Zaloguj się, aby obserwować  
ferguson235

Ciągniki 4x4

Polecane posty

ferguson235    0

1.czym się te ciągniki sie różnia ?? bo z wyglądu to ciężko rozrurznic :rolleyes:

2. W jakich latach są lub byly produkowane ??

3. Co w tych ciągnikach przytrafiło sie wam najciekawszego. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

914- 4 cylindry 76 km

1014 4 cylindry + turbo ok 100 km

1634 6 cyl turbo 155 km ( naprawdę trochę mniej)

Różnią się jeszcze skrzynią, 16 ma 3 biegową, sprzęgło chyba też jest mocniejsze w 6 .

 

O więcej szczegółów spytaj @Józek i @ ZTS, to eksperci od tych ciągników :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    38

jeszcze jest ursus 1224 silnikVI 117km albo 114km chyba a 1614 od 1634 rozni sie kabinami , 1014 i 914 w wygladu sa takie same tylko 1014 ma turbo , 1224 jest dłuzszy od 1014 i 914. i 1614 maja tylne kola wyzesze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1540

najwieksza wada jaka jest w tych ciagnikach to... za duza kabina ;) wiem ze wiele uzytkownikow ursusow z tej serii co podales i zetorow np. 7211, 7711 lubi te duze kabiny ale ja nie za bardzo. lepiej zeby byly skrocone tak aby bylo tylko troszke miejsca za siedzeniem bo po pierwsze zle widac pierwszy korpus w plugu i zle widac wsaznik w prasie a po drugie to jak zachacze jakas zachodnia maszyne np. plug Kvernelanda do 1224 to wierzyczka zapiera sie o kabine i moze szybe wytluc. a jezeli chodzi o plusy to dobre jest to ze sa to ciezkie ciagniki. no i mogly by miec troche wygodniejsze te kabiny.

 

P.S sory za literowki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidMalw    1

W naszym Ursusie C-385A to jest tylko słaby podnośnik-jak na razie taki wystarczy bo z żadnym agregatem nie pracuje.Jedynie z pługiem 5*35+dwie małe brony i daję radę bez żadnego problemu...

 

 

Ps:Jak spalił w około 4 ha około 30 litrów ropy to dużo???

Dodam,że mamy spore górki na plaży i ziemię od III-VI klasy.Mamy 30 ha ziemii


U-R-S-U-S C-385A RZĄDZI!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz2    11

To mało mi potrafi 40 litrów spalić z 3 skibowym zwykłym ;) na 4 ha tyle że na ciężkiej ziemi-2 kl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

mi na 9 ha orki przez cały dzień pola przez miedze ładne kawałki ale pagórkowate i gliniaste spalił cały bak mowa o c 385 na ostatnim przejeżfdzie poprzeczniaka zdechł z braku paliwa w baku dodam ze zatankowny był po korek i musiał jescze dijechac 8 km do tych pól

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz2    11

nom niby 385 nie jest aż tak duża ale pali jak smok ;) żeby był przód napęd to jeszcze by sie dało jako tako jeździć,ja w tamtym roku orałem jakieś 3 ha w zbiornik paliwa był pełny jak wyjeżdzałem a jak wróciłem była 1/4 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1540

moj 902 tez duzo nie pali a ma silnik identyczny jak w 385(starego typu) ale nie wiem jak by bylo w ciezkiej orce bo nigdu jeszcze do pluga go nie podczepialem ale z prasa zwijajaca przy bardzo mokrej sianokiszonce tez sobie potrafil lyknac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    38

To ja cos też napisze

1224 a 1204 prawie niczym sie nie róznia poza maska i podnosnikiem

Ursus 1224 bardzo wytrzymały , dosc oszczedny , ciezki , ma dobry uciag :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1540
To ja cos też napisze

1224 a 1204 prawie niczym sie nie róznia poza maska i podnosnikiem

Ursus 1224 bardzo wytrzymały , dosc oszczedny , ciezki , ma dobry uciag :)

oj nie wisz chyba ile ich odroznia ale te najwazniejsze rzeczy to maska, zwolnice, podnosnik, zaczep transportowy itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek15    0

Chyba normalne ze 1014, 914 sa krotsze bo maja silniki 4 garowe a 1224 i 1614 maja 6 garowe:D

Tych modeli ursusa to jest od zaje...

Tu masz strone z modelami i masz kazdy opisany www.ursus.go.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5
a 1614 od 1634 rozni sie kabinami

 

nie tylko kabinamy bo i też skrzyniami


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Może skrzyń innych nie maja ale 1604, 1614 mają skrzynie z 4 biegami, a 1634, 1654 mają 3 biegi.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

Jaki ma promien skretu 914/1014 i 1224/1614?

 

moze troche nie na temat ale nieznalazlem odpowiedniejszego


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Jeszcze w kwestii zwrotności... średnica zawracania:

912/1012 - 7,6 m w prawo / 8,2 m w lewo

1222 - 9,3 m w prawo / 8,8 m w lewo

914/1014 - 12 m w prawo / 10,2 m w lewo

1224/1614 - 12,4 m w prawo / 11,4 m w lewo

Dane podane przez kolege @mirasek.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

oto mi chodzilo wielkie dzieki... wydawaloby sie ze 6 ma duzo wiekszy promien


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawsko    0

potrzebuje wąskie koła do ursusa 1214 lub pochodnych problem jest tego typu ze jeszcze na tyłnie ma probloemu ale na przedni napęd mam zwolnice jakieś chyba nietypowe bo w wiekszości felg to felga ma gwiazde na mocowanie do zwolnicy a ja mam odwrotnie mamm na zwolnicy gwaizde a na feldze tylko same uchwyty gdzie sie wsadza śruby i nie moge takich dostać nigdzie. jak ktos wie gdzie mozna takie dostac to niech pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
    • Przez Kredkizosi
      Witam koledzy potrzebije pomocy w porównaniu cen a więc do sedna pacjent ursus c385 
      Do zrobienia tuleja przedniej osi zwrotnice ok więc narazie nie ruszamy
      chłodnica bo ma wyciek więc upierał bym się przy lutowaniu bo ta nowa to trochę tandeta
      Na krzyżakach kierowniczych są lizy więc również do wymiany 
      Ponoć są urwane jakieś śruby mocujące chłodnice więc ewentualne wiercenie i wydobywanie gwintów 
      I yeraz pytanie przy takim zakresie prac może kosztować robocizna w warsztacie niezależnym czy to się bierze z godziny czy od dzieła 
       
    • Przez szyszka
      Witam posiadaczy ursusow z chlodnica oleju przekladniowego, chcialbym takowa zalozyc lecznieweim dokladnie gdzie siee wpiac ??? prosze o zdjecia jesli byla by taka mozliwosc . z gory dzieki . a takze Kto ma dodatkowy rozdzielacz hydrauliki zamontowany , w swoim mam tylk odwa gniazda szybkozlacz
      a potrzebuje jeszcze dwa . dzieki czekam na pomocne porady.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj