Skocz do zawartości
Sknerus812

CASE MX 135 Problem z Kalibracją WOM

Polecane posty

Sknerus812    9

Witam wszystkich! :)  Zwracam się do was z prośbą o pomoc przy kalibracji tylnego WOM w Case MX 135.

 Kiedyś już ją wykonywałem i pomogło ale to było 2 lata temu i nie pamiętam pełnej sekfęcji ;/

PS. tak wogle to WOM nie chce się załączyć w moim casie, może ma ktoś jakieś info co może ewentualnie pomóc w uruchomieniu tylnego WOMu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

poszukaj w starszych tematach, wszystko tam było. Najpierw włącz tryb diagnostyczny i sprawdź w czym problem, zresztą i tak to musisz skasować błędy przed kalibracją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sknerus812    9

No tylko że ja nie wiem jak włącza się tryb diagnostyczny i kasuje błędy;/ Mógł byś pomóc koledze. Bo nie mogę tego nigdzie znaleźć;/ A tak wogle to może orientujesz się czy jest w tym modelu możliwość podłączenia komputera diagnostycznego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Te ciągniki nie mają szyny CAN więc komputer diagnostyczny jest zbędny, pozatym tam nie ma dużo elektroniki. Jedyna elektronika w tym ciągniku to WOM oraz podnośnik i wszystkie błędy są sygnalizowane odpowiednio poprzez kontrolke WOM oraz wyświetlacz podnośnika. Niby cos tam sie podpina ale to w celu zaprogramowania modułów WOM oraz podnośnika, ale nie wiem czy coś więcej się da z tego poziomu zrobić instrukcja nic o tym nie mówi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sknerus812    9

No dobra a wiesz może jak się kasuje błędy i potem kalibruje? Znasz kolejność sekwencji? Bo po włączeniu lampka pali się przez około 5 sek. a potem równo mruga, wałek nie załancza się nawet na sek.;/

Edytowano przez Sknerus812

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
clioman    0

Witam,ja mam podobny problem z wom tylko w mccormick mc 135,walek uruchomilem,odczytalem bledy ,ale nie moge ich skasowac co jeszcze mozna zrobic?prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
clioman    0

zaczelo sie od zerwanych paskow alternatora ,nie dzialal wom ,zrobilem tak jak pisaliscie na forum i zadzialalo,ale nie dziala teraz auto wom,wczoraj odczytalem bledy i znalazlem 15,33,63,67,82 z czego 15,33 i 67 wiem co oznaczaja a reszty nie wiem,no i probowalem skasowac te bledy tak jak opisano na forum i nic z tego kontrolka miga i zalacza sie sygnal i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekCiasny    0

Witam, mam mccormick mc 120 i także mam problem z wałkiem wom, prosiłbym o udzielenie lub przesłanie na email informacji o tym jak oczytać i usunąć błędy oraz jak przeprowadzić kalibrację wom. Byłbym bardzo wdzięczny, pozdrawiam. 

email: feelthecoolcomfort@onet.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×