Skocz do zawartości

Polecane posty

Sawa    0

Witam, mam zamiar zakupić proxime 100, teraz przede mną dobór wyposażenia, myślalem o klimatyzacji i pełnych obciążnikach na przód. Zasadniczo, co myślicie o dodatkowym oświetleniu? czy warto je dobrać? czy warto kupić obciążniki na tylne koła? co one dają? jaki fotel kupić? kto z Was formumowiczów ma proxime z fotelem mechanicznym i jak on się sprawdza? czy warto dopłacić tysiąc złotych do lepszego? Jak nazywają się typy foteli w proximie? jest opcja na traktor bez regulacji kierownicy? czy warto taki kupić, czy jednak dużo dla komfortu daje kierownica regulowana?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

A Pepiki zacierają ręce i śmieją sie z nas. Zastanów sie jeszcze raz nad wyborem ciągnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetor to dość słaby ciągnik Ale ok jak ci się podoba to spoko Ale siedzenia są fatalne bo pneumatyczne nie trzymają powietrza warto dobrać dodatkowe oświetlenie a obciążenie możesz dokupić osobno albo od innego traktora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sawa    0

Myślałem jeszcze o CLAASIE. Względy ekonomiczne przeważyły.

To już wiem, że nie opłaca się dopłacać do pneumatycznego fotela. Oświetlenie nie takie drogie, a zawsze może lepiej od razu niż się później bawić w doczepianie.

Z obciążnikami do przodu, to się nie zastanawiam, tylko te tylne.... w ogóle czy to ma sens myślę. Nie miałem tego w żadnym traktorze, nie wiem co to daje. Czy po prostu warto. No i ta kierownica bez regulacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    175

Jak jest opcja to tylko fotel Grammer, pamiętaj że spędzisz na siedzisku niekiedy od kilku do kilkunastu godzin. Fotele fabryczne można odstąpić właścicielom marki, niech se na nich "wypoczywają". Regulowana kierownica jak najbardziej i to w pionie i poziomie, żeby nie mieć dosyć po kilku godzinach jazdy na wielbłądzie. Haki CBM, zewnętrzne sterowanie podnośnikiem, przynajmniej 3 pary wyjść hydrauliki, gniazdo wolnego spływu, pneumatyka 2 obwodowa(opcja). Reflektory robocze minimum dwie pary, jedna rozpraszające, drugie dalekosiężne. Ogumienie bierz najszersze jakie można w opcjach  chyba że ma tylko latać po asfalcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DjFarmerr    69

Bedziesz brał tura? jak tak to na tył obciążników nie żałuj :-) ja mam siedymenie Sears z logo zetora podłokietniki i pełna regulacja. Bardzo wygodne. Klime obowiązkowo. Z oświetlenia to tylko przednie robocze można dobrac bo reszta jest w standardzie. Ale to zawsze można dolożyc bo instalacja jest :-) Pneumatyka jedno i dwu obwodowa masz w standardzie, wolny spływ też. Gniazda hydraulki min 2 pary. Litwe dolnego zaczepu tez warto dobrac. A skrzynia 40 to wg uznania:-) zależy czy dużo w transporcie jezdzisz :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×