7745T

Pompa hydrauliczna Zetor 7745 Turbo

Polecane posty

7745T    0

Mam zetora 7745 turbo, który ma z przodu pompe hydrauliczną, może ktoś wie czy to jest tylko dodatkowa pompa i ma on jeszcze pompe z tyłu ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

7745T    0

Po prostu chciałem się dowiedziec ponieważ kiedy go kupowałem poprzedni właściciel mówił że ma 2 pompy hydrauliczne, z przodu i drugą z tyłu, ale wydaje mi się że gdyby miał 2 pompy dźwigał by szybciej niż inne zetory a dźwiga tak samo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    205

a nawet wolniej, bedziesz mial z nia problemy jak sie zepsuje trudno znalezsc identyczna, ja mialem wloska ktora zamienilem po przerobkach na bulgarska a koszt wymiany zepsutego sprzegielka napedowego byl wiekszy niz zakup nowej pompy w typowym zetorze.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7745T    0

gdyby się zepsuła to założe mu normalną pompe z tyłu a tą z przodu wyrzuce bo przez nią trudno jest wymienic pasek klinowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Jeżeli  ciężko  przez  nią  wymienić  pasek,  to  raczej  chodzi  Ci  o pompę  do  wspomagania . I  z  tyłu  masz  normalną  pompę  od  hydrauliki 

Opisz  dokładnie  gdzie  jest  ta  pompa,  lub wstaw  foto 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    16

Przecież pompa od wspomagania napędzana jest z rozrządu. Jemu chodzi o pompę do hydrauliki napędzaną przez wałek od koła pasowego. Kolega ma tak w 6245 i ta pompa zasila mu tura.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7745T    0

Czy dałoby mu się założy drugą pompę hydrauliki z tyłu żeby szybciej dźwigał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    205

nie wiem co by bylo trzeba dokupic zeby moc zalozyc pompe  z tylu, na pewno pare rurek, nie pamietam czy wodziki wlaczajace i zebatki zostaly- szkoda roboty, lepiej zaloz wydajniejsza niz oryginalna pompe ,tam jest chyba 22 l\m wiec cudow nie ma


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Daro81
      dużo osób mówi że zetory dużo palą... mi nie chodzi o to ile pali w orce, ale czy ktoś wie jak jest ze spalaniem w lekkich pracach, proszę o odp osoby które są posiadaczami zetorów forterra niekoniecznie musi być ten model, również posiadacze proksima plus też mogą się wypowiedzieć bo jest dużo wypowiedzi ile komu pali w ciężkich pracach a niegdzie nie moge znaleźć jak jest ze spalaniem w lekkich pracach ?
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
    • Przez Nowiciusz25
      Witam .morze sie ktoś orientuje ile morze kosztować naprawa pompy wtryskowej do renault 851.4 s turbo  
    • Przez smokus1234
      Witam, czy macie sprawdzone lusterka (producent) dobrej jakości?
       Szukam lusterek zewnętrznych do Zetora Forterry, mam założone oryginalne które są słabej jakości, źle w nich widać zniekształcają obraz.
      Dodam że w New Holland T4 mam również oryginalne i w nich widoczność jest wzorowa. Polećcie producenta który robi dobre lusterka.
    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.