zetor6340

[Połączone] Ursusy 934, 1034, 1134 info.

Polecane posty

zetor6340    1

Myszkujac w necie za tymi ciagnikami znalezem te stronke  http://www.kakol.gd.pl/maszrol/m87.htm Wg tej strony to te ursuski z ta mniejsz kabina sa nadal do kupienie. Zainteresowal mnie model 934 ma ktos moze? Ile mogolby kosztowac? Prosze o wszelkie senowne info na temat tych modeli.[bezsensowne- np wiem jeki ma kolor]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

KIedy u nas w wiosce był 1034 o 1014 róznił sie tylko ta kabina nic pozatym


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

myśle że ta strona jest przedawniona  :- zobacz sobie inne ciągniki np. 1614 jest jeszcze w starej masce ;)


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

ta strona jest z 2002 roku


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33
KIedy u nas w wiosce był 1034 o 1014 róznił sie tylko ta kabina nic pozatym

Odpowiednikiem 1014 jest 1134 (mam takiego ;D) a 1034 ma nieco mniej koników, poniżej 90.

 

A co do tej strony, to z niej są produkowane modele 1234 i 1634 z kabiną M97.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Jeśli chodzi o model 1044 to ma on silnik taki sam jak w moim Ursusie 4514 (4 cyl., poj. 3,9l.). Tylko w moim Ursusie jest 66 KM, a w 1044 coś ponad 90 (dołożyli turbo i założyli pompę paliwową o większej wydajności). Jak dla mnie to jest mocno wyżyłowana jednostka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

no a tego 934 gdzies dorwac szloby?? Do LowRider: jak z wygoda w tej kabince? slyczac radio?koles na wiose tez ma i turbina troche glosna mi sie wydaje?co nim ciagasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Kabina zapewnia pewny(znaczy o wiele lepszy niż w 1014) komfort dla jednej osoby i widocznośc jest lepsz, z pasażerem jest już nieco gorzej. Radio jakbym miał to bym może i słuchał :P, strasznie głośno w nim nie jest :)

Chodzi on głównie z pługiem TUR 35x4+1 i wozem paszowym.

 

Ciężko ci będzie znalezc 934, na allegro jest jeden 1034.

Najpopularniejszy z nich to 1134 i ma niespełna 20KM więcej niż 934

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

To mnie wkurw... najlepsze i najladniejsz ciagniki nie sa produkowane-- zastepuje je kupa elektroniki i plastiku-- ja kocham te kanciate blotniki z blachy a nie plastiku a ta maska miod nie to co te nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19
Jeśli chodzi o model 1044 to ma on silnik taki sam jak w moim Ursusie 4514 (4 cyl., poj. 3,9l.). Tylko w moim Ursusie jest 66 KM, a w 1044 coś ponad 90 (dołożyli turbo i założyli pompę paliwową o większej wydajności). Jak dla mnie to jest mocno wyżyłowana jednostka.

a mnie sie wydawało ze tam sa silniki perkinsa w tm modelu podobał mnie sie kiedys ten traktror. byłem kiedys u gospodarza od którego chciałem kupic zetora 16245 i miał własnie taka "setke" chwalił ja sobie. 1044 ma 96 km na koloe zamachowych silnika


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomakos    0

znalazlem dzisiaj tabliczke na moim ursusie 1134.wynika z niej ze ma prawie 99 konikow.na tej tabliczce jest napisane 72.65kw+3%=101km a co to jest te 3% to sam nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kupiliśmy z ojcem niedawno uzywanego 1134.po to aby zamontować do niego tura, i zeby odciązył troche 10641. jak myślicie 1134 da sobie rade z agregatem podorywkowym(żuków ty na 7 łap z zabezpieczeniami spręzynowymi)???????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56
a mnie sie wydawało ze tam sa silniki perkinsa w tm modelu podobał mnie sie kiedys ten traktror. byłem kiedys u gospodarza od którego chciałem kupic zetora 16245 i miał własnie taka "setke" chwalił ja sobie. 1044 ma 96 km na koloe zamachowych silnika

 

Tak, masz racje w tym modelu jest silnik Perkinsa :huh:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

u nas w wiosce ma jeden ursusa 1044 jest to dobry sprzęt ciaga nim pług azurowy 4*36 , gruber 3m , agregat uprawowo siewny 3m bierny , beczke około12tys litrów ale jak jezdzi z gruberem to dostaje po garach. szkoda ze nie robia juz nowych ursusów np 914 napewno duzo ludzi by je kupowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saymon    0

chciałbym wiedzieć czy spotkaliście się z tym ciągnikiem i czym on sie różni od 914 ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mix    4

EEE ja słyszałem coś o 934 ale to była taka wersja ekportowa. Od 914 różni się komfortem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

pierwszy raz o takim slysze moze byla to jakas mala seria na eksport

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    159

ja kiedyś widziałem ursusa 1624 :) a 924 mieli niedaleko w RSP chyba ze trzy sztuki - z wygladu nie różniły sie od 914 niczym - podejrzewam ze miały mocniejszy podnośnik i to wszystko - ale bardzo rzadka wersja

 

a tak na marginesie to 934 różni sie tym od 914 ze ten pierwszy ma synchronizowaną skrzynię biegów

Edytowano przez Nikita_Bennet
ortografia

^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj