Polecane posty

Damian87    0

ja swojego w damasławku kupiłem :lol: dokładnie w firmie HENPASZ. Polecam ją bo naprawdę wszystko odbyło sie jak należy. Na www.henpasz.otomoto.pl masz ich sprzęt. Jest JD6300+tur za 64tys.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

To wiesz dlaczego pół polski można jechać byle tem kupić dobry sprzęt :lol:

A co do mojego pierwszego posta to zna ktoś odpowiedzi albo może pokierować na jakies strony gdzie można tego poszukać ??


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gelo400    31

wlasnie tego jd w damaslawku widziaelm ciagnik dobry ale ladowacz moglby byc lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

ja myslałem ze taam tez macie ajkies porzadne sprzety... patrzyłem włąsnie na jednego 6100 to był podajrze z Lublina, ciekawe jak tam wyglada sprawa... ale ze wschodu na zachod raczej głupio zwozic ciągniki :lol:


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    155

Na zdjęciach widać, że większość ciągników świeżo po malowaniu, na wszystkich koła się błyszczą ja nowe, przednie obciążniki jak nówki (a nie widziałem jeszcze 10 letniego ciągnika żeby śladu rdzy nie było na obciążniku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

aha czyli jak malowany to badziew? to wrzuc tam wszystkie piekne szescdziesiatki po piątym włascicielu i bedzie ok... wiadomo ze efekt estetyczny jest decydujący... moj tez jest po malowaniu i? a nie kupiłem go od niego... jak bedzie chciał ktoś ci wcisnąc badziew to sa inne sposoby...


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

mój nie był po malowaniu. Jedyne co miał pociagnięte farba to obciążniki. Tak to lakier jest oryginał lekko wyblakły wiec musze go wypolerować i na felgach są delikatne ślady rdzy. To że ktoś wymyje sprzęt po to aby sie dobrze prezentował i podciagnie farbą chociażby obciążniki nie przekresla ciągnika. Zresztą jak kupuje ciagnik chciałbym żeby wygladał cacy a nie jak kupa rdzy na kołach


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
okejas    1

witam wszystkich

też właśnie przymierzam się do zakupu jd z tej serii...i mam problem ponieważ interesuje mnie wersja premium a za bardzo nie wiem jak odróżnić ją od wersji se. czy ktoś mógłby uświadomić mnie co powinna mieć wersja premium i jak najłatwiej odróżnić ja od se??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

w serii 6X00 nie ma podziału na SE i Premium... zadko kiedy sie zdarza, najczesciej jest naklejka... a najszybciej to jest moj sposób: rura z przy słupku kabiny, czesto halogeny w dachu ale nie zawsze, najważniejsze: PÓŁBIEGI, wersje se czesto nie miały, ogolnie jest mniej bajerów z prawej...


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

majranjd dzieki za info choć było nie do mnie ;) wychodzi na to że mam wersje premium bo mam i rure przy słupku i 4 halogeny z przodu i 2 z tyłu no i półbiegi :D a słuchaj wiesz może jak sie zmienia wyświetlania komputera ?? Bo mi teraz pokazuje prędkość elektronicznie a chciałbym zpbaczyć co jeszcze może wyświetlić :)


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

a prosze;] no tak jak mowiłem w serii 6xoo raczjen ie ma takiego podziału w pozniejszej wersju juz tak.. ale to widac po kokpicie z prawej strony jest mniej bajerów... no Twoj jest premium, ktory rok jest tego johna, mysle ze jeszcze ujdzie, zwróc uwage na hydraulike, wejdz pod niego i spr czy nie jest szmatkami pouszczelaniny przy skrzyni bo tam czesto sa przecieki, ale zwykle nie wielkie, moga pomoc cegocjowac cene...


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    99

Pytam się także o hydraulike, czy jest mocno awaryjna, bo niemiec mi wczoraj powedział, że nie chce widzieć JD na placu z powodu hydrauliki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
okejas    1

rok tego jaśka to 95 ....jak sadzicie ten rocznik warty jest swojej ceny i co sądzicie o awaryjności tego modelu ....bo wydaje mi się ze silnik troszkę jest już wyżyłowany...jakby nie było ale to tylko 4 cylindry i ponad 100 KM,a i jak jest ze spalaniem,należny ten model do mitów ze spalaniem ciągników marki john deere....mam fendta 4 cyl turbo i wydaje mi się ze mało pali....a chciałbym spróbować john deera,który jest tańszy w zakupie z lat 95-97 i ma porównywalna jakość i wyposażenie do fendta wiec po co przepłacać ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

no ja kurka powiem że ze swojego jestem zadowolony ;) Rok '95 ale wszystko chodzi. Hydraulika pod spodem sucha, zero wilgoci ani nic. Biegi, półbiegi i rewers chodzą perfekt. Ogrzewanie, światła kierunki i inne cary także :D John Deere 6300 - jak najbardziej TAK :)

PS. Na liczniku mam 2tyś z czymś mtg ale sprzedawca mnie poinformował że liczniki były wymieniane w serwisie jeszcze u pierwszego właściciela a na tamtych było 7 tyś z kawałkiem. Dodatkowo od 2005r. stał na zachodzie w serwisie tak że ogólnie miał przelatane 10 lat.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

Damian do tej bajki na koncu podszedłbym z duża rezerwą... :D wiesz... nikt swiety nie jest, a kazdy chce interes zrobić ;)


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

tzn. ja też podchodzę z rezerwą ale stan techniczny i wizualny raczej potwierdzają mały przebieg ;) A nawet jak nie tak mały jak podaje to i tak widać że poprzedni włąściciel dbał o niego :D

 

PS. majranjd bo widzę że masz dużą wiedzę odnośnie JD to może wiesz jak to jest z tym 6-tym biegiem... bo mi nie wchodzi i podobno jest zablokowany a raczej jeszcze nie odblokowany i trzeba zadzwonić na serwis i oni mogą to odblokować. Prawda to czy nie ?? ;>


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszG100    0

Pozdro koledzy mój temat zamknięto wiec podczepię sie pod wasz temat interesuje mnie wszystko związane z jd 6300 ,na co zwracać uwagę przy zakupie , co jest najbardziej awaryjne i takie podobne temu pytaniu proszę o pomoc ponieważ szukam takiego ciągnika do mojego gospodarstwa pomocy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    8

Mój sąsiad ma 6400 z 97 (chyba) kupił go używanego ma go już prawie dwa lata i nic się nie działo, dużo nie pali, słaby też nie jest, tylko przód ma trochę lekki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    30

W okolicy jest JD 6300 (95..96r) z turem Faucheux F 2 i powiem tyle że facet używa go tylko do ładowania bel siana, słomy i sianokiszonki, orze pługiem 3x30cm, i to tyle prac dla niego, w innych pracach non stop używa Famtracka 80kM, więc nie wiem czy to taki super..pewnie przez tą słynna "oszczędność w spalaniu" No i biegi mu się kiedyś zblokowały..

Ogólnie wyglądem nie grzeszy, i co jest dobre w nim, to konstrukcja ramowa. Doskonała do ładowacza czołowego.

 

Wygląda identycznie jak ten.. http://allegro.pl/item491440756_john_deere...ault_deutz.html


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszG100    0

Dobrze a czym kierować sie przy zakupie ja nie potrzebuje tura i raczej będzie wykorzystywany do ciężkich prac.Jakie są naj czestrze usterki tego modelu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar454    0

witam chcialbym wiedziecjaki olej moge zalac do skrzyni w jd 6400 i w jakiej ilosci??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

hej majranjd mam pytanko :rolleyes: Ostatnio postanowiłem sprawdzić co mam pod maską i nie wiem co to jest za chłodnica przed chłodnicą cieczy... Wiesz o co mi chodzi ;> Jest ta główna chłodnica silnika a przed nią jest taka cienka druga, idą do niej cienkie przewody. Jakbym miał klime to pomyślałbym ze to klima ale że nie mam to nie wiem co t jest. No chyba że klima była bo po włączniku jest tylko dziura... Wiesz coś o tym czy nie ??


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

witam, to jest klima, ale dla pewności sprawdź czy masz kompresor od klimy, moze go "rozkradli" bo komus był potrzebny, on jest wyzej nad alternatorem, od niego powinny isc takie same przewody jak od tej chłodnicy... Jak jest dziura to pewnie jest albo była klima, bo jak jej nie ma fabrycznie to jest zaślepione stałym plastikiem stanowi wszystko jednośc i nie mozna tego otworzyć... z resztą te modele nie miały zadnych innych chłodnic...


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Kobra66
      Witam! Czy posiada ktoś instrukcę obsługi do kombajnu john deere 975 albo zna jakiś link do takiej instrukcji? Gdyby ktoś coś to proszę o pomoc, pozdrawiam
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
    • Przez mati5048
      Witam. Mam problem z ciagnikiem jd 3640 , po podłączeniu owijarki pod cisnienie oraz oryginalny wolny splyw nieotwiera sie silownik od obcinania foli( sipma maja) wyrzucajac dzwignie na neutralny silownik sie otwiera dodam ze ten silownik otwiera sie neutralnie bez cisnienia. Czyli pierwsze co to pomyslalem, że przyczyna jest ze olej niewraca wolno do skrzyni, dorobilem drugi wolny splyw od gory, silownik sie otwiera ale przewod cisnieniowy drga jak szalony. Niewiem czemu tak sie dzieje, dodam ze reszta wszystko ladnie chodzi a pod innym ciagnikiem normalnie sie otwiera
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj