Skocz do zawartości

Polecane posty

RolnikWM    3

Witam chciał bym poznać opinie ciągników Case z serii MXM czy można je poruwnywać z trwałością z serią mx ? jak tam z awaryjnością,spalaniem itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MXM to odpowiednik TMa w NH . Super seria poza 175/190 z racji pompy wtryskowej VP44 Bosch która lubi klęknąć tak jak i w 2,5TDI V6 w koncernie VAG...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szarywilk    65

średnio co 800 1000 mth, naprawa najczęściej nie jest droga bo od 3000 do 5000 zl ale upierdliwa - co więcej - ten ciągnik ma więcej wad tak samo jak pozostałe mxm-tm  - moją opinia - jak chcesz maszynę do ciężkiej, bardzo ciężkiej roboty i chętnie przeznaczysz 8-10 tys rocznie na naprawy to warto bo ceny na rynku używanych są rewelacyjne - za 70-80 tys kupisz w miarę zadbany egzemplarz - o połowę taniej jak jd czy inne tej samej mocy  - i przeznaczysz to na rózne wyskoki to będziesz zadowolony - tylko nie kupuj z myślą o bezawaryjności i suchości bo filtr odmy to głupi pomysł i cieknie po silniku  -no i wymiany  bo i pompę wtryskową i hamulcową i czujniki ciśnień w skrzyni i wom-u na pewno będziesz wymieniał, rurki od wtryskiwaczy sprzedawane tylko w kpl po 3 tysiące i inne niespodzianki.  co więcej - montaż pompy lepiej mieć przez serwis z gwarancją , albo śrubki 10.9 i na klej i kontrę od strony pompy - bo jak się wykręci i wpadnie pod rozrząd to naprawa przekroczy wartość ciągnika. Ale ze świadomością jego wad można go polecić - chociaż to trochę loteria - a na pewno niskie ceny to nie super okazja - ale po prostu rzeczywista wartość. Co do spalania - to jak jest w pełni obciążony to w miarę dobrze - ale już przy lekkich pracach masakra - z kombajnem do ziemniaków palił 2x więcej od jd 7430( ale ten ma 540 eco )więc tylko do ciężkiej roboty.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem 130 od nowego i wymieniłem tylko zestaw naprawczy pompki hamulcowej. Jak go sprzedawałem teraz miał niecałe 4100 mth i dostałem za niego dokładnie 118 tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marques    3

Użytkuję Mxm 175 od długiego czasu i faktycznie wymieniłem jakiś tam czujnik oleju w przekładni, w tamtym roku pompę hamulcową oryginał za 2200zł, z odpowietrzenia skrzyni korbowej faktycznie trochę czasami poci się olejem, wymiana węża łączącego obudowę i filtra odmy załatwia na kilkaset mtg sprawę. Latem rozszczelnił się presostat ( czujnik ciśnienia klimatyzacji ) oczywiście ulotnił się czynnik, ale szperając w necie i znajomym od klimy załatwiłem sprawę za 400zł, pompy paliwa jeszcze nie dotykałem. W case przy zaworach hydraulicznych obsługiwanych ręcznie nie mogę nic złego powiedzieć o tym ciągniku, przepracował już ponad 4000mtg. Wcześniej użytkowałem Ursusa 1634 i pewnie przez małą liczbę biegów, znacznie więcej wtedy zużywałem oleju napędowego, zauważyłem że zużycie paliwa jest najmniejsze w okolicach 1800obr/min. Ogólnie rzecz biorąc bardzo dobry ciągnik.


Silniki o ile się nie mylę to Powerstar 7,5l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Użytkuję MXM 190 od 5 lat. Ogólnie jestem zadowolony, ale zaznaczam, że jestem użytkownikiem na bardzo wysokim poziomie obsługi. Posiadanie książki serwisowej to przy tym ciągniku podstawa i też nie wystarcza. Przykłady ? Uszkodzenie pompy hamulcowej (wycieki oleju) jest spowodowane niesprawnym akumulatorem hydraulicznym. Więc jeśli wymieniasz uszkodzoną pompę hamulcową, to sprawdź akumulator hydrauliczny w obwodzie zasilania pompy. Po prostu gdy akumulator jest pusty występują skoki ciśnienia które pompę niszczą. Mój ciągnik jest stuningowany. Uważam że jest to bardzo konieczne. Ciągnik jest wtedy silny na niskich obrotach (np. orka czy siewy nie przekraczam 1700 obr) i zużycie paliwa w przeliczeniu na ha uprawy jest bardzo atrakcyjne. Inne awarie: poduszki zawieszenia kabiny, elektrozawory hydrauliki zewnętrznej padły 2 szt (koszt nowego 7 tys zł, używane z Danii 500 EUR), uszkodzony czujnik ciśnienia atmosferycznego w komputerze silnika (ciągłe kody błędów). Ja problemów z pompą wtryskową nie miałem, ale gdy mam spadki napięcia przy rozruchu silnika to pierwszy to odczuwa sterownik pompy VP. Wywala błąd i ciągnik nie odpala. Muszę wymieniać akumulator co 2 - 3 lata. Ogólnie oceniając ciągnik przy tym poziomie wyposażenia (miękka oś, skrzynia 50 km/h, i cała reszta bajerów) jest atrakcyjny pod warunkiem że jest się świadomym użytkownikiem. Nigdy jeszcze do swego ciągnika nie wzywałem serwisu, sądzę że to nie sztuka wyczytać z książki serwisowej że błąd tE4 oznacza błędne dane z czujnika ciśnienia atmosferycznego. Ksiązka i serwis proponują wymianę komputera sterowania silnika na nowy - koszt ok. 9 tys zł. Ale przecież są elektronicy którzy taki komputer naprawią za 600 zł. Podsumowując: wyjątkowo skomplikowana budowa systemów elektronicznych (sieć CAN) i hydraulicznych jest słabą stroną tego ciągnika. Ale z kolei silnik, skrzynia, i ogólnie mechanika - oceniam na 5. Modele MXM 175 i 190 różnią się jedynie innym oprogramowaniem w sterowniku silnika. Ja chętnie bym kupił 175 i sterownik zmodyfikował na 190. Układ napędowy jest mniej zużyty. Przebieg mojego ciągnika to około 6 tys mth, rocznik 2003.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fendt856
      Witam otóż mam problem z podnośnikiem i hydraulika w moim case otóż jak ciągnik nie jest rozgrzany to podnośnik chodzi super opuszcza podnosi rewlacjia ale jak sie rozgrzeję to podnośnik zaczyna tak powoli i z opuznieniem podnosic ze masakra i to jescze trzeba gazowac bo inaczej nie podniesie co to może być ?  A z hydrauliką mam problem mianowicie bardzo wolno idzie olej przy niskich obrotach jak da mu sie 1600 to daje ładnie ,przepływ oleju na rozdzielaczach jest na maksa.No i daje ładnie ale po jakiś 20 sekundach zwalnia pomimo ze ma nadal te 1600 obrotów i robie tak że wyłączam i włączam hydraulike i jest normalnie i znow po 20 sekundach to samo . Nie wiem czy cos z pompą hydrauliczna rozdzielacz od wyjść hydraulicznych rozebrałem i wszystko git  więc może miał ktoś taki przypadek i by coś pomógł
    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez Ezekiel
      Dzień dobry, do wiosny chcę zakupić traktor. Modele jakie mnie interesują to mtz 82 i case international 845 xl, 844 xl. Chciałbym poznać opinie na temat tych modeli, jak jest z awaryjnością, jakie są ceny części? Czy może lepiej wybrać inny traktor w cenie do 35 tyś o mocy 80-85km?
    • Przez rafi08
      Witam, koledzy mam problem case mx90c, zapala mi sie kontrolka podczas dodawania gazu. Nie posiadam katalogu wiec nie moge okreslic od czego ona jest. Jak mozecie pomóżcie.

    • Przez Wojto1212
      Witam, czy może ktoś rozszyfrować błędy z wyświetlacza case magnum 7120? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.