Polecane posty

c330ursus    2

Malowałem maskę w C-330 i poodkręcałem lampy ale wcześnie porobiłem zdjęcia żeby wiedzieć jak to potem podłączyć ;) i wszystko podłączyłem jak ma być i w jednej lampie nie był minusa i gorzej świeciła praktycznie wo gule ale zanim ja sie skapłem ze tylko nie mam minusa to obleciałem puł instalacji w traktorze :rolleyes: mieliście kiedyś takie coś żeby lampa świeciła na dwóch plusach mam normalne żarówki R2 :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Ale tylko w jednej lampie nie było masy najpier myślałem że jest złe przewodzenie prądu ale sprawdziłem miernikiem i był OK. Zmieniałem też żarówkę ale tak samo dopiero na końcu pociądłem troche kabelka od drugiej lampy z minusem i działało :rolleyes: Wystarczyło trochę pokręcić lampą i już działało ;):) To co powinienem sprawdzić najpierw sprawdziłęm na końcu i straciłęm troche czasu. Ale człowiek sie uczy całe życie :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys    1

a ja w zetorze też mam tak że jedna lampa świeci lepiej a druga gorzej ale na "długich" .Musze sprawdzić czy czasem nie ma tak jak u ciebie @c330ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

W zetorach serii 52, 72 kostki do żarówek sprawiają problemy, przegrzewają się styki, gorszy kontakt i słabiej świeci. Zmieniłem na takie jak w dużym fiacie i już nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To że przewodzenie masy jest po obudowie jest spoko bo nie trzeba ciągnąć kolejnego kabla. Ale tak jak jest to na maskach w ciagnikach to czasem masa ginie , bo połączenie kabiny z cała rama może odbywać się przez zawiasy, które mogą być juz luźne , albo dobrze nasmarowane, co powoudje przerwe. Reszta maski jest polakierowana i już nie mamy masy tylko choinke w lampach. Ja zawsze przyczepiam kawałek kabla do ramy i maski aby bez wzgledu na mocowanie jej masa nie gineła. Należy dać taki zapas tego przewodu aby przy otwieraniu maski nie przerwać go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

generalnie jakby ktoś nie wiedział -masa jest najważniejsza-dlatego też warto o to zadbać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

też zrobiłem taki kabelek podłączony do maski zrobie dzisiaj fotki i dam do załącznika ;)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

A czy wpływ na ładowanie alumulatorów w 385 może miec brak "warkocza" łączącego kabinę z ramą/korpusem ?

bo u mnie w 80 nie ma czagos takiego a widze ze w innych jest a na dodatek gdy wciskam lekko nozny gaz to światła przez ułamek sekundy swiecą jasniej - czy to przez brak tego warkocza ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manio1523A    0

To ja miałem małą przygodę tak o godzinie 11 w nocy, tylko że Pronarem. Pracowałem na pełnym oświetleniu roboczym i nagle ciemność. Zostały mi jedynie światła mijania + lampka w środku kabiny. Dojechałem jakoś do gospodarstwa, i na następny dzień szukałem przyczyny. Powymieniałem bezpieczniki od świateł roboczych i nic. Po 2 dniach postanowiliśmy zdjąć panel w kabinie i okazało się że kostki się zakurzyły i przewody nie łączyły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

Zalecane aby maska miała dobry styk z korpusem ciągnika -przewód i wtedy mniej niespodzianek- dodatkowo nie zaszkodzi przeczyścić pola stykowe reflektorów.Mało kto pamieta o skrzynce bezpieczników uzyć bezpieczników ceramicznych a nie tych aluminiowych...syf.. tak naprawdę za stan instalacji też odpowiada stacyjka...zasilanie świateł mijania i długich -zastosowanie przekaźników -nie wypalają sie styki jak i też świateł dodatkowych Halogeny -tylko przekażniki bo prąd załączenia jest minimalny a elementem wykonawczym jest pole styku przekaźnika -ma odpowiednią wytrzymałość prądową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie chciałem zakładać nowego tematu więc napisze tutaj, myślę ze autor tematu się nie obrazi. Mam problem w c330, ze światłami, światła pozycyjne zaczęły mi mrugać wraz z oświetleniem dwuwskaźnika, a gdy dodam gazu to problem ustaje, co może być tego przyczyną, dodam że reszta elektryki działa poprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    12

Ale mrugają w rytm obrotów silnika? Sprawdź bezpiecznik czy nie jest luźny, połączenia przewodów przy skrzynce bezp jak i przy stacyjce, jeżeli mrugają w rytm obr to do sprawdzenia szczotki w prądnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no tak mruganie jest rytmiczne, szczotki chyba nic do tego nie mają bo światła drogowe świecą normalnie, wiec jutro sprawdzę przewody, czy sie nie poluzowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

styki na skrzynce bezpieczników-do czyszczenia oraz jesli masz bezpiecznik aluminiowy-styki wyrzuć to pieroństwo i kup ceramiczne.

 

ps aby wykluczyć niekontrolowane przebicie do masy od tyłu ciagnika odepnij zasilanie na błotniku -pozycyjne tył i juz bedziesz wiedział gdzie problem-przód czy tył ,nie mozna wykluczyć też wypalonego styku w stacyjce- aby to wyeliminowac odpiąc kabel z stacyjki i na chwilkę połaczyć np z styk 30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Cześć mam problem ze światłami w moim ursusie.Wszystko było dobrze dopóki nie ściągnąłem maski bo wymieniałem uszczelkę pod głowica ale mniejsza z tym i gdy już założyłem maskę i sprawdziłem czy są światła to okazało się że brakuje jednego światła mijania.Wszystko już sprawdziłem i nie wiem co mam dalej robić.Bardzo proszę o pomoc.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    12

Zacznij od sprawdzenia samej żarówki, podłącz ją bezpośrednio pod prą, np pod prostownik,bo nieraz włókno jest dobre a przerwa jest w oprawce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

skoro zdejmowałes maskę i niema świateł mijania to:

 

- sprawdz bezpiecznik od tego obwodu

- sprawdzić złacze w masce-koło atrapy pewnie sie poluzowało albo urwało,nie sadzę aby obydwa leflektory swiatła mijania padły-przepalenie żarnika

- ewentualnośc druga wypiety kabel przy stacyjce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

więc już wiadomo albo suwka albo żarówka :)

ps

dobrze mieć tz masę na kablu od maski do korpusu .. bo jak się okazuje i sprawdzone ..zarówki się nie palą -testowałem u siebie ps zaczepy maski korodują i jak sie okazuje ma to wpływ na zywotnosc zarówki, maska musi mieć stabilność nie tz kołysanie latanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krychu    152

U mnie jest taki problem. Brakuje świateł tylnych gdy mam włączone na stacyjce pozycyjne oraz drogowe natomiast gdy mam włączone światła mijania tylne pozycyjne zaczynają się palić. Najlepsze jest to że wtedy nie ma przednich mijania gdy tylnie się świecą. Jaka może być przyczyna? Stacyjka może mieć winę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuna12    0

Witam 

Mam problem ze światłami w ursusie c330. Problem jest taki że jak włączę światła krótkie i długie to żarówka oświetla pół lampy. Proszę o pomoc.

Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek10734
      Wyskakuje błąd 5034 traktor steyr i przekaźnik (won) się wyłącza . Po odpaleniu traktora przekaźnik chodzi 5 sekund a za chwile wyskakuje błąd i się wyłącza . Z błotników tez nie działa 
    • Przez
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim df 5110G, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kostki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub mrygają kontrolki awaryjek pomimo braku uruchomienia ich. Dodatkowo gdy dzieje sie to co pisałem wyżej ciągnik odcina zapłon i przerywa raz gaśnie raz chodzi. Jakby coś odcinało prąd. A czasem działa jak powinien. Bezpieczniki sprawdzone. Może ktoś z was miał taki przypadek lub wie do czego zajrzeć?
    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj