Polecane posty

Arek    218

Zauważ, że na sprężarce jeden przewód jest wysokiego ciśnienia (cienki) a drugi niskiego (grubszy) i żaden nie jest spięty na opaski. I nie dopuszczalne jest w klimatyzacji spinanie przewodów na opaski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid87Wlkp    0

A TLS w 6910, jak ten układ powinien wyglądać w stanie spoczynku a jak w czasie pracy.

 

Co jest w nim normalne, czy jeśli w trakcie spoczynku jest na dole a po uruchomieniu silnika zaczyna się pompować czy jak cały czas jest w górze??

 

No i czy może wie ktoś co może być nie tak jak cały czas ten układ jest w stanie spoczynku, tj. kiedy odpalę silnik to układ nadal jest na dole a tłoki nie są wysuniete:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid87Wlkp    0

Mam zamiar taki kupić ale nie wiem gdzie do niego wmontuje nie za drogo pneumatyke:/

Jutro znowu jedziemy do kolesia i zobaczymy co i jak;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

Arek zauważ ze na zdjęciach kolegi majranjd węże od klimy są na opaskach przy chłodnicy. Klimy widać nie mam bo u mnie te węże ida razem w wtronę turbo, schodzą w dół i idą pod kabiną. Jest to cos innego.

Co do biegów to u mnie ostatni F nie wchodzi. Podobno jest zablokowany żeby 40km/h nie elciał i odblokowuje to serwis. majranjd zwróć uwagę że ja "parking" czyli blokadę skrzyni mam przy biegach, tam jest ten cycek który popycha wajcha, u Ciebie tego nie widzę


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148
http://www.agrofoto.pl/forum/JD-6100-image74403.html kto z uzytkowników wyjaśni mi do czego są poszczególne dźwignie i pokrętła ?

wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Ta najmniejsza czerwona najbliżej siedzenia to gaz ręczny, nastepna ta zółta to rewers, nstepna czerwona to 4 bezsprzęglowe półbiegi, ostatnia czerwona to biegi ze sprzęglem, jadąc w prawo najbliżej siedzenia taka myszka to EHR, jadąć do gory te 2 czarne wajchy to od hydrauliki. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

tzn te biegi 4 bez sprzęgła to wystarczy rewers przesunąć przód tył i działają? wiem że zadaje głupie pytania ale niech mi ktoś wytłumaczy jak to jest z tymi biegami tu, ile tu jest biegów w sumie?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

więc od góry:

Duża - biegi główne literowane A, B, C...

Następna - półbiegi, w czasie jazdy zmieniane bez sprzegła pozwalają przyśpieszyć bez utraty ciągu

zółta - rewers. Dając dużą dzwignię na np. C puszczas sprzegło i JD stoi, przesówasz (bez sprzegla) żółtą do przodu JD rusza, przesówasz do tyłu to sie zatrzymuje i rusza do tyłu, N to luz (wszystko bez sprzegła)

Mała - gaz ręczny

 

2 wajchy - hydraulika z tyłu (wywrotka, rozkładanie/skłądanie sprzętu)

 

mały przesówak, podnosisz i np. ustawiasz głębokość orki. Żeby za każdym razem nie ustawiać głębokości do podnoszenia "na końcu pola" używasz przycisku górnego z boku. Żeby opóścić na wcześniejszą głębokość naciskacz przycisk dolny.

 

Pokrętło żółte - do góry i przekręcasz w stronę ruchu wskazówek zegarka i włączasz WOM

 

pokrętło poniżej - o ile wiem ustawiasz prędkość opadania podnośniak (mogę się pylić)

 

przycisk koło żółtej wajchy (rewersu) włączasz przedni napęd ;)


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

@Damian87 na żadnym ze zdjęć majranjd nie ma przewodów od klimy skręcanych na opaski, przy chłodnicy widać cienkie fabrycznie zakuwane od klimy a te grubsze na opaski są od czego innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

a faktycznie ;) pytanie od czego bo to są chyba te same co moje? A słuchajcie mam jeszcze pytanie bo dziś zrobiłem JD jakieś 40km i zaczęly mi magać (cały czas migały) lampki nad zegarami a dokładnie wykrzyknik i stop. Miga mi to zaraz po odpaleniu ale wystarczy zaciągnąć i spuścic ręczny i przygasa że prawie nie widać ale na dłuższej trasie zaczynają świecic normalnie. Jak to naprawić? Domyślam się że coś mam z ręcznym.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

Arek a skąd wiesz od czego one są? ba ja wiem ze te przewody wchodzą do tej samej chłodnicy co te zakute węże...

EDIT:

juz wiem, tez nie znam swojego ciągnika dobrze... : jedne sa od klimy (te okute) te z opaskami są od chłodnicy oleju, tylko one dwie stanowią jednosc.... rurki tam dale tez sa połoączone wezami i lekko sa "spocone" ,

Damian ty nie lekcewaz tych kontrolek! Jak ci sie właczy taka dyskoteka i tak bedzierz jechał z nimi to mozesz sobie dalej nie pojechać? która to jest dokładnie kontrolka?


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

To te dwie kontrolki co są powyżej licznika elektronicznego a nie w rządzie wyżej. Czerwony STOP ze znakiem silnika i zółty wykrzyknik. One tak mrugają zaraz po odpaleniu. Jak zaciągne i spuszcze reczny przygasają ze ich prawie nie widać. Po dłuższej jeździe zaczynają świecić mocno. Sądzę że ręczny mi trzyma bo jak wysprzęgle to ciągnik nie toczy sie swobodnie tylko czuć jakbym miał lekko nogę na hamulcu. Gdzie i jak moge się tym zająć?


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin8410    1

Kontrolka z wizerunkiem silnika na 100% niema nic wspólnego z ręcznym chyba że masz jakieś zwarcie w instalacji i dlatego tak reaguje po zaciągnięciu ręcznego a jak temp silnika poziom oleju , cisnienie ,ładowanie według instrukcji jeżeli swieci się czerwona kontrolka stop powinieneś natychmiast wyłączyć silnik i szukać przyczyny być może to tylko czujnik ale morze to coś poważniejszego nie lekceważ tego bo możesz go zajeździć nic nie_dzieje się bez powodu.

Edytowano przez marcin8410
Ort.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

no nie wiem czy na 100% czy nie ale fakt faktem że pozuzowałem ręczny o 1 obrót i wszystko zgasło B) Taraz zaciągnę ręczny to się zapala czerwone P i wykrzyknik a nie jak przedtem STOP. Czyli jakby nie było wszystko gra i buczy. Dziś pierwszy raz od kupna miałem okazję a nawet potrzebę uzyć przedniego napędu i blokady dyfra czy jak to sie zwie - także wszystko działa B) Ta blokada na tyknięcie jest swoją drogą genialna!!! Nie to co w starej C-360 B)

 

PS. Jak wasze 6300 i inne palą w takich temp jak teraz (~ -8st.C)? Bo mój nie odpali mimo grzania. Muszę go z 15 min trzymać podłączonego aku samochodu żeby się naładował i podczas kręcenia miał możliwość pociągnięca z tamtego aku bo inaczej (na prostowniku) nie zapali. Zastanawiam się czy to nie wina paliwa bo wcześniej odpalał na dotyk, ostatnio brat go zatankował na "gorszej" stacji i od tamtej pory ciężko z paleniem :/


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JohnyZz    0

Witam! Mam pytanie: Mam JD 6400 <bardzo fajny> ale nie mam do niego instrukcji obsługi po polsku. Gdzie mogę taką dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

Taką instrukcję można zamówić u każdego dealera JD w Polsce.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

Wątpię żeby słowo "dostanę" miało tu rację bytu,jak to mówią nie ma nic za darmo, ale owszem można takie coś zamówić, ja mam skserowaną do 6800-6900.


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

...a w internecie jest za darmo.... trochę czasu i tuszu od drukarki i ma się wszystko łącznie z obrazkami i numerami katalogowymi zamienników też...


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

Ty chyba w garbate aniołki wierzysz :P Z tego co wiem bardzo dobrze idzie Tobie na języku angielskim, pani Cię lubi i w ogóle :D, więc z tym językiem nie będziesz miał najmniejszych problemów.. :D wpisujesz sobie model Twojego sprzętu i masz wszystko! :D a instrukcji nie będzie chyba od Twojego, bo od pozniejchych modeli wprowadzili je on-line...


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

Hej,

Czy ktoś może mi napisać jakie oryginalnie były montowane opony w 6300? Chodzi mi o producenta :)


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pucek3    0

ma kilka pytan do uzytkowników ciągnika jd 6300 i podobnych modeli:

1. co ile mth wymieniać olej w silniku, co ile olej w przekładni

2 co ile mth wymieniać filtry?

3. jaki olej zastosować w silniku, a jaki w przekładni? (nazwa, symbol)?

Potrzebuje tych odpowiedzi poniewaz niedawno kupilem jd 6300 i przydaloby sie zrobic wymiane tych rzeczy.


John Deere 6300 :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj