Piter1992

hamulce pneumatyczne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piter1992    0

Witam chcialbym zalorzyc pneumatyke do ursusa 914 tylko nie bardzo wiem gdzie mozna dostac wiekszosc potrzebnych czesci, moze ktos z was juz to kiedys robil i wie gdzie mozna dostac te czesci i jaka jest mniej wiecej cena zamontowania pneumatyki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Zależy czy masz w nim sprężarkę czy nie bo koszt nowej to około 1200zł. Mi się udało kupic nieużywaną produkcji Polmo za 200 zł, butlę wyjąłem z przyczepy samozbierającej a dokupić musiałem tylko regulator, odolejacz, zawór, przewody, napinacz do spręzarki i paski. Instalację mam zrobioną na elastycznych zbrojonych przewodach, a zawór hamulcowy wstawiony w pedał hamulca tak jak w MF-ach i już kilka lat to zdaje egzamin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piter1992    0

sprezarka i odolejacz jest wstawiona tylko brakuje reszty. a do tego zaworu hamulcowego sa potrzebne jeszcze jakies dzwigienki? czy wystarczy kupic sam i wystarczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Wystarczy sam zawór i wmontować go odpowiednio w pedal hamulca i nieco przerobić drugi pedał żeby były na równej wysokości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piter1992    0

dosyc tanio cie to wynioslo ja dzisiaj za sam zawor i reduktor zaplacilem 220zl a jeszcze butle musze kupic i pare przewodow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Jeżeli chodzi o ten z fergusona to tam nie ma żadnej filozofii. Odcinasz lewego pedału hamulca tą płaską część, przez pręt który zostaje przewiercasz odpowiedni otwór i przykręcasz zawór w pozycji pionowej. Musisz jeszcze odpowiednio przerobić drugi pedał aby znajdował się na tej samej wysokości co zawór. Do zaworu podłączasz przewód z butli, a drugim przewodem łączysz zawór ze złączem z tyłu ciągnika. Postaram się w najbliższym czasie zrobić jakieś zdjęcie jak to u mnie wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piter1992    0

moze mi ktos powiedziec jak podlaczyc zawor hamulcowy pod pedaly nic nie przerabiajac, mam te dzwgienki co sa w katalogu tylko no nie mam pojecia jak je podlaczyc, nie wiem czy ta ma jakas roznice bo mam skrzynie 50km/h moze sa inne hamulce 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Wstawiam obiecywane zdjęcia jak u mnie wygląda zawór z MF-a, trochę późno ale może komuś się to kiedyś przyda.

post-11290-0-06396200-1427013709_thumb.jpg

post-11290-0-54902100-1427013721_thumb.jpg

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agro-Nom    6

Witam panowie odświeżę trochę temat jestem miesiąc po remoncie hamulców w swojej szóstce zmieniałem tarcze z dociskami i simeringi. Jak wcisnę jeden hamulec nawet lekko to kolo staje na mur, ale jak hamulce są złączone to już muszę mocno deptać żeby koła stanęły. I tu moje pytanie czy koniecznie muszę wstawiać pneumatykę, żeby te hamulce lżej chodziły czy da się coś przerobić żeby nie trzeba było tak mocno deptać, znaczy się żeby lżej chodziły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Jakie ciśnienie powinno być w butli a jakie na wyjściu pneumatyki w 385 ? Ponieważ mam na wyjściu niecałe 0,5 MPa a jak podkręcam na butli to nic nie daje na wyjściu. Podłączam do przyczepy hl8011 i na pusto po nabiciu ciśnienia i odpięciu przewodu nie chcą sunąć się koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Ciśnienie około 5,8-6,5 bar. Jeśli masz zbyt małe to musisz ustawić zawór bezpieczeństwa na określone ciśnienie, jeśli to nie pomoże to zapewne sprężarka już kończy swój żywot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Jakie ciśnienie powinno być w butli a jakie na wyjściu pneumatyki w 385 ? Ponieważ mam na wyjściu niecałe 0,5 MPa a jak podkręcam na butli to nic nie daje na wyjściu. Podłączam do przyczepy hl8011 i na pusto po nabiciu ciśnienia i odpięciu przewodu nie chcą sunąć się koła.

Ciśnienie na złączu może być inne jak to w butli.

Rozumiem że wskaźnik na tablicy rozdzielczej jest, co on pokazuje?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Już w porządku, nieszczelność jednego ze złącz w układzie spowodowało ze nie mogłem podkręcić ciśnienia. Zegara nie mam na desce dlatego mierzyłem na wyjściu, ustawiłem ok 0,58-0,6 MPa. Ale problem pozostał przyczepa hamuje ale koła się nie suną, okładziny grube, bębny trochę zardzewiałe, dźwignie wyregulowane, a i tak koła nie chcą się sunąć. Myślałem ze to może wina zaworu sterującego przyczepy ale podłączyłem bezpośrednio z gniazda pneumatyki poza zaworem do siłowników pneumatycznych ciśnienie właśnie ok 0,6 MPa i tak samo, hamuje ale koła nie stoją.., <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasill20    1

Czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie jak i w którym miejscu jest zamontowany zawór hamulców pneumatycznych i w jaki sposób jest połączony z pedałami i ręcznym hamulcem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasill20    1
w ciągniku, chodzi mi o to gdzie jest zamontowany i jak połączony z pedałami
w ciągniku, chodzi mi o to gdzie jest zamontowany i jak połączony z pedałami
w ciągniku, chodzi mi o to gdzie jest zamontowany i jak połączony z pedałami
w ciągniku, chodzi mi o to gdzie jest zamontowany i jak połączony z pedałami
w ciągniku, chodzi mi o to gdzie jest zamontowany i jak połączony z pedałami
w ciągniku, chodzi mi o to gdzie jest zamontowany i jak połączony z pedałami
w ciągniku, chodzi mi o to gdzie jest zamontowany i jak połączony z pedałami
w ciągniku, chodzi mi o to gdzie jest zamontowany i jak połączony z pedałami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasill20    1
ursus 914
ursus 914
@Rolnik1973 a możesz wrzucić zdjęcie jak to wygląda?
@Rolnik1973 a możesz wrzucić zdjęcie jak to wygląda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

w ciężkim zawór jest bardzo podobny jak w 360, więc i sposób podłączenia powinien być podobny

może to coś Ci rozjaśni

INSTALACJA%20STEROWANIA%20HAMULC%C3%93W%20PNEUMATYCZNYCH%20TABLICA%2063.png


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15348
5 godzin temu, wasill20 napisał:

ursus 914
ursus 914
@Rolnik1973 a możesz wrzucić zdjęcie jak to wygląda?
@Rolnik1973 a możesz wrzucić zdjęcie jak to wygląda?

U 5314, mf3, mf4

 

pedal-hamulca-kpl-41250100.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasill20    1

ten schemat widziałem, tylko nie bardzo widzę u siebie miejsce gdzie mógłbym te elementy przymocować dlatego myślałem, że może ktoś mógłby zrobić zdjęcie jak to jest zamocowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ENDRIUROL
      Witam
      Problem niby blachy i prosty a jednak.
      Godzinę odpowietrzalem układ bo prawe koło nie hamowało. Myślę że mało płynu bo spojrzałem to nie było widać w zbiorniku. Lewe koło brzytwa trochę nacisne pedał lewy i bierze. Prawy 2 razy papnac  trzeba i wtedy na końcówce bierze koło zatrzymuje dość mocno. Zasilanie dochodzi. Olej tryska bez powietrza z obu odpowietrznikow. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie 
    • Przez Mbanita
      Witam wszystkich. Może miał ktoś z Państwa taki problem. Wymieniłem w swoim zetorze 7245 rok. 1992 obie pompy hamulcowe (na oryginalne czeskie). Zalałem je płynem hamulcowym Dot 4. Odpowietrzyłem uklad. Wszystko działało prawidłowo. Po trzech tygodniach pedały hamulca zaczęły znowu wpadać w podłogę. Nie da się ich odpowietrzyć, tak jakby pompy nie dawały cisnienia, a przecież są nowe. Nie mam już pomysłu co z tym dalej robić. Może ktoś z was miał taki przypadek. Nie wiem czy do tego ukladu musi być jakiś specjalny (dedykowany) płyn hamulcowy. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam Mariusz 
    • Przez MatiRol92
      witam, szukam pomocy bo w moim ciagniku nagle sprężarka przestała działać... niby ten drążek dobrze załącza, ale nic nie pompuje. jaka moze byc przyczyna?
    • Przez poniec
      Witam. Proszę o pomoc kupiłem gotowy zestaw do rozbudowy układu pneumatycznego na dwu obwodowy. Ursus 385. I mam problem na złączu żółtym pojawia się  ciśnienie, bez duszenia hamulca . Ktoś miał taki problem ? taki zestaw. https://sklep.mizar.com.pl/doposazenie-instalacji-pneumatycznej-ursus-c-385-hamulce-jedno-i-dwuprzewodowe-p-23555.html?fbclid=IwAR0o2ea1g6w4bxbE38uedt2uv_g1EDz4CahIti6jMqX-yY5t7b7F7z5Ktco
    • Przez seba836
      Witam od pewnego czasu wyciekał mi płyn hamulcowy tyle tylko że nie było widać wycieków wszędzie suchutko pod ciągnikiem, hamulce były bardzo słabe. praktycznie ich wgl nie było. Wymieniłem pompe hamulcową i teraz wgl nie mogę odpowietrzyć hamulców bo płyn nie leci, i wgl ich nie ma. Co może być przyczyną może być że założyłem nie sprawna pompę ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj