Skocz do zawartości
News
genek1989

Odłamek czujnika temperatury w wnętrzu głowicy Ursusa C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-330
genek1989    0

witam użytkowników forum nabroiłem w c 330 i to konkretnie mianowicie zabrałem się za montaż wskaźnika temperatury z ursusa c 385 i w momencie wkręcania czujnika w głowicę użyłem zbyt dużej siły i go urwałem co najgorsze część z gwintem została w głowicy więc rozwierciłem ją w wszystko było by cacy gdyby nie fakt że fragment czujnika o długości około 1,5 cm wpadł przez ten otwór po oryginalnym czujniku do głowicy jak go teraz stamtąd wydostać sprężone powietrze nic nie daje czy nie obejdzie się bez demontażu głowicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nojsze    44

Jak widzisz odłamek i wiesz że wyjdzie tym otworem który rozwierciłeś ustaw go drutem do wyjścia na drut nałóz klej super stal szybko schnący taka kropelka przytrzymaj chwilę jak zwiąże z drutem wyciągniesz

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
genek1989    0

ja się tylko boję żeby on mi nie zatkał kanałów na tuleje w silniku żeby tuleje miały chłodzenie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    44

To wyjmij jak ci napisałem jak zatka to ten otwór pionowy do głowicy pomiędzy tulejami masz takie 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    597

Taki "długopis" z magnesem powinien pomóc: Dlugopis-magnesem-4kg-udzwigu.jpg ;

 

 

 

;)


KUPIĘ DOJARKE PRZEWODOWĄ POMPA MINIMUM 8setka. WYCINAK KISZONKI PIŁOWY 1.4-1.7m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciejo360    27

Magnez z głośnika opleć drutem i wyciągniesz ;) sprawdzone w podobnej sytuacji :P

Edytowano przez maciejo360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

przecież taki pipsztyk kanałów w głowicy, ani w bliku nie zatka. Może jakby wleciał do chłodnicy, albo przed kranik a tak, to chłodziwo w tych silnikach nie krąży jakimiś drobnymi szczelinami, tylko porządnymi kanałami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

Zatka nie zatka ma go tam nie być. Chce wyciągnąć ma rację. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ziom3
      .... miał kapitalny remont chodzi w lekiej pracy nie jest obciazany. samom jazdom skazówka jest miedzy zielonym i czerwonym. ??? czemu???/?
    • Przez krystianadamczyk1
      mam pytanie ile wody miesci się w układzie chłodzenia ursusa c 330. prosze o odp
    • Przez pawelus
      Witam . Mam problem ze swoją c 330m1988 rok . 
       
      2 tygodnie  temu odebrałem  silnik z remontu kapitalnego ponieważ poszła woda do oleju . " remont robiła firma z długoletnim doświadczeniem ."
      zamontowałem silnik jak trzeba  , odpaliłem , wszystko fajnie strasznie żywy  , ładnie wchodził na obroty .
       
      zrobiłem może z 2 mth na pusto jeżdżąc ogladając moje pola . 
       
      no i w pewnym momencie coś w  silniku szczeliło i zblokowało koła i zgasł . 
       
      Silnik już wogóle nie odpali .   nawet podczas wrzucenia np 6 biegu i delikatnym pchnięciu  nic sie nie obraca . 
      czyżby poszedł wał korbowy ?
       
       
      Jestem ciekaw co moze być przyczyną . po świętach pasuje w pole jechać a tutaj nie ma czym ...  Pozdrawiam 
       
    • Przez kierowca
      Witam wszystkich posiadam c 330 i mam pęknięty blok koło pompy wtryskowej tu gdzie znajduje sie tabliczka znamionowa (niżej wtrysków) i mam pytanie czy da się to skleić bo mi woda wycieka.dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.