł. Ale przecież są elektronicy którzy taki komputer naprawią za 600 zł. Podsumowując: wyjątkowo skomplikowana budowa systemów elektronicznych (sieć CAN) i hydraulicznych jest słabą stroną tego ciągnika. Ale z kolei silnik, skrzynia, i ogólnie mechanika - oceniam na 5. Modele MXM 175 i 190 różnią się jedynie innym oprogramowaniem w sterowniku silnika. Ja chętnie bym kupił 175 i sterownik zmodyfikował na 190. Układ napędowy jest mniej zużyty. Przebieg mojego ciągnika to około 6 tys mth, rocznik 2003.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez Arturo1610
      Witam. Mam case mx 100c i nie mam z przodu obciążników mam tylko uchwyt taki jak na zdjęciach ale oryginalne obciążniki od case czy mccormicka nie pasuja pomoże ktoś i powie jakie powinny być obciążniki w tym ciągniku i ile powinno ich być ? albo może ma ktos takie i chce sie ich pozbyc ? Proszę o pomoc bo bez obciążników to jak zapnę jakąś maszyne to przód ledwo co ziemi dotyka  


×